Hotel Tesoro

7.5Goed

Griekenland, Lefkas (Levkas), Nikiana

Op vakantie geweest naar Tesoro?

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 668p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Aan zee

4 reviews over Hotel Tesoro

• 5Bart16-09-2015

Uitermate basic

Zoover waardeert Tesoro als 4-ster hotel, echter is het meer een 3-ster hotel. Niet bijzonder, alles zeer basic. Personeel toont nauwelijks interesse en ontbijt is veel maar kwaliteit is beperkt. Kamers maken een vieze indruk (met name badkamer). Ligging is waardeloos waardoor je voor alles een auto nodig hebt (gelukkig hadden wij deze gehuurd). Hotel ligt aan hele drukke weg zonder voetpaden waardoor het strand of tavernas lopend onveilig is. Eindbeoordeling 5. Wij denken dat je voor deze prijs kwaliteit elders op het eiland betere hotels hebt en mogelijk in een lagere categorie (3-ster).

Gereisd met partner in september 2015

• 7LouRow30-12-2012

Mooi Hotel maar...

Eerste indruk van het hotel was goed het is een mooi modern gebouwd hotel . Met mooie ruime kamers. De ligging is best afgelegen dus een scooter of een auto is wel aan te raden. Ligt aan een stijle weg . Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij gingen met z'n 2-en naar dit hotel eind september het was er toen erg rustig met ons was er nog 1 stel dus het ontbijt werd persoonlijk aan de tafel gebracht dit was vrij standaard. Personeel is niet echt geïnteresseerd je kon goed merken dat het het einde van het seizoen was en dat ze aan vakantie toe waren.. Wij moesten s'ochtends vroeg vertrekken naar het vliegveld om naar huis te gaan het hotel was nog helemaal donker en er was niemand uit bed gekomen om ons gedag te zeggen , vooraf werd ons ook niet verteld wat met de kamer sleutel te doen... uiteindelijk moesten we de sleutel gewoon in de kamer laten liggen.

Wij gaan zeker nog eens naar het prachtige eiland Lefkada maar dan een ander hotel!

Gereisd met partner in september 2012

• 9marijkevandeventer20-06-2012

Schitterend verblijf

Het 4 jaar jonge hotel is gunstig gelegen, van prachtige steen gebouwd, heeft mooie kamers met prachtig uitzicht, op zee. Het ligt op 10 minuten van Nidri, een gezellige touristen plaats van waaruit allerlei boottochten kunnen worden gemaakt en het ligt ook dichtbij de watervallen. Het hotel is niet geschikt voor mensen, die geen trap kunnen lopen. Het ligt redelijk rustig, een stukje ten zuiden van het centrum van Nikiana.

Gereisd met partner in juni 2012

Hotel Tesoro info