Appartement Anastasia

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Anastasia

• 9Van den hoorn27-06-2013

Volgend jaar weer terug

Dimitri en zijn vriendelijke dames.....elke dag schoonmaak, goed eten, mooi uitzicht, goed appartement en......goede bedden. Je kunt er voor goedkoop heel lekker eten

Gereisd met partner in juni 2013

• 9rob_126-07-2012

1van de mooiste plekjes van Lefkas

Alweer voor de 6e keer op deze locatie. Ondanks dat het zichtbaar is dat het niet nieuw meer is kan ik een verblijf aanraden. Heerlijk rustige plek, waar een auto of scooter noodzakelijk is, met een geweldig uitzicht. Erg vriendelijke en gastvrije Dimitris, heerlijke poolbar. Het zou zomaar kunnen zijn dat we we volgend jaar weer zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 5Wim25-11-2010

Zeker geen aanrader

Wij waren hier in de herfstvakantie, als enige gasten. Wij hadden sterk het gevoel dat we weggekeken werden. Halverwege de week werden de stoelen bij het zwembad verwijderd. Er is geen woord tegen ons gezegd, noch in het grieks noch in het engels. De inrichting is zeer minimaal, 3 borden van ongelijke grote en 3 kopjes voor 4 personen. 1 pan (formaat badkuip). Restaurant niet in werking. Schoonmaak, geen! Zeker geen aanrader wat ons betreft, zeer ongezellig

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 0Anne30-07-2009

wat een uitzicht!!

Alle maisonettes hebben een fantastisch uitzicht. Wat betreft de studios weet ik dit niet. Wij heben 2 weken lang genoten op Lefkas mede dit goede appartement met mooi zwembad. Dimitri(eigenaar) is aanwezig ja maar om je van dienst te zijn, niets is hem teveel en hij let ook nog eens goed op de kinderen. Het eten bij hem is zeer goed maar je zit zo bij Nidri en daar zijn ook vele restaurants.. De Griekse avond bij Anastasia was erg gezellig... Wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Kim en Maarten te Bunnik28-08-2008

Dimitris bedankt!

M'n vriendin en ik zijn net terug van een weekje in een van de studio's bij Anastasia. Dimistris hebben we inderdaad aan de bar aangetroffen en het is echt een vriendelijke kerel die alles voor z'n gasten doet! Je kunt er gebrekkig mee communiceren maar dat heeft ook wel z'n charmes.De inrichting van de studio is eenvoudig maar Dimitris beloofde ons dat hij van de winter zou gaan schilderen en ze wat zou opvrolijken. We hebben belooft volgend voorjaar weer terug te komen dus we houden hem eraan ;-) groetjes Maarten en Kim uit Bunnik

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Rob01-08-2008

Ook dit jaar weer helemaal top

Voor de 2e keer hier. Op het moment dat ik dit schrijf zijn we er nog. Volgend jaar weer! Dimitris zit inderdaad iedere dag aan de bar, maar niet om je in de gaten te houden maar om je van dienst te zijn. Niets is hem teveel. Alles kan je hem vragen, ook als je een glas of een stuk bestek mist. Zelden zo'n vriendelijk, behulpzame en bereidwillege gastheer meegemaakt. Het uitzicht en de service zijn nog steeds geweldig. Ik kan me geen betere vakantie voorstellen!!! Eet ook eens bij het appartement of schrijf in voor de BBQ!

Gereisd met partner in juli 2008

• 6familie van der wijk20-07-2008

Een week doorgebracht in twee appartementen. Matige inrichting (stoelen met vlekken etc., 1 theelepeltje, een paar messen en vorken en een drietal borden van ongelijke grootte) slecht schoongemaakt(broodkruimels in de kast, koelkast aan het ontdooien met natte vloer, bestek en borden niet schoon). Badkamers niet schoon; met muffe rioollucht die niet verdween. Ergernis over eigenaar die de hele dag met hele familie aan de bar zat, harde muziek bij het zwembad. MAAR fantastisch uitzicht,lokatie goed(dichtbij Nidri,maar rustig gelegen);zwembad heel mooi en airco werkte goed( temp.overdag boven de 40 graden).Stranden aan de andere kant van het eiland fantastisch, mooie tocht erheen, auto/scooter onontbeerlijk.Geen een keer bij Anastasia gegeten, geen oordeel daarover. Jammer dat e.e.a in het complex niet wat beter bijgehouden wordt,op deze manier gaat het kwalitatief snel achteruit.

• 7familie van der wijk20-07-2008

zou met weinig moeite beter en leuker kunnen

Wij brachten een week door in dit appartementencomplex. in twee appartementen (2 en 3 persoons)waar je waarschijnlijk in 2006 nog een goed cijfer voor de inrichting kon geven, is dit in 2008 al een stuk minder. Heel basic; vlekken op stoelen en terras. Schoonmaak:broodkruimels in de kasten, koelkast nog aan het ontdooien toen we kwamen, badkamer niet schoon en er hing een muffe rioollucht die niet verdween; borden en bestek niet schoon). Muziek aan het zwembad irritant, evenals de aanwezigheid van de eigenaar en zijn hele familie die de hele dag aan de bar hangen. Gelukkig breng je weinig tijd door inde appartementen, zit je zo in een leuk dorpje(auto of scooter noodzakelijk) en zijn de stranden, vooral die aan de andere kant van het eiland schitterend. Pluspunten zijn er ook: uitzicht prachtig; dichtbij Nidri, maar toch rustig gelegen, goed werkende airco, mooi zwembad.

• 5Marlies en Ruud03-07-2008

Wij hebben 14 dagen door gebracht in het Appartementen complex Anastasia. Mooie appertementen, met een geweldig uitzicht. Ruime kamers,waar de kinderen een eigen etage,balkon en badkamer hadden. Een auto of scooter is wel noodzaakelijk. De schoonmaak van de app.is goed. De service van Dimitri viel ons tegen wij hadden het appartement tegenover het zwembad, als je 's morgens de luiken opendeed keek je al gelijk in het gezicht van Dimitri die heel de dag vanaf zijn kruk de boel in de gaten hield. Je voelde je echt de hele dag bekeken. Wat wij ook als heel hinderlijk hebben ervaren is dat heel de dag de radio aanstond geen leuke sfeervolle griekse muziek, maar MTV of zo, vreselijk de omgeving is daar zo mooi en rustig en dan heel de dag die herrie. Wij hebben een paar keer gevraagd of de radio uit kon, omdat niet alleen wij ons daar zo aan ergerde, maar deed Dimitri dus NIET!!!!

• 9Elvira28-07-2007

Wat je kunt verwachten: mooi uitzicht (vanuit alle studio's en appartementen), rust (aangezien het kleinschalig is), goed eten bij het barretje bij het zwembad. De schoonmaak is zoals eerder gezegd niet optimaal. Wel was de maisonette mijns inziens goed te doen voor 2 personen, op de wat kleine badkamer na. Een huurauto is een must, het complex ligt een stuk je berg op en een eindje bij Nidri vandaan. Om 's avonds dus iets te beleven moet je echt een auto hebben. Blijf vooral niet bij het zwembad hangen de hele vakantie, daarvoor zijn de stranden aan de westkust van Lefkas te mooi. Ook een dag rijden over het eiland om de kleine dorpjes aan te doen is aan te bevelen. Een tweeweeks verblijf is echter net te lang als je ondernemend bent ingesteld; na een week heb je het eiland wel gezien.

Gereisd met partner in juli 2007

Appartement Anastasia info