accommodatie Paleros met gratis bedlinnen

Reviews over Paleros

echte aanrader

Peter & Margo,
    7-3-2009

Geweldig genoten, hier in 2007 geweest met osn zoontje van nog geen jaar. toen we aankwamen en ze zagen dat we met een klein kind waren moesten we even wachten. In een paar minuten tijd was het hele appartement kindvriendelijk gemaakt tot aan gaas om het balkon toe! Helemaal prima. Genoten van de omgeving, rustig, grieks en van de eigenaren die alles in het werk stelde om het ons naar de zin te maken. Voor griekse begrippen een groot, ruim appartement. Alleen jammer als je met kinderen bent dat het maar 1 hele grote ruimte is. Gaan hier zo weer terug, dorpje was heerlijk, helemaal prima.

Hééél relaxed !

Janet,
    17-7-2008

Goed appartement,heerlijk uitzicht op de zee,haven en zonsondergang..(Nog wel tenminste...er zijn 2 huizen in aanbouw vóór het complex)Lekker rustig strand,(koop wel waterschoentjes...)weinig Nederlanders,veel grieken.Fantastische restaurantjes (panorama aan de boulevard)Lekker eten,voor weinig !!!Probeer de giouvetsie,stifado en saganaki...

Prachtig dorpje,waar je nog echt tussen de grieken "woont".Kortom een super plek om tot rust te komen.

Tip: Huur een auto en tour over Levkas eiland,vergeet vooral niet Katsiki Beach te bezoeken!!Je waant je even op de Bahama's...Kijk uit onderweg voor overstekende schapen,geiten,koeien en varkens..

Hier wil je nooooooit meer weg !!!

Ik vond het erg geweldig! De mensen waren er bij ons altijd

L,
    6-1-2008

Ik vond het erg geweldig! De mensen waren er bij ons altijd. Ze zijn super aardig, alleen ze spreken weinig/geen engels, maar dat heeft ook wel wat. Als het erg belangerijk is halen ze er iemand bij. Het zwembad is het beste zwembad wat ik ooit heb gehad echt helemaal goed. Het huisje: de inrichting is best simpel maar wij waren er eigelijk alleen om te slapen, je moet er niet te veel van verwachten, maar het is wel schoon en netjes. En als er iets stuk was kwamen ze het wel gelijk maken. Je bent zo in het dorpje, wat ook leuk is met 2 haventjes en lekkere restaurantjes.

Mijn Conculsie: Geweldig, ik wou erg echt niet meer weg. De mensen daar zijn zo aardig! Daar valt echt niets over te zegen.

De beste Griekse appartementen die ik ooit bezocht: ruim,

Gert-Jan,
    30-9-2007

De beste Griekse appartementen die ik ooit bezocht: brandschoon, ruim, goede badkamer met douchegordijn, groot balkon, goede matrassen. Heerlijk uitzicht. Misschien was alleen de ene kookpit wat karig maar het ontbrak ons verder aan niets.

Filoxenia is ruim en netjes heerlijk zwembad,mooi uitzicht

FAm.Wijker,
    13-9-2007

Filoxenia is ruim en netjes heerlijk zwembad,mooi uitzicht vanf de klif!goede stevige bedden,via stijl pad of bovenweg in ca.5/10 min naar het dorpje,geen massa toerisme geen toeristschops of verhuurbedrijven!rustige gemoedelijke sfeer,naar Lefkas ca.klein uurtje rijden,goed te doen in één dag, leuke boottochten vanaf Nidri (zeer toeristisch!) goede uitrust vakantie!