Appartement Anastasia

• 7.6Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

8 Reviews over Anastasia

• 9Van den hoorn27-06-2013

Volgend jaar zeker terug

Bijzondere omgeving, hartelijke mensen, goed eten, elke dag schoonmaak, Dimitri en de vriendelijke dames altijd attent. Cijfer: 9

• 6Kees30-12-2010

oké maar net iets te weinig rust

Wij waren hier in de zomervakantie. Appartement prima met een mooi uitzicht en een heerlijk terras. Minpunt vonden we echt dat er te weinig rust en mogelijkheid tot in stilte genieten van alle pracht was..... Dit kwam doordat er vrijwel altijd leven bij de bar was waar bijna altijd de muziek te hard aan stond. Verder is het gezin van de eigenaar wel erg aanwezig rondom zwembad.

• 5Wim27-12-2010

Nooit meer!

Zeker geen aanrader Wij waren hier in de herfstvakantie, als enige gasten. Wij hadden sterk het gevoel dat we weggekeken werden. Halverwege de week werden de stoelen bij het zwembad verwijderd. Er is geen woord tegen ons gezegd, noch in het grieks noch in het engels. De inrichting is zeer minimaal, 3 borden van ongelijke grote en 3 kopjes voor 4 personen. 1 pan (formaat badkuip). Restaurant niet in werking. Schoonmaak, geen! Zeker geen aanrader wat ons betreft, zeer ongezellig in de tijd van het jaar

• 10Rob30-08-2010

volgend jaar weer

Wederom fantastisch. En wat een leuke mede gasten. De BBQ en afterparty waren weer helemaal top.

• 8E. van Rest04-10-2009

Mooi uitzicht.

De maisonnettes zijn voorzien van twee balkons met een prachtig uitzicht op zee en de aangrenzende bergen. De maisonnette werd elke dag schoongemaakt. De handdoeken en bedden werden twee keer per week verschoond. Een minpunt zijn de waakhonden die 's avonds tot diep in de nacht blaffen en om half vijf 's morgens de haan al begint te kraaien. Dit lawaai is te voorkomen door alle voordeuren van het balkon te sluiten (dubbel glas). De badkamer en de toiletten zagen er redelijk schoon uit. Op diverse plekken was niet goed schoongemaakt (stofnesten en spinnenwebben onder slaapbank en stoelen). Met de auto kunnen leuke uitstapjes worden gemaakt naar de diverse haventjes en dorpjes. Aanrader om in Nidri een boot te huren om diverse eilandjes te bezichtigen (o.a. voormallig eiland van Onassis) en gezellig in een van die haventjes aan te leggen om te lunchen. Wie zich wil laten verrassen met verrukkelijk Grieks eten moet bij Taverne Ta Kalamia in Nidri zijn.

• 10Bea & Jack20-09-2009

Heerlijk ruim appartement met rustige ligging

Wij zaten in een maissonnette. Erg ruim met een grote slaapkamer boven. Boven ook een nette, ruime badkamer. Ruime woonkamer met 2 bedden, eethoek en klein keukenblokje. Er werd elke dag schoongemaakt. Een groot balkon aan de kamer en boven een klein balkon aan de slaapkamer. Super vakantie gehad.

• 9Rob03-09-2009

Dit jaar was de 3e keer en nog niet verveeld

Dimitris was weer bijzonder gastvrij. De BBQ super met live muziek. De mix van gasten erg leuk en uitzicht natuurlijk on-natuurlijk mooi. Lefkas dit jaar helemaal rond gevaren. Westkust is zo mooi. De meest blauwe zee van europa.

• 10Anne26-08-2009

Geweldig uitzicht!

We hebben gennoten van het fantastische uitzicht. Ruime appartementen met 2x een balkon. Mooi zwembad. griekse avond erg gezellig Heerlijk eten, maar je bent zo bij andere restaurantjes. Wel een auto nodif.

Aanrader!!

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij