Appartement Alisachni

2 reviews over Appartement Alisachni in het Nederlands

topaccommodatie op topligging!

Peter De Decker
19-9-2017

Bij het eerste ochtendgloren, wanneer de zon opkomt boven de bergen van het vasteland, uit bed komen, je zwemkledij aantrekken, de tien meter van je riante terras naar de zee lopen en voor een verfrissende ochtendduik het meestal spiegelgladde water instappen. Daarna een lekker ontbijtje op je terras en genieten van de rust en het unieke uitzicht... klinkt idyllisch? Wel zo was het zeker. Deze accommodatie heeft werkelijk alles om een perfect verblijf te garanderen: goed uitgeruste keuken, ruime slaapkamer met veel bergruimte (en een misschien net iets te hard bed...), grote badkamer, ruim terras, strandstoelen... Ook de ligging is prima. Enkele goede restaurants, een prima bakkerijtje en kleine supermarktjes op een paar minuutjes stappen en een autoritje van een tiental minuten richting Lefkada brengt je bij grotere supermarkten als Lidl en AB. Op het kiezelstrandje voor je terras is het nooit te druk (zeker niet in september) en zo is het gewoon heerlijk genieten!

Geweldige locatie op Lefkas.

Wim Hoving
18-7-2017

Nieuw in het assortiment van touroperator is het appartement "Alisachni in Nikiana. En het is een voltreffer.

Het gebouw bestaat uit 4 appartementen. De onderste 2 hebben duidelijk een grote meerwaarde. Dat komt door het grote terras. De 2 bovenappartementen hebben een klein balkon. Een voorkeur boeken voor de begane grond zou ik zeker aanraden.

Het uitzicht is fantastisch. Direct aan zee gelegen met een soort privé-strandje voor de deur.

Binnen heb je veel ruimte en voor Griekse begrippen is alles aanwezig. Ook de badkamer is ruim. De schoonmaak is uitstekend. Elke dag werden de handdoeken gewisseld en werd het afval meegenomen.

Vanaf het strandje ben je binnen 100 meter bij de 3 tavernes en bij de haven.

Het plaatsje zelf ligt redelijk centraal en vanuit hier kun je het eiland heel goed verder ontdekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alisachni in Nikiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alisachni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alisachni scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.