Appartement Agnadi Suites

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Agnadi Suites

• 2018
    10Bruce30-06-2018

Mooi ingerichte kamers, en vriendelijke eigenaar

Een heerlijk rustige appartement. Mooi ingerichte kamers, aan alles gedacht. Gratis Wifi en een vriendelijke gastheer, die ook een heerlijk alcoholisch mixdrankje maakt waar je van kunt pakken. Direct aan het kleine kiezelstrand. Je mag gratis gebruik maken van waterschoentjes en snorkels. Beneden in de kelder is een sauna, massage salon en fitness ruimte. Dit complex heeft maar 10 kamers, dus het is er erg rustig! aan de overkant van de straat zit een bakkerij die ook koffie verkoopt. Advies is om wel een auto erbij te huren om meer van het eiland te kunnen zien. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9J14-09-2017

Geweldig appartement

Echt een mooi appartement. Wij hadden de senior suite gelijk aan de tuin en uitzicht op zee. Mooie en complete inrichtinging, schoon, vriendelijke eigenaar. Auto is handig want het is een heel mooi eiland.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Ton en Von13-07-2017

Goede appartementen

Ligt aan drukke weg die je goed hoort. 20 minuten lopen langs de drukke weg om de restaurants te vinden.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Coco09-05-2017

Onbetaalbaar uitzicht!

Agnadi Suites ligt op een rustige plek, direct aan het ongelooflijk blauwe water van de Ionische Zee en met uitzicht op het ongerepte vasteland van Griekenland. Wij hadden de suite op de bovenste etage, die zeer sfeervol was ingericht en ook een balkonnetje aan de achterkant had, zodat we 's ochtends de zon boven het vasteland zagen opkomen en hem 's avonds achter de bergen van Lefkas weer onder zagen gaan. Ook op de ligbedden in de mooi verzorgde tuin aan het water, was het goed toeven. Tassos, de eigenaar, is een fantastische gastheer, de vriendelijkheid zelve. Het enige minpuntje: in onze suite stond een prachtige houten bank, maar die zat helaas voor geen meter. Zelf wat geschoven met het meubilair, zodat we 's avonds in de wel lekker zittende fauteuils naar een dvd-tje konden kijken. Probleem opgelost en een heerlijke vakantie gehad, met als hoogtepunt iedere dag weer dat waanzinnig mooie uitzicht!

Gereisd met partner in april 2017

• 9Corina17-09-2016

Heerlijkheid!

Wat een prachtig verblijf. Ideale gastheer, super schone en gezellige kamer, uitmuntende service, prachtige tuin direct aan zee. Eigenlijk hebben we helemaal geen min punten.

Lefkas is ook een prachtig, groen eiland. Heel leuk!

Agnadi suites is een prima uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. Een auto of fiets is daarbij wel noodzakelijk.

Het was éen van onze fijnste vakanties ooit. En dat kwam mede door het verblijf in deze appartementen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Paula Sabbé08-10-2013

Fantastische appartementen een aanrader!

Wij zijn hier 10 dagen in september 2013 geweest en hebben het fantastisch gehad. De accommodatie is schoon en goed onderhouden. Wij hadden een kamer met bergzicht. De eigenaar Tasos is ontzettend vriendelijk en bijna altijd aanwezig. De ligging is heel rustig er zit alleen een bakkertje tegenover de accommodatie. Je hebt dus wel een auto nodig om bij restaurantjes te komen en natuurlijk om dit prachtige eiland te verkennen. Volgende keer logeren we hier zeker weer!

Gereisd met partner in september 2013

• 10epp_ekkelenkamp20-06-2012

Stijlvol appartement met prachtig uitzicht

Het appartement is kompleet in uitrusting. Wij hadden de senior suite met heel veel ruimte en 2 balkons. Dus altijd ergens schaduw of zon. De ligging is prima om zowel het eiland als het vaste land te verkennen. De eigenaren staan altijd klaar met advies, maar ook als er problemen zijn doen ze alles om te helpen. De kamers worden 6 dagen per week schoon gemaakt, en 7 dagen per week worden handdoeken vervangen en bedden opgemaakt.

Gereisd met partner in juni 2012

Appartement Agnadi Suites info