We hebben een aantal aanbieders voor Tsoukalades voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tsoukalades voor je op een rij gezet:

Reviews over Tsoukalades

dorp is een groot woord..

Renate,
    6-5-2015

Wij waren er in de laatste week van april: vrijwel geen levende ziel te bekennen. De mini market (doet zijn naam echt eer aan;)) gaat pas 1 mei open, de bakker vermoedelijk ook net als wrs het restaurantje. Vonden wij geen probleem want met een auto ben je zo bij een supermarkt (Lidl) of een van de (grotere) minimarkten in Lefkas stad. Voor het strand hoef je niet naar Tsoukalades...vanaf El camino is het een leuke wandeling naar beneden naar het strandje, maar veel strand is er niet. De berg weer op kan voor een niet geoefende wandelende 80 plusser wat vermoeiend zijn trouwens.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleine plaats op lefkas

ldbench,
    13-1-2014

Tsoukalades is een kleine plaats in de buurt van Lefkada stad. Het was een prima plek als uitgangspunt voor uitstapjes met de auto. Het klooster in de buurt is de moeite waard om te bezoeken. Verder waren de valwinden aan het eind van de middag bijzonder. Tegen een uur of 6 waren beneden in lefkas de surfers dan ook meest actief. Vanaf onze stek met een verrekijker waar te nemen

Gereisd met partner in juni 2013

Rustig dorpje niet ver van Lefkas stad

Brigitte,
    1-10-2013

Heerlijke bestemming/dorpje voor natuurliefhebbers, rustzoekers en zelfstandige stellen/gezinnen die een mooie plek kunnen waarderen. Dorpje heeft een bakker, een supermarktje en een paar restaurantjes en ligt bovendien maar op een paar minuten autorijden van prachtige stranden Pefkoelia, Agios Nikitas en Kathisma. Bovendien ligt het dorpje niet ver van Lefkas stad.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rust en relaxing

snoekie10,
    6-9-2013

Voor de rust en de relaxzoekers een must dit dorp. Inwoners een tiental, die je zelden tegen komt. In de avond en nacht zeer stil en adenbenemend onder een giga sterrenhemel. Natuur en fauna zeer fraai, zeker als je vroeg opstaat in de ochtend. Uitgaan niet mogelijk, daar is het te klein voor, wel 2 tavernes.

Verbleven in Elcamino, de luxe villas in Tsoukalades ( touroperator)

E de Jong

Gereisd met partner in augustus 2013

Slaperig stadje aan de noordkust van Lefkas

René,
    15-10-2012

We hebben een villa gehuurd en deze villa was net buiten het dorpje Tsoukalades gevestigd. In het verleden hebben we twee keer in appartementen of hotels in Lygia verbleven, maar we verbaasden ons er altijd over dat de toeristische plaatsjes aan de oostzijde lagen en de mooie stranden aan de westzijde van dit verbazingwekkend groene eiland Lefkas.

Vanuit Tsoukalades ben je snel bij de grote stranden, zoals Kathisma en ook een supermarkt (Lidl) is zo bereikt. In het dorp zelf zijn in het hoogseizoen enkele tavernas geopend, in het naseizoen is een deel daarvan gesloten. Rondom het eiland loopt een rondweg die naar Griekse begrippen voorzien is van goed asfalt (weinig gaten in de weg). Afhankelijk van je rijstijl duurt een rondje rond het eiland tussen de 1,5 en 2 uur.

Ondanks de crisis waren de Grieken nog net zo vriendelijk en openhartig als 2 en 3 jaar geleden toen we er ook waren. Een huurauto is een must, want met het openbaar vervoer kom je bijna nergens.

Gereisd met partner in september 2012
Tsoukalades scoort een 6,3 uit 10, op basis van 16 reviews