Vakantiehuis
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°19°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Mira Resort Maisonettes voor je op een rij gezet:

9 reviews over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes in het Nederlands

Een aanrader!

Ramona van der Veur
30-9-2015

Bij onze aankomst s'avonds laat stond er in het appartement een welkomsthapje en drankje voor ons klaar. Het appartement is erg mooi en van alle gemakken voorzien. De keuken is niet zo uitgebreid als je zelf wil koken, maar wij zijn op vakantie en dus hebben we elke avond genoten van de vele taverne's die het eiland heeft. Het ontbijt is erg lekker en wordt geserveerd rondom het zwembad, je kunt van de kaart kiezen wat je maar wilt. Romina de gastvrouw weet veel van het eiland en kan je voorzien van vele tips, je kunt altijd bij haar terecht. In het zwembad is het heerlijk afkoelen na een dagje het eiland bekeken te hebben. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en kunnen Mira resort aan iedereen die van rust houdt aanbevelen!!!

Gereisd Met partner in september 2015

Geweldige plek

ldbench
15-1-2014

We hebben enorm genoten tijdens onze vakantie in Mira resorts. Romina zorgde elke dag weer voor een heerlijk zeer uitgebreid ontbijt. Wat een goede start van de dag was. Ze stond altijd voor de gasten klaar met tips en kaarten van de omgeving. Ze deed er alles aan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het zwembad was ook heerlijk. Rondom het appartement waren meerdere plekken waar je kon zitten.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Marc en Annelies
14-4-2013

In de derde week van augustus hebben wij twee weken bij het luxe Mira Resort gezeten. Prachtige accomodatie, ruime huisjes, goede faciliteiten en zeer schoon. Het is precies als op de plaatjes. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt, zeer gastvrij en vriendelijk personeel en erg behulpzaam met goede tips en adviezen. Romina is een fantastische gastvrouw. Als je hier heen gaat heb je ECHT vakantie. Er is geen restaurant aanwezig. 5 min van Lefkada en 2 minuten van het (zeer relaxte) strand. Je kunt hier zwemmen, tennissen, er zijn wasmachines aanwezig, drankjes zijn er verkrijgbaar en tevens massages by Yiannis Kapaios. Zeker aan te bevelen. Boeken dus!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

He-le-maal geweldig!

Ronald Reintjens
22-9-2012

Wat hebben wij een TOP vakantie gehad op Lefkas, niet in het minst dankzij onze keuze voor Mira Resorts Maisonettes. Wat een plek, wat een locatie, wat een uitzicht. Als je hier mag verblijven, van deze omgeving en van de gastvrijheid en behulpzaamheid van de gastvrouw van Mira Resorts mag genieten en je hebt dan nog wat te z*, dan wordt het hoog tijd voor een bezoekje aan de psychiater. Uitzicht op de baai en het strand van Agios Ioannis is werkelijk adembenemend, en dat terwijl wij, als fervente Griekenlandgangers, toch wel wat gewend zijn. De zorg en vriendelijkheid van het personeel van het resort voegen voor ons absoluut waarde toe; we werden zelf over de weersverwachtingen geïnformeerd middels briefjes die men in het appartement had achtergelaten. Hoefde men niet te doen uiteraard, maar ze deden het toch. En alles op een bijzonder vriendelijke en aardige manier. Ontbijt werd snel en met een glimlach geserveerd, in het appartement klopte alles van A tot Z. Een dikke 10 dus!

Gereisd Met partner in september 2012

leuke plek

Lia Eekels
17-10-2011

Vind de recencies té positief voor deze bungalows. Omgeving en uitzicht prachtig. Personeel erg behulpzaam. Accomodatie heeft geen restaurant, en als je vroeg óf laat in het seizoen bent is er geen restaurant in de omgeving. In de bungalow zelf koken, is niet echt een optie door te weinig gaspitten. Erg lang wachten op het ontbijt. Wel schoon.

Gereisd Met partner in Sat Oct 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek, en wat een rust.

hans_ioohkaz
23-9-2010

Mira resort is wat je noemt toppie. Zeer goed verzord complex met een fenominaal uitzicht. Zeer vriendelijke gastvrouw die er alles aan doet om je het naar je zin te maken. Mooi zwembad en goed ontbijt. Om tot rust te komen moet je hier wezen. Om lekker te eten in Nidri. ( el Greco ). Mooi groen eiland met hele mooie stranden en blauwe zee. Ja echt blauw. Je kijkt je ogen uit. Al met al een eiland en een plek voor een geweldige vakantie.

Gereisd Met partner in Sat Jun 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mira Resort is een aanrader

Marloes
24-8-2010

Wij hebben een super vakantie gehad in Mira Resort van 01 juni t/m 15 juni 2010. Als je van rust houdt dan is dit echt een aanrader. Woningen zijn ruim, 2 verdiepingen, inclusief airo. De ligging is adembenemend mooi, en het is er heel erg rustig. Bediening is heel erg vriendelijk. Het ontbijt wordt rondom het zwembad geserveerd, was uitstekend. Ik geef Mira resort een dikke 10.

Gereisd Met partner in januari 2010

Geweldige plek met schitterend uitzicht

Peter en Joke
27-1-2010

Geweldig complex, prachtig gesitueerd met een schitterend uitzicht. Personeel is zeer gastvrij en er wordt een heerlijk ontbijt geserveerd bij het zembad. Ruime appartementen, goed ingericht met airco en een mooi zwembad is op het complex beschikbaar. Wifi aanwezig. Een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mira resort maisonettes wat een rust

yvonne
25-6-2009

Geweldig uitzicht, mooier kan echt niet, mooi resort, airco in huis is ideaal zeker in het hete en vochtige klimaat van Lefkas, zwembad is ook erg prettig vanwege de kiezel- stranden op Lefkas. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De rust echter valt het meeste op, zeker omdat je dat tegenwoordig nergens meer vind, je hoort bijna niets met als gevolg dat je er heerlijk slaapt en uitrust. Ook zijn er weinig muggen omdat het vrij hoog in de bergen ligt. Ondanks zijn rustige ligging is Lefkas stad of bv.Agias Nikitas binnen 10 minuten te bereiken met de auto. De keuken is ruim en bevat een koffiezetapparaat en waterkoker, echter maar anderhalf pitje en weinig keukengerei, hoewel er pannen genoeg zijn maar geen pollepel e.d. De badkamer is klein maar heeft een heerlijke douche, hij geeft namelijk een lekkere stevige straal. Ook kun je hier het toiletpapier gewoon door- spoelen terwijl dat verder op het eiland niet kan.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Gratis minibar, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessYoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes in Tsoukalades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.