9.7FenomenaalScore uit 441 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.7

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Appartementen Royal Nidri

Dompel jezelf onder in de serene schoonheid van Appartementen Royal Nidri, gelegen in het pittoreske Nidri, vlak bij het strand. Hier vind je de perfecte mix van ontspanning en avontuur met onze schitterende zwembaden en gemakkelijke toegang tot de zee. Ontsnap aan de dagelijkse sleur en vind je eigen paradijs onder de zon!

Appartementen Royal Nidri

De Ligging

Appartementen Royal Nidri bevindt zich in de charmante plaats Nidri, een rustige locatie dicht bij het strand. Deze ideale ligging biedt vakantiegangers de perfecte uitvalsbasis om te genieten van zon, zee en strand, terwijl de bruisende centra en bezienswaardigheden van Nidri gemakkelijk bereikbaar zijn. Verken de omliggende schoonheid van de regio, met zijn adembenemende landschappen en culturele schatten. Voor degenen die verder willen verkennen, zijn er diverse vervoersmogelijkheden beschikbaar, waaronder lokale busdiensten en autoverhuur. De afstand tot de luchthaven maakt het ook gemakkelijk voor vakantiegangers om dit stukje paradijs te bereiken.

Het hotel en de faciliteiten

Appartementen Royal Nidri is meer dan alleen een verblijfplaats; het is een ervaring. Met onze gastvrije receptie, klaar om elke vraag te beantwoorden, voelen vakantiegangers zich onmiddellijk thuis. Onze faciliteiten zijn ontworpen met uw comfort en plezier in gedachten. Geniet van onze gratis Wi-Fi om verbonden te blijven, of ontspan in onze prachtige tuin. Voor vakantiegangers die met de auto komen, bieden we gratis parkeergelegenheid. Maar het juweel in onze kroon zijn de zwembaden, inclusief een kinderzone, perfect voor zowel ontspanning als actieve ontspanning. Vergeet niet te genieten van een verfrissend drankje bij onze zwembadbar of te ontspannen in de whirlpool. Voor de ultieme verwennerij is er ook een wellnessgedeelte met spa.

Eten en drinken

In Appartementen Royal Nidri begint elke dag op de beste manier met een heerlijk ontbijt dat energie geeft voor alle avonturen die voor je liggen. Ons hotel beschikt over een uitnodigend restaurant en een gezellig koffiehuis, waar vakantiegangers kunnen genieten van zowel lokale delicatessen als internationale gerechten. Of je nu op zoek bent naar een snelle snack of een uitgebreide maaltijd, onze eetgelegenheden zullen je smaakpapillen zeker tevreden stellen.

Goed om te weten

Het is belangrijk om te weten dat onze accommodatie mogelijk niet volledig toegankelijk is voor personen met een mobiliteitsbeperking. Echter, we staan klaar om gedetailleerde informatie te verschaffen om aan specifieke wensen te voldoen. Bij Appartementen Royal Nidri worden Visa en MasterCard als betaalmiddelen geaccepteerd. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

• Airconditioning

[email protected]

Nidri, T.K. 31084

Website

Appartementen Royal Nidri

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.