Appartement Scorpios

19 reviews over Appartement Scorpios in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

sophiek
22-9-2013

Heel mooi en gezellig complex. Alles was keurig schoon en werd ook heel vaak schoongemaakt. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Prachtig uitzicht op zee. Locatie ligt op heuvel en heeft veel trappen, dat is misschien onhandig met kinderen. Lekker zwembad, er is een restaurantje waar je prima een kopje koffie of een hamburger kunt eten.

Appartementen liggen een paar km van het centrum van Nidri en de stranden dus een scooter of auto is wel handig.

Als je van schoon, gezellig en niet te massaal houdt is dit de ideale locatie voor een heerlijke zonvakantie!

hoog maar een uitzicht

hadie Bakker
23-6-2012

bij aankomst veel trappen op ,daar gelukkig een weg voor scooter of auto

appartement allemaal verschillende types wij hadden een lang ontwerp en bovenin aparte slaapkamer douche en keuken/zithoek

allebei kanten deuren en of ramen (met hor en louvredeuren ervoor) dus heerlijk koel met een lang balkon met een zeer mooi en romantisch uitzicht

inrichting keuken op zijn grieks verder alles goed

personeel is heel vriendelijk en zeer bereid tot helpen

wij hadden een last minute ,maar volledige prijs is niet te veel

schoonmaak alle dagen behalve zondag bedden verschonen gebeurde vaker dan 2x per week en handdoeken ook vaker dan de beloofde 2x per week (wij hebben alle dagen een schone handdoek gehad

wij hadden er geen last van maar met al die trappen moet je wel goed ter been zijn

wij vonden het een rustig ,maar gezellig appartement met lieve mensen

er was een mooie ingerichte bar met ook een binnen en buiten plaats voor drinken en eten maaltijden waren heerlijk en zeer mals

2008

Wat een heerlijke plek

Theo Denie
22-8-2008

Wij zijn in totaal 7 keer op Lefkas geweest en steeds hadden we hier ons appartement.

Helaas is het inderdaad zo dat er een paar appartementen minder zijn. Maar de meeste zijn perfect. Natuurlijk is het wel Grieks. Dat wil zeggen dat het op een aantal gebieden niet is zoals wij gewend zijn. Als je met 2 personen bent vraag dan naar appartement 13 of 14. Het ligt iets naar beneden maar het is schoon en rustig. In 14 heb je trouwens een balkon dat om een hoek doorloopt en zo groot is dat je er makkelijk met 20 mensen op kunt zitten.

De eigenaren; Yannis, Sophocles en Salome (2 broers en een zus) zullen alles voor je doen wat ze kunnen om er een heerlijk verblijf te hebben. Als je half pension boekt kun je iedere avond gewoon kiezen van de menukaart. Het eten is eenvoudig Grieks maar wel heerlijk en authentiek

Geweldig uitzicht!

Nvt
11-8-2008

Ruim appartement met een prachtig uitzicht op zee. Rustig gelegen, maar toch vlakbij drukkere plaatsje Nidri. De eigenaar en zijn familie zijn erg vriendelijk en hebben goede tips om omgeving te verkennen.

Schitterend complex!

Evelien en Didier
28-7-2008

Een werkelijk schitterend gelegen complex met vrijwel overal uitzicht op de Ionische Zee. Verder uiterst klantvriendelijk personeel waarbij je altijd terecht kunt met vragen/problemen. Heel ongedwongen en gemoedelijk. Ruime kamer met living/kitchenette/slaapkamer (gescheiden bedden!)/badkamer. Degelijk, maar wel netjes. Nidri op loopafstand ca. 30-45 min.

Afgelopen juni hebben wij 2 weken doorgebracht in appartementencomplex Scorpios. Het was een zeer geslaagde vakantie. De appartementen liggen erg mooi tegen een berg aan waardoor het uitzicht geweldig was. Het nadeel hiervan is natuurlijk dat je erg veel trappen op moest. Het personeel en dan met name de eigenaresse was erg vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in onze dagelijkse bezigheden en uitstapjes. Vanuit het appartement kon je prima uitstapjes maken op het eiland en 's avonds heerlijk eten in de omliggende plaatsen. Met name Nidri was erg gezellig. Te voet is dit wel te ver, maar er zijn voldoende mogelijkheden in de omgeving om vervoer te huren. Al met al een zeer geslaagde vakantie op een eiland dat we zeker nog een keer gaan bezoeken en wie weet dan wel weer naar Scorpios.

Scorpios is fantastisch gelegen met een schitterend over

Thabor en Sherana Walbeek
15-6-2008

Scorpios is fantastisch gelegen met een schitterend uitzicht over de Ionische zee. Het is best een klim vanuit de weg naar de appartementen, het complexje is tegen een berg aan gebouwd. Het heeft een goed zwembad, prima eten, uitstekende schoonmaak en zeer vriendelijke eigenaresse die alles van de omgeving weet en goede tips kan geven. Eten in Nidri (dichtstbijzijnde havenstadje met taverna's en winkels) is erg goed, ga niet weg zonder te hebben gegeten bij Il Sapporo! Nidri is een halfuurtje lopen. Het verdient de aanbeveling om vervoer te huren zodat je het eiland goed kunt verkennen. Lefkas is een mooi eiland en als wij er weer naartoe gaan, dan wordt het zeker weer Scorpios!

Prachtig uitzicht bij de hoger gelegen appartementen (zeezicht). Onderste lagen niet mooi en andere gasten lopen langs je buitenzitje. Nidri is vlakbij en fantastisch mooi door oa eilandjes voor de kust, op strandje kan je bij Tsakalos, een sympatieke Griek, een motorbootje huren en de eilandjes en baaien voor de kust verkennen. We hebben een topvakantie gehad!

2007

Geweldig uitzicht, schone appartementen en goede service!

W.A. van de Lagemaat
2-10-2007

Geweldig uitzicht, schone appartementen en goede service!

Het uitzicht was mooi,alleen niet zo goed waar wij zaten.We zaten in een vies, benauwd appartement,en bij een rioolbuis,je rook s'avonds gewoon een vieze lucht.Het complex zag er anders uit dan dat je in de brochure had gezien, de beschrijving klopte al helemaal niet,er zou airco in zitten wat in een warm land toch wel erg fijn is vooral met een klein kind.Airco is er niet in maar een centraal geregelde koelelucht apparaat,die ze bijv.in de winter als verwarming gebruiken.Dat was balen vooral omdat we precies in een erg warme periode zaten met zeker wel ruim 40 gr.en je echt overdag maar ook s' nachts dan moeilijk slaapt.De schoonmaak was ook niet zoveel als in de beschrijving stond en we moesten echt vragen of ze het app.wilden vegen vanwege de vieze vloer.De vloer was niet glad maar een soort natuursteen grauwe ongelijke vloer.Rustig gelegen was niet zo,jezit vlakbij de drukke straat.

We hebben een aantal aanbieders voor Scorpios voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Scorpios in Perigiali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Scorpios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.