Vakantiehuis
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Mira Resort Maisonettes voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

1 review over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes in het Nederlands

prachtige plek!

reekers
7-9-2013

Super ligging, zeer vriendelijk personeel prachtig onderhouden en goed ontbijt. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Vakantiehuis info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Gratis minibar, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessYoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes in Tsoukalades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.