Reviews over Paleros

Bijna ongrieks, zo keurig verzorgd!

Job en Ineke,
    2-10-2009

Een aangename verrassing hier te verblijven. Alles is tot in de puntjes verzorgd en er is echte aandacht voor de gast.Staat bij ons nu nr.1 van al onze Griekse lokaties.

Het is wel noodzakelijk de beschikking over een auto te hebben! (En huur die vanuit Nederland, want dat is aanmerkelijk goedkoper)

super

ingrid,
    12-7-2009

vakantie zoals vakantie hoort te zijn. Fantastische ligging en uiterst vriendelijke mensen die zorgen voor het ultieme vakantiegevoel. Geen stress maar belangstelling en betrokkenheid, alles zeer schoon en goed onderhouden, kortom een plek om zeker nog een keer naar toe te gaan

Uitzicht schitterend, niet meer direct in zee.

Hennie,
    15-6-2009

Cliff Bay ligt niet meer aan het strand.

Er is een weg aangelegd onderaan de clif, waarover je naar Paleros kunt lopen.

Naast die weg liggen allemaal rotsblokken en bouwafval, zodat je vanuit Cliff Bay de zee niet meer inkunt.

Het kiezelstrand richting Pogonia is erg vervuild.

Geweldig

Peter en Irma,
    7-9-2008

Cliff Bay heeft een geweldige ligging.Vanuit zwembad en taveerne ( waar je ook lekker kan eten )kijk je over de hele baai uit. Het is heel rustig en verder is er geen bebouwing , terwijl je toch in 10 min langs de zee naar t gezellige Paleros loopt . De sfeer is heel relexad en eigenaar en personeel zijn bijzonder vriendelijk . Alles wordt heel goed onderhouden

De studio is meer een hotelkamer met een kitchenette. Echt koken kan je er niet , maar je kan overal voordelig en prima eten . Tijdens ons verblijf waren er voornamelijk Scandinaviers, wat Grieken en nog een ander hollands stel .

Hier kom je helemaal tot rust,zonder dat je geisoleerd zit .Met de auto zit je binnen een half uurtje op Lefkas, dat ook echt de moeite waard is om te bezoeken.

wij hebben genoten.

Relaxed!

Ceres,
    26-8-2008

Als je geen druk 'party-party' appartement wil, ben je hier op het goede adres. Het is netjes, schoon en het personeel is super vriendelijk. Een airco die het goed doet, en altijd warm water! Er zijn niet veel Nederlands, veelal Zweden (of andere Scandinaviers). Het is hier echt relaxed, en wil je toch wat drukte, dan rij je zo met een huurauto naar het eiland Lefkas, daar heb je steden als Nidri en Lefkas-stad, waar je kunt shoppen!

Wij hebben steeds heerlijk gegeten bij de Cliff Bay Bar, maar ook in het plaatsje Paleros kun je best goed eten!

Er is verder niet zo heel veel te doen, maar lekker rustig bij het zwembad of verderop bij het strand (daar is het drukker, vooral tieners van de camping dichtbij).

We hebben nog een bootexercusie gedaan, met een mooi schip verschillende eilandjes af, echt een aanrader!

Wil je meer info, mail me maar gewoon!