9.6FenomenaalScore uit 443 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.6

Over Appartementen Royal Nidri

Dompel jezelf onder in de serene schoonheid van Appartementen Royal Nidri, gelegen in het pittoreske Nidri, vlak bij het strand. Hier vind je de perfecte mix van ontspanning en avontuur met onze schitterende zwembaden en gemakkelijke toegang tot de zee. Ontsnap aan de dagelijkse sleur en vind je eigen paradijs onder de zon!

De Ligging

Appartementen Royal Nidri bevindt zich in de charmante plaats Nidri, een rustige locatie dicht bij het strand. Deze ideale ligging biedt vakantiegangers de perfecte uitvalsbasis om te genieten van zon, zee en strand, terwijl de bruisende centra en bezienswaardigheden van Nidri gemakkelijk bereikbaar zijn. Verken de omliggende schoonheid van de regio, met zijn adembenemende landschappen en culturele schatten. Voor degenen die verder willen verkennen, zijn er diverse vervoersmogelijkheden beschikbaar, waaronder lokale busdiensten en autoverhuur. De afstand tot de luchthaven maakt het ook gemakkelijk voor vakantiegangers om dit stukje paradijs te bereiken.

Het hotel en de faciliteiten

Appartementen Royal Nidri is meer dan alleen een verblijfplaats; het is een ervaring. Met onze gastvrije receptie, klaar om elke vraag te beantwoorden, voelen vakantiegangers zich onmiddellijk thuis. Onze faciliteiten zijn ontworpen met uw comfort en plezier in gedachten. Geniet van onze gratis Wi-Fi om verbonden te blijven, of ontspan in onze prachtige tuin. Voor vakantiegangers die met de auto komen, bieden we gratis parkeergelegenheid. Maar het juweel in onze kroon zijn de zwembaden, inclusief een kinderzone, perfect voor zowel ontspanning als actieve ontspanning. Vergeet niet te genieten van een verfrissend drankje bij onze zwembadbar of te ontspannen in de whirlpool. Voor de ultieme verwennerij is er ook een wellnessgedeelte met spa.

Eten en drinken

In Appartementen Royal Nidri begint elke dag op de beste manier met een heerlijk ontbijt dat energie geeft voor alle avonturen die voor je liggen. Ons hotel beschikt over een uitnodigend restaurant en een gezellig koffiehuis, waar vakantiegangers kunnen genieten van zowel lokale delicatessen als internationale gerechten. Of je nu op zoek bent naar een snelle snack of een uitgebreide maaltijd, onze eetgelegenheden zullen je smaakpapillen zeker tevreden stellen.

Goed om te weten

Het is belangrijk om te weten dat onze accommodatie mogelijk niet volledig toegankelijk is voor personen met een mobiliteitsbeperking. Echter, we staan klaar om gedetailleerde informatie te verschaffen om aan specifieke wensen te voldoen. Bij Appartementen Royal Nidri worden Visa en MasterCard als betaalmiddelen geaccepteerd. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

Royal Nidri blinkt uit met zijn fantastische ligging, dicht bij gezellige winkelstraten en het strand, terwijl het toch rustig is. Vakantiegangers zijn dol op de hartelijke ontvangst en de persoonlijke aandacht van het personeel, wat bijdraagt aan een gevoel van thuiskomen. De appartementen worden geprezen om hun ruimte en onberispelijke schoonheid. Het ontbijt is gevarieerd en van alles is ruim voldoende aanwezig. De familie die Royal Nidri runt, krijgt veel lof voor hun gastvrijheid en behulpzaamheid, zelfs in moeilijke tijden. Ook het zwembad en de lunchkaart worden als uitstekend beschreven. Een verblijf hier maakt elk weertype goed, waardoor vakantiegangers al uitkijken naar hun volgende bezoek.

• Airconditioning

Contactgegevens

Nidri, T.K. 31084

Wat zeggen bezoekers over

9.6FenomenaalScore uit 448 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

448 reviews

Verwend !!
Door Hennie van der Linde op 20-06-2024
Gereisd met vrienden

Wij zijn gewend om met Eliza was here een huis te huren, maar door omstandigheden lukte het in juni niet. Niet voor het eerst op Lefkas geweest, maar sinds jaren nu in Nidri. Wat een fantastische plek en de kamers en het personeel. Alle lof naar de eigenaars om zo’n hotel/appartement te beheren (24 kamers). Wat een schatten; Krista - Partner - Dina - Batman en niet te vergeten de dames van de keuken en schoonmaak. Wij geven een 9 om ze scherp te houden! Komen zeker terug… Hennie 1 en Yvonne

Fantastisch kleinschalig hotel
Door Henk op 11-06-2024
Alleen gereisd

Voor de tweede keer bij Royal Nidri geweest. Het voelt als een warm bad. Zelden zulke gastvrije en lieve hoteleigenaren meegemaakt. Het wordt gerund door een familie aangestuurd door Chrissa en een klein team aan personeel. Geen moeite is hun teveel om het je naar de zin te maken. Ruime en super schone appartementen. Ontbijt en overdag wordt de zwembadbar gerund door Dina en in de namiddag en avond door zoon Dimitris. Hartelijk, attent en gastvrij. Veel gasten die er vaker zijn geweest en de gastvrijheid en kleinschaligheid ook kunnen waarderen. Hotel ligt rustig een paar honderd meter in een klein zijstraatje en op loopafstand van de boulevard met veel restaurants en leuke winkeltjes en verschillende supermarktjes om de hoek. Ga volgend jaar zeker terug !

Top appartement
Door Cora op 17-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Royal Nidri is een prachtig appartement, goed onderhouden en superschoon. Werkelijk niets was kapot of beschadigd. De mensen die er werken zijn alleraardigst en behulpzaam. Royal Nidri is rustig gelegen in een zijstraat maar binnen een paar minuten sta je in de gezellige winkelstraat en bij het strand en de boulevard. Supermarkten en bakkers heel dichtbij. Het ontbijt in Royal Nidri is perfect, gevarieerd en van alles ruim voldoende. Ook de tijd perfect, tussen 8 en 10 uur.

THE BEST!
Door Janine op 15-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Fantastisch hotel met de vriendelijkste Griekse familie die je je maar wensen kunt. Helaas belandde mijn man in t ziekenhuis maar wat ben ik, en mijn dochter, goed opgevangen door Chrissa. Fantastisch! Niks is te gek voor ze, echt ongelooflijk. Nog nooit meegemaakt (ook nog nooit in zo'n situatie gezeten maar toch). Ik ben de familie zo ontzettend dankbaar! Zij hebben de situatie dragelijker gemaakt... Buiten de situatie en hun service om is het hotel zelf ook Fantastisch! Grote schone kamers, hele hotel is om door een ringetje te halen, goed zwembad, lekker ontbijt (zou iets meer soorten hartig beleg mogen liggen), goede lunchkaart, zeer vriendelijk personeel, lekkere cocktails. Ik kan geen minpunten verzinnen. Ga je naar Lefkas, is dit the place to be! Mede door deze schatten van mensen!!

Fantastisch!
Door Annelies Jacobs op 14-05-2023
Alleen gereisd

Het weer was minder dan ik had gehoopt, maar RoyalNidri maakte alles goed! Wat een fantastisch hotel, schoner dan schoon en een lieve Chrissa, zoons en personeel. Ik wil nu al terug..!

Tophotel
Door Berdina op 09-10-2022
Gereisd met partner

Wat een tophotel is dit! Verdient de titel Royal echt, met heel zorgzame, vriendelijke eigenaren, een heerlijk uitgebreid ontbijt, alles is zeer schoon, en het hotel heeft een luxe uitstraling. We waren er twee keer dit jaar (in mei en oktober). De eerste keer viel mijn vakantie helaas in het water omdat ik die in het plaatselijke ziekenhuis moest doorbrengen. Mijn man is toen geweldig opgevangen door de eigenares en haar familie. We zijn net terug van ons tweede verblijf (nu wel allebei genoten) in dit hotel en opnieuw werden we fantastisch verzorgd! Niets is deze mensen teveel om je vakantie tot een succes te maken. Echt een topper 👍

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.