Reviews over Tsoukalades

Fijne vakantie

Tabitha
    3-10-2018

Wij waren hier 11 dagen aankomst eind september dat is eigenlijk jammer het is 's avonds vroeg donker en het weer was niet alle dagen zonnig.

Ondanks dat hebben we ons prima vermaakt.

Vanaf 'n uur of half 9 's avonds komen de Grieken tot leven en dan is lefkas stad echt een aanrader veel winkels terrasjes en eet tentjes echt gezellig.

Een prachtig en zeer schoon huisje.

Om de dag word je beddengoed verschoond en handdoeken ververst schoonmaakster spreekt niet goed Engels dat is wat lastig.

Zwembad was wat koud, jacuzzi was niet gevuld (waterreservoir) heeft mijn man zelf gerepareerd.

De ligging is top je weet niet wie er in de 4 huisjes naast je zit wil je ze toch tegenkomen kan dat bij de wasmachine of gedeelde mini bibliotheek.

Wasmachine was redelijk er is alleen wit wasmiddel en er was van alles op en rondom de knoppen geschreven waardoor het niet duidelijk was welk programma welke was resultaat had.

Leuke vakantie maar 1malig

Absolute aanrader!

Familie Kuijpers
    17-8-2018

Fantastische accommodatie. (Wij zaten in Villa Meltemi met 4 personen) Heerlijk rustig en toch met 15 auto minuten in lefkas stad en aan de andere kant de stranden. Auto voor de deur parkeren en absolute privacy. Eigen zwembad is natuurlijk top! Ook de schoonmaak was heerlijk. Iedere dag bedje opgemaakt en regelmatig schone handdoeken. Als ik al een minpuntje mag aangeven dan is dat het ontbreken van kastruimte in de slaapkamers (geen planken o.i.d om kleding op/in te leggen alleen een los kledingrek). Dus leven uit de koffer. En dat gold ook voor de keuken. Weinig tot geen ruimte voor je boodschappen, maar hé, daarentegen wel 2 koelkasten. Wij vinden het een absolute topper en zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch!

T. Hagestein
    4-8-2017

Wij zijn 3 weken in villa Levantes geweest. In 1 woord : geweldig!!

Heerlijk je eigen zwembad voor de deur, auto tot je beschikking zodat je het hele eiland rond kan.

Veel privacy (we hebben al die weken niet geweten wie er naast ons verbleven!) en goed onderhouden.

Villa Levantes heeft het mooiste uitzicht op de lagune en de brug naar het vaste land.

We zouden zo weer terug willen!!!

Heerlijk, een parel

Trea
    12-10-2016

Een prachtige villa, van alle gemakken voorzien, privezwembad, compleet met jacuzzi, veel privacy, prachtige vergezichten en heerlijk rustig gelegen tussen de olijfgaarden. Topper! Geweldig personeel!

Aanrader :-)

Rachid
    1-10-2016

Onze vakantie bij El Camino was heerlijk. De huizen zijn leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Een dagje bij het zwembad liggen en gebruik maken van de beschikbare opblaas atributen was een goede afwisseling na drie stranddagen.

Vriendelijk personeel en een warm welkom met champagne (we zijn net getrouwd). Het was top. Echt een aanrader.

Tsoukalades scoort een 6,3 uit 10, op basis van 16 reviews