Aparthotel Philippos

GriekenlandLefkas (Levkas)Nikiana

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Philippos voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Aparthotel info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Philippos

• 8Andries en Tine Maij30-07-2008

alleraardigst accomodatie voor zelfboekers

App. Philippos zelf geboekt.Eerste adres op onze rondreis Lefkas en Corfu. Verblijf 10 nachten. Goed uitgangspunt voor verkenning van het eiland Lefkas. Strand vlakbij (rustig en kiezels) plaats Nikiana te belopen, rest.+ haven. De app. zijn ruim en in goede staat. 4 gebouwen met app. van div. afmetingen. Fraaie Tuin. Ons app. ruim met groot balkon, airco, Griekse uirusting keuken, dus basic. Op balkon wel geluid van de weg hoorbaar, binnen niet door dubbele beglazing. Andere gebouwen geen last van verkeer.Dit in Ned. onbekende app. o.m. gekozen vanwege de zeer prettige e.mail reacties op onze info aanvragen. De service en vriendelijkheid van de mensen aldaar bleek inderdaad overeenkomstig. Zeer aardig,behulpzaam en attent. Dag. schoonmaak en om de 3 dagen handdoeken en beddengoed nieuw. Gemengde nat.(Engels,Italiaans, Grieks Duits en incidenteel Ned.) Prijs kwaliteit o.i. zeer goed

Aparthotel Philippos info

Veilig betalen met