Villa El Camino Villa's

Villa
Villa El Camino Villa's
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor El Camino Villa's voor je op een rij gezet:

31 reviews over Villa El Camino Villa's in het Nederlands

Nooit meer

anoniem
11-6-2018

Bar en bar slecht, erg onhygiënisch en de eigenaren proberen achteraf nog aardig wat aan je te verdienen. Afstanden erg ver van de bewoonde wereld dus wil je even boodschappen doen of even een stadje in heb je zeker een auto nodig. Website ziet er leuk uit maar als je er aankomt mag je hopen dat je vakantie snel voorbij is.

Fantastisch!

T. Hagestein
4-8-2017

Wij zijn 3 weken in villa Levantes geweest. In 1 woord : geweldig!!

Heerlijk je eigen zwembad voor de deur, auto tot je beschikking zodat je het hele eiland rond kan.

Veel privacy (we hebben al die weken niet geweten wie er naast ons verbleven!) en goed onderhouden.

Villa Levantes heeft het mooiste uitzicht op de lagune en de brug naar het vaste land.

We zouden zo weer terug willen!!!

Oude reviews (archief)

Heerlijk, een parel

Trea
12-10-2016

Een prachtige villa, van alle gemakken voorzien, privezwembad, compleet met jacuzzi, veel privacy, prachtige vergezichten en heerlijk rustig gelegen tussen de olijfgaarden. Topper! Geweldig personeel!

Aanrader :-)

Rachid
    1-10-2016

Onze vakantie bij El Camino was heerlijk. De huizen zijn leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Een dagje bij het zwembad liggen en gebruik maken van de beschikbare opblaas atributen was een goede afwisseling na drie stranddagen.

Vriendelijk personeel en een warm welkom met champagne (we zijn net getrouwd). Het was top. Echt een aanrader.

Perfect: Stilte en natuur gecombineerd met luxe

Marian vd V.
    19-9-2016

Veel is er al over geschreven, dus wat kan ik er nog aan toevoegen?

Kent u nog de reclame over het Zwitserleven gevoel? Dat is wat El Camino mij geeft.

De serene rust die er heerst, de sfeervol gebouwde en ingerichte huizen die prachtig uitkomen in de natuur, maakt dat we om die reden terug gaan naar Lefkas.

Er zijn in onze beleving mooiere Griekse eilanden qua natuur, strandjes en dorpjes maar El Camino maakt dat we ongetwijfeld voor een derde keer naar een van deze huizen terugkeren.

Marlies Bierdrager
    16-9-2016

Wij zijn nu voor de tweede keer hier. De schoonheid van het complex is waanzinnig. Iedere dag is Maria hard aan het werk om alles netjes te houden, waar we hier zelf ook een steentje aan bijdragen. Maria is werkelijk goud waard. De omgeving is adembenemend. Lambi laat zich ook regelmatig even zien. Bij aankomst stond een flesje wijn klaar. Na een paar dagen wat geld voor Maria neergelegd voor haar inzet. Staat ze de volgende dag met weer een flesje wij op de stoep. Het huis, het privé zwembad, de buitendouhe en keuken. Alles is even verzorgd. Wij komen zeker nog een keer terug. Ik kan niets bedenken wat niet goed was aan deze plek. Net als vorig jaar zijn wij erg enthousiast en kijken terug op een heerlijk verblijf in El Camino.

Mooi gelegen en goed onderhouden accommodat

johan arts
    3-9-2016

Perfecte bestemming met alles erop, eraan en erbij.

Fantastisch!

mayke van dorp
    27-8-2016

Als ik moet vertellen wat ik wel goed vond, heb ik hier te weinig plaats. Van de hartelijke ontvangst tot het cadeautje bij vertrek hebben we genoten op dit prachtige plekje. We voelden ons rijk en speciaal door alle goede zorgen. Hierbij mag Maria niet onvermeld blijven, die vriendelijk en bescheiden elke dag ons huis schoonmaakte en ons van schoon beddengoed en handdoeken voorzag. We hadden haar wel mee naar huis willen nemen. Als ik een minpuntje moet noemen is het de weg naar het complex toe. Hobbelig, met gaten en puin. Aan de andere kant is het contrast met El Camino dan des te groter. Een auto is beslist nodig.

Geweldig huisje op een ideale locatie

Marjolein Woudenberg
      6-8-2016

Heerlijk privé terras met buitenkeuken en zwembad. En dat met een schitterend uitzicht! Lekkere bakkerij in de buurt voor vers brood. Met de auto ben je zo bij allerlei leuke plaatsjes

Perfect with glans !!

Marjan
      6-7-2016

Perfecte villa's in Tsoukalades met een waanzinnig uitzicht naar Preveza ( vaste land)

Alles in het huis aanwezig en je komt niets te kort.

Private pool,veel ruimte,Outside shower,Yaccuzi outside ;-)

Gewoon af deze lokatie met hele aardige eigenaars !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa El Camino Villa's in Tsoukalades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa El Camino Villa's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa El Camino Villa's scoort een 9.23 uit 10 op basis van 40 reviews.