Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes

• 8.7Inrichting

Vakantiehuis Info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mira Resort Maisonettes voor je op een rij gezet:

12 reviews over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes

• 10Ramona van der Veur30-09-2015

Een aanrader!

Bij onze aankomst s'avonds laat stond er in het appartement een welkomsthapje en drankje voor ons klaar. Het appartement is erg mooi en van alle gemakken voorzien. De keuken is niet zo uitgebreid als je zelf wil koken, maar wij zijn op vakantie en dus hebben we elke avond genoten van de vele taverne's die het eiland heeft. Het ontbijt is erg lekker en wordt geserveerd rondom het zwembad, je kunt van de kaart kiezen wat je maar wilt. Romina de gastvrouw weet veel van het eiland en kan je voorzien van vele tips, je kunt altijd bij haar terecht. In het zwembad is het heerlijk afkoelen na een dagje het eiland bekeken te hebben. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en kunnen Mira resort aan iedereen die van rust houdt aanbevelen!!!

• 9ldbench15-01-2014

Geweldige plek

We hebben enorm genoten tijdens onze vakantie in Mira resorts. Romina zorgde elke dag weer voor een heerlijk zeer uitgebreid ontbijt. Wat een goede start van de dag was. Ze stond altijd voor de gasten klaar met tips en kaarten van de omgeving. Ze deed er alles aan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het zwembad was ook heerlijk. Rondom het appartement waren meerdere plekken waar je kon zitten.

• 9reekers07-09-2013

prachtige plek!

Super ligging, zeer vriendelijk personeel prachtig onderhouden en goed ontbijt. Aanrader!

Met jonge kinderen

• 9Marc en Annelies14-04-2013

Aanrader!

In de derde week van augustus hebben wij twee weken bij het luxe Mira Resort gezeten. Prachtige accomodatie, ruime huisjes, goede faciliteiten en zeer schoon. Het is precies als op de plaatjes. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt, zeer gastvrij en vriendelijk personeel en erg behulpzaam met goede tips en adviezen. Romina is een fantastische gastvrouw. Als je hier heen gaat heb je ECHT vakantie. Er is geen restaurant aanwezig. 5 min van Lefkada en 2 minuten van het (zeer relaxte) strand. Je kunt hier zwemmen, tennissen, er zijn wasmachines aanwezig, drankjes zijn er verkrijgbaar en tevens massages by Yiannis Kapaios. Zeker aan te bevelen. Boeken dus!!

• 10Ronald Reintjens22-09-2012

He-le-maal geweldig!

Wat hebben wij een TOP vakantie gehad op Lefkas, niet in het minst dankzij onze keuze voor Mira Resorts Maisonettes. Wat een plek, wat een locatie, wat een uitzicht. Als je hier mag verblijven, van deze omgeving en van de gastvrijheid en behulpzaamheid van de gastvrouw van Mira Resorts mag genieten en je hebt dan nog wat te z*, dan wordt het hoog tijd voor een bezoekje aan de psychiater. Uitzicht op de baai en het strand van Agios Ioannis is werkelijk adembenemend, en dat terwijl wij, als fervente Griekenlandgangers, toch wel wat gewend zijn. De zorg en vriendelijkheid van het personeel van het resort voegen voor ons absoluut waarde toe; we werden zelf over de weersverwachtingen geïnformeerd middels briefjes die men in het appartement had achtergelaten. Hoefde men niet te doen uiteraard, maar ze deden het toch. En alles op een bijzonder vriendelijke en aardige manier. Ontbijt werd snel en met een glimlach geserveerd, in het appartement klopte alles van A tot Z. Een dikke 10 dus!

• 7Lia Eekels17-10-2011

leuke plek

Vind de recencies té positief voor deze bungalows. Omgeving en uitzicht prachtig. Personeel erg behulpzaam. Accomodatie heeft geen restaurant, en als je vroeg óf laat in het seizoen bent is er geen restaurant in de omgeving. In de bungalow zelf koken, is niet echt een optie door te weinig gaspitten. Erg lang wachten op het ontbijt. Wel schoon.

• 10hans_ioohkaz23-09-2010

Fantastische plek, en wat een rust.

Mira resort is wat je noemt toppie. Zeer goed verzord complex met een fenominaal uitzicht. Zeer vriendelijke gastvrouw die er alles aan doet om je het naar je zin te maken. Mooi zwembad en goed ontbijt. Om tot rust te komen moet je hier wezen. Om lekker te eten in Nidri. ( el Greco ). Mooi groen eiland met hele mooie stranden en blauwe zee. Ja echt blauw. Je kijkt je ogen uit. Al met al een eiland en een plek voor een geweldige vakantie.

• 10Marloes24-08-2010

Mira Resort is een aanrader

Wij hebben een super vakantie gehad in Mira Resort van 01 juni t/m 15 juni 2010. Als je van rust houdt dan is dit echt een aanrader. Woningen zijn ruim, 2 verdiepingen, inclusief airo. De ligging is adembenemend mooi, en het is er heel erg rustig. Bediening is heel erg vriendelijk. Het ontbijt wordt rondom het zwembad geserveerd, was uitstekend. Ik geef Mira resort een dikke 10.

• 9Peter en Joke27-01-2010

Geweldige plek met schitterend uitzicht

Geweldig complex, prachtig gesitueerd met een schitterend uitzicht. Personeel is zeer gastvrij en er wordt een heerlijk ontbijt geserveerd bij het zembad. Ruime appartementen, goed ingericht met airco en een mooi zwembad is op het complex beschikbaar. Wifi aanwezig. Een absolute aanrader.

• 10yvonne25-06-2009

Mira resort maisonettes wat een rust

Geweldig uitzicht, mooier kan echt niet, mooi resort, airco in huis is ideaal zeker in het hete en vochtige klimaat van Lefkas, zwembad is ook erg prettig vanwege de kiezel- stranden op Lefkas. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De rust echter valt het meeste op, zeker omdat je dat tegenwoordig nergens meer vind, je hoort bijna niets met als gevolg dat je er heerlijk slaapt en uitrust. Ook zijn er weinig muggen omdat het vrij hoog in de bergen ligt. Ondanks zijn rustige ligging is Lefkas stad of bv.Agias Nikitas binnen 10 minuten te bereiken met de auto. De keuken is ruim en bevat een koffiezetapparaat en waterkoker, echter maar anderhalf pitje en weinig keukengerei, hoewel er pannen genoeg zijn maar geen pollepel e.d. De badkamer is klein maar heeft een heerlijke douche, hij geeft namelijk een lekkere stevige straal. Ook kun je hier het toiletpapier gewoon door- spoelen terwijl dat verder op het eiland niet kan.

1 tip over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes

• Ronald Reintjens, 22-09-2012

Huur een bootje in de haven van Nidri, en vaar daarmee rond het eiland van Onassis, Meganissi en ontdek de verlaten strandjes aan de kusten!

2 vragen over Vakantiehuis Mira Resort Maisonettes

• Mieke, 13-03-2011

omgeving Mira

Zijn er in de omgeving van dit complex ook restaurant waar men lopend naar toe kan?

Ronald Reintjens, 22-09-2012

Als je van wandelen houdt, kun je naar Tsoukalades lopen. Zo'n 1,5 km. Daar heb je enkele restaurantjes.

• Roos, 13-06-2010

foto's complex

De beoordelingen zien er goed uit, ik mis overigens foto's van mensen. Hierdoor zal ik het nog niet boeken. Hoop dat er nog foto's op worden gezet.

Vakantiehuis info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Gratis minibar, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats