Appartement Diana

Appartement
Appartement Diana
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Diana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Diana in het Nederlands

Met oudere kinderen

Heerlijk

Marieke
14-7-2018

Heerlijk ruim appartement in een mooie tuin. Wij zaten op de begane grond dus zwembad voor de deur. Weinig appartementen (4) dus zwembad bijna altijd voor ons alleen. Zeer vriendelijke eigenaar die je 24 uur per dag mag bellen. Winkels en restaurant op prima loopafstand. De bedden zijn wel echt Grieks dus vrij hard en als je iets meer wilt dan een laken kom je uit op zo'n kriebeldeken. Vanaf de begaande grond hadden wij geen zeezicht maar wel prachtig uitzich op de tuin en de bergen.

Echt een aanrader!

Alie en Yvonne
22-10-2017

Lefkas vinden wij een heel mooi groen eiland met een gemoedelijke sfeer.

Nikiana is relatief klein, maar wel van alles voorzien. Niet echt heel veel keus aan restaurants.

Wij zaten in appartement 3. Een heel ruim appartement met een groot balkon rondom, prachtig uitzicht op zee, netjes schoon en met alles d'r op en d'r aan. De eigenaar woont op de bovenste verdieping en is een goed gastheer. Hij probeert het zijn gasten echt naar de zin te maken. Toen wij er waren, stond in de buurt een ezel die geregeld van zich liet horen, erg leuk vonden wij.

Het appartement is iets hoger gelegen (vandaar ook dat uitzicht), maar in 5 min. lopen was je in de hoofdstraat, met bakker (7 dagen per week open en heerlijk brood) en diverse supermarkten. Voor het strand gingen wij een stukje verder langs de kust (richting Ligia). Vanaf half september werden daar alleen geen bedjes/parasols meer verhuurd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diana in Nikiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.