Appartement Maistros

8Fantastisch

Griekenland, Lefkas (Levkas), Tsoukalades

Op vakantie geweest naar Maistros?

8Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Maistros

• 8N01-06-2016

Leuk appartementencomplex, aanrader!

In mei dit jaar hier voor het eerst geweest met onze twee kinderen. Prachtig gelegen (echt op zijn Grieks van binnen) en schoon appartementencomplex wat rustig gelegen is. Bij aankomst kregen wij een vriendelijk ontvangst. De eigenaren spreken geen woord Engels maar hun zoon wel. Meneer is de hele dag in zijn groentetuin te vinden maar daar is absoluut geen hinder van hij laat iedereen heerlijk met rust. Op ongeveer 30 minuten autoafstand van het vliegveld. Wij boekten via touroperator waar de auto bij de reis inbegrepen is. Een auto heb je echt nodig om heerlijk over het eiland te vertoeven. Strand binnen 10 min. afstand met de auto. Ook de bakker zit op 3 min afstand rijden die de heerlijkste broden verkoopt. Mocht je naar de supermarkt willen de Lidl en spar zitten binnen 10 min auto afstand. In Lefkada zitten de heerlijkste eettentjes, let op wat je krijgt is vaak veel! Wil je in het appartement zelf koken, dit kan maar de beneden appartementen hebben maar twee keramische kookplaatjes. Voor ons was dit een heerlijke rustige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8Joke Claus06-08-2015

Heerlijk!

Rustig kleinschalig complex. Schoon en ruim. In authentieke omgeving tussen de olijfbomen en in de buurt van een klein dorp (Tsoukalades) waar je lekker kon eten in authentieke restaurantjes. Prachtig uitzicht en mooie balkons (maisonette). De mensen op het complex zijn behulpzaam en we kregen eigengemaakte griekse taart. Zwembad net groot genoeg, en prima verzorgd. De groentetuin aan de achterkant maakte het geheel voor ons minder kunstmatig. Ga hier vooral heen als je niet van all inclusieve houdt. Huurauto erbij biedt veel mogelijkheden. Prachtige stranden en gebiedjes waar je dan naar toekan. Voor ons een heerlijke vakantie. Ondanks de hitte. Goede airco gelukkig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

0 tips over Appartement Maistros