Vakantiehuis
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°19°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Mira Resort Maisonettes voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

1 review over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes in het Nederlands

2006

Wij zijn hier van 1 t/m 8 juli 2006 geweest

Meijer
13-7-2006

Wij zijn hier van 1 t/m 8 juli 2006 geweest. Zeer leuke bungelows (2 verdiepingen). Binnen ziet alles er keurig netjes uit, schoon. Beneden en boven een airco unit die perfect werkt. Koken gaat alleen wat minder, er zit een 1 fatsoenlijke electrische kookplaat in. Maar wij konden met z'n tweetjes voor ongeveer 20 euro incl. voorgerecht uiteten! Dus daar kun je bijna niet voor gaan koken. Er zit wel een mooie grote koelkast in. Het uitzicht vanaf het balkon is echt prachtig. Zwembad is perfect erg schoon, luxe ligbedden een poolbar waar je uit de koelkast zelf een lekker koud drankje kunt pakken. Aan het eind van je vakantie kun je dit afrekenen. Allemaal o.b.v. goed vertrouwen dus. De eigenaars zijn zeer gastvrij en erg aardig. Kortom: een perfecte vakantie in een prachtige maar rustige omgeving!

Gereisd Anders in juli 2006

Vakantiehuis info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Gratis minibar, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessYoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes in Tsoukalades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.