Reviews over Tsoukalades

Echt een rustig dorpje

Arbo en Janita
    16-5-2016

In mei is er nog niet veel te doen in het dorp.

Authentiek dorp langs doorgaande weg.

Joke Claus
    6-8-2015

Goede griekse restaurantjes. Wel langs drukke weg. Aardige mensen.

dorp is een groot woord..

Renate
    6-5-2015

Wij waren er in de laatste week van april: vrijwel geen levende ziel te bekennen. De mini market (doet zijn naam echt eer aan;)) gaat pas 1 mei open, de bakker vermoedelijk ook net als wrs het restaurantje. Vonden wij geen probleem want met een auto ben je zo bij een supermarkt (Lidl) of een van de (grotere) minimarkten in Lefkas stad. Voor het strand hoef je niet naar Tsoukalades...vanaf El camino is het een leuke wandeling naar beneden naar het strandje, maar veel strand is er niet. De berg weer op kan voor een niet geoefende wandelende 80 plusser wat vermoeiend zijn trouwens.

Echt Grieks

snoekie10
    17-2-2015

Gezellig Grieks plaatsje waar alles voor handen is, bakkery, supermarkt, restaurants etc etc

Kleine plaats op lefkas

ldbench
    13-1-2014

Tsoukalades is een kleine plaats in de buurt van Lefkada stad. Het was een prima plek als uitgangspunt voor uitstapjes met de auto. Het klooster in de buurt is de moeite waard om te bezoeken. Verder waren de valwinden aan het eind van de middag bijzonder. Tegen een uur of 6 waren beneden in lefkas de surfers dan ook meest actief. Vanaf onze stek met een verrekijker waar te nemen

Tsoukalades scoort een 6 uit 10, op basis van 16 reviews