Appartement Diana

1 review over Appartement Diana in het Nederlands

Echt een aanrader!

Alie en Yvonne
22-10-2017

Lefkas vinden wij een heel mooi groen eiland met een gemoedelijke sfeer.

Nikiana is relatief klein, maar wel van alles voorzien. Niet echt heel veel keus aan restaurants.

Wij zaten in appartement 3. Een heel ruim appartement met een groot balkon rondom, prachtig uitzicht op zee, netjes schoon en met alles d'r op en d'r aan. De eigenaar woont op de bovenste verdieping en is een goed gastheer. Hij probeert het zijn gasten echt naar de zin te maken. Toen wij er waren, stond in de buurt een ezel die geregeld van zich liet horen, erg leuk vonden wij.

Het appartement is iets hoger gelegen (vandaar ook dat uitzicht), maar in 5 min. lopen was je in de hoofdstraat, met bakker (7 dagen per week open en heerlijk brood) en diverse supermarkten. Voor het strand gingen wij een stukje verder langs de kust (richting Ligia). Vanaf half september werden daar alleen geen bedjes/parasols meer verhuurd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diana in Nikiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Diana scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.