Appartement Villa Flisvos

• 9Waardering
  • 7.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Villa Flisvos

• 9Karin Jacobs02-11-2016

Idyllische plek, rust, buitenleven!

Een klein appartementencomplex waar het goed toeven is. Direct aan de zee gelegen. Kanoos beschikbaar, barretje. Tuin wat rommelig en alleen drank in de bar aanwezig. Auto een must als je het eiland wilt zien.

• 9Fam. den Ouden02-09-2016

Aanrader!

Zeer mooie locatie aan de zee met een klein (kiezel)strand en gratis gebruik van ligbedden en 2 kano's. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt waarbij ook het bed verschoond wordt. Goede service en zeer vriendelijke mensen! Op loopafstand diverse supermarkten, bakkers en restaurants. Wij vonden Taverna Kanioria een echte aanrader! Lefkas is een mooi en zelfs in augustus nog groen eiland.

• 9Annemieke24-10-2014

Fantastisch stekje

Rustige nostalgische plek met bijzonder vriendelijke eigenaren. Uitzicht is prachtig, echt een plek om tot rust te komen Restaurants heel dichtbij en een goede uitvalsplek om het eiland te verkennen. auto is wel aan te raden. Appartementen prima, Het is wel de bedoeling dat je buiten leeft (zitje op balkon) aangezien je geen zitje in het appartement hebt. Keukentje is eenvoudig. Het eten buiten de deur is zo voordelig en goed en afwisselend dat je ook eigenlijk niet kookt. Dit jaar waren er wel veel muggen, maar dat had met het weer te maken gehad. Schijnt niet altijd zo te zijn

• 9astrid16-09-2014

fantastische plek!

Wij hadden het groter verwacht maar waren helemaal "om" toen we op ons terras genoten van het heerlijke uitzicht! Een fantastische plek voor de rustzoeker, en een mooie uitgangslokatie om het eiland te bezichtigen. Bedjes en ,waterfiets en tafeltennis gratis te gebruiken.Verschillende restaurantjes op loopafstand, waarbij wij heerlijk gegeten hebben. Pitoreske bootjes langs de kant, veel restaurantjes liggen aan het water.De prijzen zijn goed (tussen 8 -14 euro voor maaltijd,de drankjes zijn (bijna) Hollandse prijzen. Wel veel last van muggen, ondanks de aanwezige horren,dus neem je muggenspul mee... De recentie over het restaurant gaat niet over dit appartement,maar over een restaurant in Nidri. Bij dit complex zit wel een barretje maar geen restaurant.

• 9Katinka25-07-2004

Leuk restaurant, over de kamers weet ik helaas niets omdat ik daar niet ben geweest

behalve leuk restaurant ook leuke obers :P

• 8Verheijen18-01-2004

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij