Géén boekingskosten

Meer villa info

16 Reviews over Sophia

• 9J. Alvarez30-06-2020

Heerlijk

Fantastisch uitzicht en fijne plek om uit te rusten. In huis is het lekker koel, en buiten genoeg plekjes in zon of schaduw. Bedden sliepen heerlijk. We zijn een paar dagen met de auto rond gereden en hebben prachtige stranden bezocht. Een fijne thuisbasis om weer terug te komen van een geweldige ervaring op het eiland. Als je een keer niet wil koken, ga lekker naar het haventje in Sivota waar je heerlijk aan het water kan zitten. Ga zeker een keer een dagje met de boot.

• 10E. de Boer02-01-2020

Heerlijke villa met waanzinnig uitzicht

Genoten in deze mooie en gezellige villa. Een waanzinnig uitzicht over de zee met zelfs een infinity pool! Kunnen genieten van de rust en privacy. Ook hebben we veel mooie plekjes ontdekt op Lefkas. We komen zeker eens terug!

• 10Dhr de Boer30-12-2019

Amazing

Een paradijselijke lokatie met een onbeschrijvelijk uitzicht over de zee.100% privacy.Een villa met alle comfort en elke slaapkamer met eigen sanitair.Een heerlijk infinity zwembad met de olijfbomen als natuurlijke parasols. Komen absoluut terug.

• 10Mevr Lukkes29-06-2019

Overtreft al onze verwachtingen

Met ons gezin (8 pers) hadden we wat speciaals te vieren. Deze droomvilla voldoet boven al onze verwachtingen. Wat een privacy in de paradijselijke tuin met infinity pool en een fenomenaal zeezicht. We voelden ons 2 weken als een god in Griekenland Echte aanrader en komen hier zeker terug.

• 9Karin26-09-2017

Een pareltje in het zuidoosten van Lefkas!

Zoek je een adembenemend uitzicht? Wil je totale privacy en rust maar ook gezellige levendigheid op zo'n 10 minuten afstand? Wil je een ruime villa waarin niets ontbreekt met grote balkons, een schitterende tuin en lekker zwembad? Kortom, zoek je dat gevoel van ''ik wil nog lang niet naar huis''? Dat alles heeft Villa Sophia!!

• 9Joep en Yvonne04-09-2017

Héérlijke plek!!!

Samen met onze vier zonen en hun vriendinnen hebben we een fantastische week beleefd in en rondom villa Sophia. Wakker worden met een schitterend uitzicht, genieten van het prachtig gelegen zwembad, bbq-en onder de olijfbomen....heerlijk! Het nabijgelegen Sivota is 's avonds erg gezellig. Heerlijk gegeten aan de waterkant. Tip: huur een motorbootje voor een dag! Zo geniet je optimaal van de prachtige zee en de mooie strandjes.

• 10Mario Uribe07-08-2017

Very nice place. Beautiful view.

Close to Sivota Port and at 15 minutes of Vasiliki. A big house with beatiful view over the sea. Close to restorants and Vasiliki town where there is an atractive night life. Its 4 bedrooms with private bathroom each, are very comfortable for more than one family The house has a very nice swimming pool . Also Peter, the owne,r takes care that everything works nicely

• 9M.C.M. van Tiggelhoven23-05-2017

Geweldige accommodatie

We zijn onlangs een week hier geweest en elke ochtend wordt je wakker met een adembenemend uitzicht. Het is een heerlijk verblijf en je komt er serieus tot rust. Je zit regelmatig naar de stilte te luisteren en tussentijds te genieten van het zicht over zee en naast gelegen eilanden. In de buurt ligt Sivota. Een leuke baai waar je 'savonds lekker kunt genieten van de Griekse keuken. Verder is ook het eiland Lefkas een geweldig eiland, met bijzondere plekken die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken. Al met al een heerlijk verblijf en het is dan ook zeker een aanrader om deze Villa te huren.

• 10Fam. de Vos02-11-2016

Prachtige ruime villa met een schitterend uitzicht

Wij zijn met 8 volwassen en 2 kleine kinderen 3 weken in villa Sophia geweest en hebben volop genoten. Het huis is voorzien van alles wat je nodig hebt en de tuin en zwembad maken het helemaal compleet. We hebben alle dagen heerlijk buiten geleefd en gegeten, want de temperatuur in september is zeer aangenaam. Naar aanleiding van een gezellige en informatieve ontmoeting met de eigenaren voorafgaand aan de vakantie hebben we auto's gehuurd wat erg goed bevallen is. En ook het huren van een zeilboot bij de door hun geadviseerde verhuurder in Syvota is een heerlijke dag geworden. Het eiland zelf heeft ons ook enorm verrast. Wat een prachtige natuur, schitterende stranden, super vriendelijke mensen en heerlijke restaurantjes. Er is voor ieder wat wils prachtige authentieke dorpjes of toeristische stadjes met allerlei mogelijke dingen om te zien en te doen.

• 10Nicole van Dijk25-08-2016

Zeer comfortabel huis op een schitterende locatie!

Ruim opgezet huis in een prachtig aangelegde tuin met het mooiste uitzicht over de Ionische zee.

Villa Sophia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)