Appartement Iris

• 9.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Iris ligt op het Griekse eiland Lefkas. Hier verblijf je in een schoon appartement met goede bedden. De eigenaren zijn gastvrij en verzorgen elke ochtend een uitgebreid ontbijt. Vanaf je appartement heb je uitzicht op de haven en de bergen. Een rustig verblijf op loopafstand van Nidri. Tip: huur een bootje of ontdek Lefkas met de auto.

Tonen op kaart

202 Reviews over Iris

• 8Fam Degeling10-08-2021

Superrr naar ons zin gehad

Mooi hotel. Heel erg gastvrij. Wel wat verder weg van nidri zelf. Voor ons geen probleem om een klein stukje ong 10 /15 min wandelen. Ontbijt goed, wel elke dag het zelfde.Kamers groot,schoon beetje gehorig nr 38. Laatste dag,genoeg badkamers om je te douchen voordat je naar de luchthaven gaat.En personeel is super lief aardig grappig.. En boot en auto huren , eiland is prachtig

• 10Jeronimo and friends from Holland16-09-2020

Geweldige vakantie

Een heel relax, vriendelijk en kleinschalig hotel. ontbijt was ook top..! Mooie ruime en schone kamer. Wij hadden een upgrade met 2 badkamers omdat we met 5en waren. (Kamer 36) De 2 eigenaren (en personeel) doen alles voor je. En niks is teveel..! Ook hadden wij een boot erbij geboekt, dat is echt een aanrader..! Je hebt er een paar mooie strandjes en blauwe zee in de buurt. Prijs kwaliteit van eten en drinken is ook goed. Niet te duur. En bestel gerust een panini Jeronimo ;)
    Wij raden dit hotel aan. Voor alle leeftijden. Ik geef nooit graag een 10, maar deze eigenaren verdienen het..!

• 9Claudia06-09-2020

Heerlijke 5 dagen gehad samen met vriendinnen in dit gastvrije hotel. Vriendelijke eigenaars en personeel. Je bent niet een nummertje zoals in een grootschalig complex. De nieuwe appartementen zijn erg mooi en superschoon. (oudere app niet gezien maar naar horen zeggen ook netjes en schoon) 2 zwembaden en een leuk uitzicht over de baai en bootjes. Klein wandelingetje naar het dorpje waar je lekker kunt eten. In het Hotel ook heerlijk ontbijt/broodjes/diner en de wekelijkse BBQ en lekkere cocktails. Bediening bij het zwembad. 1 tip, ga niet varen op zee bij veel wind als je onervaren bent. Wij hebben een heel avontuur beleefd en dat was onverantwoord. Bootjes zijn te huur bij het hotel.

• 10Heidi, Vincent, Lorenzo en Joaquim.30-08-2020

Modern complex, gastvrijheid hoog in het vaandel.

Wij zijn vanacht thuis gekomen van 2 heerlijke weken in app. Iris. Wij hadden kamer 38 in het nieuwe gedeelte met uitzicht op het nieuwe zwembad( ik zal een foto bijvoegen daar deze nog nergens te vinden is) Een balkon zo groot dat je er kan voetballen, een badkamer met 2 douches, wat zeg ik 2 regendouches en daaronder nog een gewone douchekop, mooie kamers en alles héél schoon. Wij hebben hier een aantal x gegeten en dit was ook erg lekker. Ook hebben wij bij Iris een 30 pk boot voor een dag gehuurd, dit kost 70 euro(exl.benzine) vaarbewijs is niet nodig. De winkels en restaurants zijn zo'n 10 min.lopen,beste vonden wij Appollon en Pommodoro. Het kiezelstrand van Nidri is wat verder, voor de mooie stranden moet je naar de westkust. Een auto huren(VitaCars)is een must als je wat van het eiland wil zien. Wat wij erg leuk vonden was een dagje naar Parga en daarna naar de Archeron Springs. Effie, Christos en staff bedankt voor alles! Xxx

• 10DL30-08-2020

Als je naar Nidri wil, boek dan Iris! Aanrader!

We hadden een studio geboekt, weet niet of het ook een studio was die we hadden. Het had beneden een slaapkamer + keuken en badkamer en boven ook nog een slaapkamer. We waren blij verrast met de ruimte en het leuke terrasje. Mooi uitzicht op palmbomen, bergen en een stukje zee. De zwembaden zijn fijn, altijd plek. Het kan alleen weleens druk(ker) zijn als er mensen zijn die daar met een zeilorganisatie zijn. Alles is heel schoon en netjes. Eigenaren en personeel supervriendelijk. Wij kwamen laat aan de eerste avond en konden gewoon nog wat te eten bestellen (was al 23.00 uur). Enige minpuntje is misschien de douche die afwisselend warm en koud was. De WiFi was niet zo goed, maar verder zou ik niks negatiefs kunnen opnoemen. Wij hadden geen ontbijt erbij geboekt, dat zou ik wel aanraden. Iedere dag in de bloedhitte naar de bakker lopen is ook niet alles. We hebben alsnog een paar keer ontbijt genomen. 10-15 min lopen naar centrum.

• 9Fam. Schielein19-08-2020

Geweldig genoten! We willen terug! :)

We hebben met ons gezin 10 dagen mogen genieten van dit zeer goede hotel op het adembenemend mooie eiland Lefkas. De eigenaren van dit hotel en het personeel zijn zeer betrokken en zorgen voor een uiterst verzorgd en aangenaam verblijf. Elke dag een heerlijk en uitgebreid ontbijt met uitzicht op de baai van Nydri. We hadden een kamer met zeezicht in het nieuwe deel van het hotel. De kamers zijn luxe, modern en mooi ingericht. Elke dag worden de kamers schoon gemaakt en beddengoed vervangen. (behalve op zondag, wat ik zelf ook erg waardeer) Je kunt bij de eigenaar van het hotel voor een schappelijke prijs een boot huren. Een absolute aanrader, we willen hier zeker nogmaals naartoe op vakantie.

• 10Robert16-08-2020

Zeker een aanrader!

Met 4 personen in het nieuwe deel van het appartementen complex verbleven en enorm tevreden. Het personeel is enorm gastvrij en zorgt goed voor je. De bar is gezellig en heeft een prima eet/snack kaart. We hadden appartement met klein prive zwembadje voor de deur waar met name in de ochtend veel gebruik van de gemaakt werd. We gaan zeker nog een keer terug

• 10janwillem setz15-08-2020

helemaal top

zeer vriendelijke mensen, top bediening en zeer goede kwaliteit

• 10Marco, Carla en Menno11-08-2020

Fantastisch Hotel met ontzettend lieve eigenaren

Wat een ontzettend fantastisch kleinschalig hotel is dit met een heerlijk ontbijt en een prachtige ligging. De nieuwe kamers waren nu helemaal af en zien er top uit. Ook het nieuwe ( tweede) zwembad is erg mooi en altijd plek zodat er geen handdoeken worden gelegd. Er is een hele gezellige bar. Het meeste wat opviel was de enorme gastvrijheid, gezelligheid en humor van de eigenaren Christos en Effie en ook van Leela en Archie die hebben onze vakantie compleet gemaakt. Tevens een groot compliment voor de schoonmaaksters ook deze waren allemaal heel erg vriendelijk. Het Hotel ligt 10 minuten lopen van het gezellige Nidri waar hele leuke restaurantjes en winkeltjes zijn en ook daar zijn de mensen enorm vriendelijk. Een bootje huren is zeker een aanrader, dit kun je ook bij het hotel zelf doen. Wij hebben echt een top vakantie gehad en enorm genoten en gelachen.

• 9Familie van Delft09-08-2020

Fantastisch Hotel met top bediening

Wat een fantastisch Hotel is dit. Wij zaten in het nieuwe gedeelte (sinds mei 2020). Wat een ruimte en een luxe. Wij hadden een appartement met 5 "echte" bedden, 2 badkamers, 2 (onafhankelijke) airco's een balkon van 20m2. Daarnaast doen de eigenaren en het personeel alles om je het vakantiegevoel te geven. Geen moeite is teveel. Hotel ligt net iets buiten het centrum (prima te lopen), maar 's avonds geen last van de drukte. Ook erg leuk een bootje te huren bij het hotel (voor zeer schappelijke prijzen). Fijn ook dat er twee zwembaden zijn (rustig en speel er maar op los). Met een (huur) auto is alles op het eiland met maximaal een ruim uurtje te bereiken) Met fantastische stranden of baaitjes om te snorkelen.

Appartement Iris info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met