Appartement Villa Mistrali en Meltemi

Appartement Villa Mistrali en Meltemi

9.2Fenomenaal

Griekenland, Lefkas (Levkas), Tsoukalades

Op vakantie geweest naar Villa Mistrali en Meltemi?

9.2Fenomenaal

• 8.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Villa Mistrali en Meltemi

• 10Liesbeth Munter- van Liere10-09-2010

In 1 woord fantastisch!!

De appartementen kunnen niet eens appartementen worden genoemd! Waren echt schittterende en gezellige complet op Griekse manier ingerichte huisjes, met zwembad voor de twee 'appartementen". Het complex ligt een stuk de berg op, autohuur is dus echt wel aan te raden!! De ligging is spectaculair, mooi uitzicht en rondom in de begroeiing; wat dan wel weer voor het doordringende geluid van de krekels zorgt, wat voor mij het enige nadeel was!! Vanaf de luchthaven werden we met een taxi gebracht en ook weer opgehaald na ons verblijf van 2 weken uiteraard, en dit was de enige vakantie waar ik met tranene biggelend over mijn wangen ben weg gereden om weer naar huis te "moeten".. Ook het eiland zelf is erg moi om te bekijken, heel groen allemaal... Topper!!

Gereisd met partner in juni 2006

• 10Xtel25-10-2008

Zeer zeker de moeite waard

Zeer mooie villa met een prachtig uitzicht. Het is wel een hele tocht naar boven maar zeer zeker de moeite. Mooi groot terras met 2 ligbedden en een comfortabel zitje. De inrichting was ook goed. Lefkas is meer dan prachtig, vooral de westkant.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Martin Oort20-07-2008

Paradijsje op aarde!

Een complexje van 4 villas waarvan er 2 door touroperator gecontracteerd. Beide villas delen een mooi zwembad waarvan alleen de ligstoelen hun beste tijd gehad hadden,maar daar werd aan gewerkt zo werd ons beloofd. Mooie keuken met alles erop en eraan douche met ligbad en een wasmaschine maar die was alleen in villa Meltemi geloof ik. Waanzinnig mooi uitzicht vanaf het balkon,alleen voor hele kleine kinderen is het zwembad wel erg diep hoewel er een kinderbadje bij zit kan een klein kindje zo over het randje het diepe in! Goede uitvalsbasis voor de prachtige stranden die Lefkada rijk is. In Tsoukaladis is verder niets te beleven afgezien van een goed restaurant(De Roos) en een minisupermarkt voor de broodnodige boodschappen. Voor mensen die rust willen is dit bijna een must! Een auto is ook een must want het ligt nogal hoog tegen een berg op.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Appartement Villa Mistrali en Meltemi

1 vraag over Appartement Villa Mistrali en Meltemi

• Ida, 26-02-2012 Rapporteren

Appartement Villa Mistrali en Meltemi.

Heeft iemand ervaring met het waar of hoe te boeken van de Appartement Villa Mistrali en Meltemi in Tsoukalades?

Ingrid, 08-09-2013

Goedendag,

Ik heb ook interesse in deze vakantiewoning. Weet u waar je deze kan boeken?

Met vriendelijke groet,

Ingrid