Appartement Filoxenia

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Filoxenia

• 9Peter & Margo07-03-2009

echte aanrader

Geweldig genoten, hier in 2007 geweest met osn zoontje van nog geen jaar. toen we aankwamen en ze zagen dat we met een klein kind waren moesten we even wachten. In een paar minuten tijd was het hele appartement kindvriendelijk gemaakt tot aan gaas om het balkon toe! Helemaal prima. Genoten van de omgeving, rustig, grieks en van de eigenaren die alles in het werk stelde om het ons naar de zin te maken. Voor griekse begrippen een groot, ruim appartement. Alleen jammer als je met kinderen bent dat het maar 1 hele grote ruimte is. Gaan hier zo weer terug, dorpje was heerlijk, helemaal prima.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

• 8Janet17-07-2008

Hééél relaxed !

Goed appartement,heerlijk uitzicht op de zee,haven en zonsondergang..(Nog wel tenminste...er zijn 2 huizen in aanbouw vóór het complex)Lekker rustig strand,(koop wel waterschoentjes...)weinig Nederlanders,veel grieken.Fantastische restaurantjes (panorama aan de boulevard)Lekker eten,voor weinig !!!Probeer de giouvetsie,stifado en saganaki... Prachtig dorpje,waar je nog echt tussen de grieken "woont".Kortom een super plek om tot rust te komen. Tip: Huur een auto en tour over Levkas eiland,vergeet vooral niet Katsiki Beach te bezoeken!!Je waant je even op de Bahama's...Kijk uit onderweg voor overstekende schapen,geiten,koeien en varkens.. Hier wil je nooooooit meer weg !!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9L06-01-2008

Ik vond het erg geweldig! De mensen waren er bij ons altijd. Ze zijn super aardig, alleen ze spreken weinig/geen engels, maar dat heeft ook wel wat. Als het erg belangerijk is halen ze er iemand bij. Het zwembad is het beste zwembad wat ik ooit heb gehad echt helemaal goed. Het huisje: de inrichting is best simpel maar wij waren er eigelijk alleen om te slapen, je moet er niet te veel van verwachten, maar het is wel schoon en netjes. En als er iets stuk was kwamen ze het wel gelijk maken. Je bent zo in het dorpje, wat ook leuk is met 2 haventjes en lekkere restaurantjes.

Mijn Conculsie: Geweldig, ik wou erg echt niet meer weg. De mensen daar zijn zo aardig! Daar valt echt niets over te zegen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 6C. Storm15-10-2007

De accomodatie was op zich kwalitatief goed. Uitstekende bedden. De inrichting was echter zeer sober tot spartaans. Uitsluitend witte muren met één schilderijtje van 15 x 20 cm. Een wit plastic tafeltje met een witte tuinstoel als meubilair. Op het terasje eveneens een witte plastic tafel met twee witte stoelen. Defecte doucheslang werd direct vervangen. Toilet bril tot 3x toe zelf vastgemaakt. Uiteindelijk aan de kant gezet in de hoop dat deze ook gerepareerd zou worden. Helaas te vergeefs. Weinig tot geen contact met personeel omdat wij de enige bewoners in het complex waren was er ook geen personeel. Konden dus ook nauwelijks meedelen dat toiletbril stuk was. Verzorging van beddegoed, handdoeken uitstekend. Kamer was keurig opgeruimd en schoongemaakt als wij terug kwamen. Nooit gezien wie dat nu eigenlijk deed. Weinig tot geen geen Engels sprekenden.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Gert-Jan30-09-2007

De beste Griekse appartementen die ik ooit bezocht: brandschoon, ruim, goede badkamer met douchegordijn, groot balkon, goede matrassen. Heerlijk uitzicht. Misschien was alleen de ene kookpit wat karig maar het ontbrak ons verder aan niets.

Gereisd met partner in september 2007

• 9FAm.Wijker13-09-2007

Filoxenia is ruim en netjes heerlijk zwembad,mooi uitzicht vanf de klif!goede stevige bedden,via stijl pad of bovenweg in ca.5/10 min naar het dorpje,geen massa toerisme geen toeristschops of verhuurbedrijven!rustige gemoedelijke sfeer,naar Lefkas ca.klein uurtje rijden,goed te doen in één dag, leuke boottochten vanaf Nidri (zeer toeristisch!) goede uitrust vakantie!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Jeroen & Sisi23-08-2007

Paleros is een heerlijk rustig dorpje dat voornamelijk nog door grieken als vakantieplaats wordt gebruikt. Lekker rustig met een leuke bouelevard met restaurantjes en barretjes. Filoxenia heeft ruime kamers, een heerlijk zwembad en zeer vriendelijke mensen, die niet zoveel engels spreken maar wel erg behulpzaam zijn! We hebben het er heel erg naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Dennis, Annemieke, Nick & Finn19-08-2007

Wij hadden een fantastische vakantie! Filoxenia is een mooi, nieuw complex, met een heerlijk zwembad met kindergedeelte (1.10m). De appartementen zijn zeer ruim, en beschikken niet alleen over een ruim balkon, maar ook een veranda bij de entree zodat je daar ook kunt zitten. Fijne badkamer met goede douche en bad, nooit problemen met (warm)watervoorziening. Goede, stille airco (tegen betaling). Dubbele glazen dus als ramen dicht zijn hoor je niks meer van buiten. Kostas en zijn broer en hun gezinnen zijn vriendelijk en doen hun best het je naar de zin te maken. Soms brengen ze je fruit, eigengemaakt gebak of krijg je een drankje. Paleros is een gezellig stadje met leuke boulevard en speeltuin. Ga vooral eten bij Dionysis! Strand is goed en gezellig. Voor een vakantie tussen de Grieken zit je hier prima! Neem wel een ned-grieks woordenboekje mee. (De onze hebben wij kado gegeven aan de lieve mensen van Filoxenia!)

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 9Laura en Wouter06-07-2007

Zelden zo in de watten gelegd als bij appartementen Filoxenia. Of misschien moet ik zeggen 'hotel' Filoxenia, aangezien er elke dag wordt schoongemaakt en je koude biertje bij het zwembad (met versnapering van het huis) op bestelling wordt gebracht. De mensen willen alles voor je doen; hoewel ze inderdaad matig Engels spreken, wordt er altijd wel een familielid opgetrommeld om hierbij te helpen. En als je geluk hebt, nodigt Kostas je uit voor een tripje naar de bronnen van Korpi en de Nestlé-fabriek. Het zwembad hadden we regelmatig voor ons alleen; in het weekend wat Griekse gezinnen en een enkele Nederlander of Deen, dan heb je het wel gehad. Een heerlijk plekje en een absolute aanrader!

Gereisd in juli 2007

• 9Mandy en Willem Prins03-06-2007

Een prachtige lokatie op geriefelijke loopafstand van het dorpje zelf ( 5 tot 10 minuutjes ) Balkon op zowel zeezijde ( westen ) als op landzijde, prettig bij heet weer. Schitterend gelegen nieuw zwembad voorzien van heerlijke gratis ligbedden. De eigenaars zijn zeer vriendelijk maar spreken weinig tot geen engels. Elke dag wordt het appartement zeer goed schoongemaakt en staat er regelmatig een vers bosje bloemen op de tafel. Kortweg, Filoxenia is werkelijk fantastisch. Het dorpje Paleros heeft een leuke jachthaven ( flottielje zeilers ) en diverse taveernes wat voor een gezellige drukte borg staat. Het complex op zich is nog zeer rustig, geen Nederlanders toen wij er waren en verder 3 stellen uit Denemarken.

Gereisd in juni 2007

Appartement Filoxenia info