Tijdelijk €25 aanbetaling

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Villa Mistrali en Meltemi

• 9Heinz Weber29-09-2012

Wunderschöner UrlaubL

Lage und Aussicht sind einfach wunderbar. Wer Ruhe sucht ist hier sehr gut aufgehoben. Wunderbare Strände sind nur mit einem Auto zu erreichen. Ausstattung der Villa sind in Ordnung:

• 8Bettina31-10-2011

Ideal für Individualisten

sehr ruhige Lage in Olivenhain, steile Anfahrt, Auto absolut notwendig, komplette Selbstversorgung, ideal für Ruhesuchende, Pool und Villa werden regelmäßig gereinigt, großer, gepflegter Pool Villa mit 2 größeren Kindern schon recht eng, Küche mäßig ausgestattet

• 10Liesbeth Munter- van Liere10-09-2010

In 1 woord fantastisch!!

De appartementen kunnen niet eens appartementen worden genoemd! Waren echt schittterende en gezellige complet op Griekse manier ingerichte huisjes, met zwembad voor de twee 'appartementen". Het complex ligt een stuk de berg op, autohuur is dus echt wel aan te raden!! De ligging is spectaculair, mooi uitzicht en rondom in de begroeiing; wat dan wel weer voor het doordringende geluid van de krekels zorgt, wat voor mij het enige nadeel was!! Vanaf de luchthaven werden we met een taxi gebracht en ook weer opgehaald na ons verblijf van 2 weken uiteraard, en dit was de enige vakantie waar ik met tranene biggelend over mijn wangen ben weg gereden om weer naar huis te "moeten".. Ook het eiland zelf is erg moi om te bekijken, heel groen allemaal... Topper!!

• 10Xtel25-10-2008

Zeer zeker de moeite waard

Zeer mooie villa met een prachtig uitzicht. Het is wel een hele tocht naar boven maar zeer zeker de moeite. Mooi groot terras met 2 ligbedden en een comfortabel zitje. De inrichting was ook goed. Lefkas is meer dan prachtig, vooral de westkant.

• 9Martin Oort20-07-2008

Paradijsje op aarde!

Een complexje van 4 villas waarvan er 2 door touroperator gecontracteerd. Beide villas delen een mooi zwembad waarvan alleen de ligstoelen hun beste tijd gehad hadden,maar daar werd aan gewerkt zo werd ons beloofd. Mooie keuken met alles erop en eraan douche met ligbad en een wasmaschine maar die was alleen in villa Meltemi geloof ik. Waanzinnig mooi uitzicht vanaf het balkon,alleen voor hele kleine kinderen is het zwembad wel erg diep hoewel er een kinderbadje bij zit kan een klein kindje zo over het randje het diepe in! Goede uitvalsbasis voor de prachtige stranden die Lefkada rijk is. In Tsoukaladis is verder niets te beleven afgezien van een goed restaurant(De Roos) en een minisupermarkt voor de broodnodige boodschappen. Voor mensen die rust willen is dit bijna een must! Een auto is ook een must want het ligt nogal hoog tegen een berg op.

Appartement Villa Mistrali en Meltemi info

• Adresgegevens