Appartement Aliki

9.3Fenomenaal

Griekenland, Lefkas (Levkas), Nikiana

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 687p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Aliki

• 8Thea06-07-2017

Wat een prachtig uitzicht

De locatie is geweldig; wat een mooi uitzicht. Kamers zijn schoon. Personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Johanka Vácha05-10-2016

Ge-wel-dig!

Absoluut fantastisch hotel! Super vriendelijk personeel, schoon, lekker ontbijt, fijn zwembad, kindvriendelijk, rustig en mooi! Echt een super ervaring! Zoals in de eerdere reviews wordt gezegd is het wel echt aan te raden een auto te huren anders kom je nergens. Doe dit Niet via je reisorganisatie maar gewoon ter plekken bij verhuurder in Nidri. Veel goedkoper en goeie service. Wij raden echt iedereen Hotel Aliki aan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 9John en Jolanda08-06-2016

Griekse gastvrijheid met NL luxe

De opvang en service is geweldig geweest. Recent gerenoveerde kamers voorzien van een uitstekend bed, prima ontbijt, heel prettig personeel en een magnifiek uitzicht. Je moet wel een auto huren om bij de restaurants en havens/stranden te komen want qua bereikbaarheid ligt het hotel best hoog en wat afgelegen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jaap Verkerk26-09-2015

Absolute aanrader

Aliki is een geweldig hotel met hele lieve zorgzame en gastvrije eigenaren Ingeborg en Kostas. Het hotel is heel mooi gelegen; het uitzicht is vanuit elk van de 22 kamers schitterend. Vanaf dakterras is het uitzicht adembenemend. De kamer zijn gerenoveerd en uitgerust met heerlijke kingsize bedden. Zelden zo goed geslapen op vakantie. Dagelijks schone lakens en handdoeken. Prima ontbijt elke dag. De hulpvaardigheid en service van het personeel verdient zeker vijf sterren. Rest me nog Ingeborg en Kostas te bedanken voor alle vriendelijkheid, gastvrijheid en gezelligheid. Een top locatie met top mensen.🌟🌟🌟🌟🌟

Gereisd met partner in september 2015

• 10A.Cozijnsen21-06-2015

Uitmuntend hotel

Deze appartementen zijn inmiddels volledig gerenoveerd.En het complex is inmiddels een hotel geworden,met een moderne inrichting waarbij ik wil vermelden dat de bedden super goed zijn en helemaal nieuw.Het hotel wordt beheerd,door een grieks-nederlands echtpaar.Deze lieve mensen staan je de hele dag bij met raad en daad.En leggen hun hele ziel in hun werk om het de gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken.Ik man van 76 jaar heb in dit hotel de vakantie van mijn leven genoten en dat wil wat zeggen want ik heb vele jaren reizen gemaakt,en nergens anders heb ik het als alleen reizende zo goed gehad,en ik was in een grote tweepersoonskamer onder gebracht.Het hotel is gelegen in een meer dan geweldige omgeving waar je echt de broodnodige energie op doet voor het verdere jaar.Mijn bijzondere dank gaat uit naar de super fijne eigenaren.

Alleen gereisd in juni 2015

• 9J.J.Versteeg14-01-2004

In juni 2003 in Hotel Aliki geweest. Hotel Aliki is schitterend gelegen.Een aantal apartementen heeft zeezicht in de richting van Scorpios.Een deel van de apartementen heeft zeezicht in de richting van Lefkada Stad. Nietemin is ook hier het uitzicht schitterend. Tevens heeft het hotel op de hoogste etage (met lift te bereiken) een schitterend terras dat een bijna rondom uitzicht bied. De service is uitstekend, de eigenaar spreekt uitstekend engels. Het hotel bied alleen ontbijt service, dit is beneden in het hotel, alwaar je buiten of binnen de maaltijd kunt gebruiken.Dit hotel wordt niet meer door een Nederlandse touroperator aangeboden.Zelf boeken is mogelijk op www.alikihotel.gr/ Boek een vliegreis bij Transavia ,huur wel een auto, dat is ivm de ligging van het hotel een must.

Gereisd in januari 2004

1 tip over Appartement Aliki

• A.Cozijnsen, 21-06-2015 Rapporteren

Als je in dit hotel logeert, kun je het beste een auto of scooter huren als je veel van het eiland wil zien.Maar ook met het openbaar vervoer kun je het eiland ook verkennen.Maar ga je voor de rust dan zit je hier ook helemaal goed,dat heb ik mogen ervaren.

0 vragen over Appartement Aliki

• Soort gerechtenFast food, Grieks, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk