Hotel Valena Studios

GriekenlandLefkas (Levkas)Nikiana

8.9FantastischScore uit 42 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 42 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

43 Reviews over Valena Studios

• 9J. Blaauw14-09-2018

Super! Voor herhaling vatbaar.

Ruim appartement met groot balkon op loopafstand van het strand, de terrasjes, restaurants, de supermarkten, warme bakker en de gezellige haven. Gezellig druk. De schoonmaak was perfect.

• 9Wilma14-09-2018

Gewoonweg fantastisch !

Ruim appartement met groot balkon (nr. 22 - op de 2e etage te bereiken middels 4 trappen met 8 treden, die makkelijk te lopen zijn ). Veel privacy op het balkon door hoge scheidingswand van melkglas. Opmerkelijk waren de goedzittende terrasstoelen met een hoge rugleuning. Ook de bedden waren prima. Een strakke , redelijk ruime, badkamer met inloopdouche. Klein minpuntje: douchegordijn net iets tekort (typisch grieks) met als gevolg een ietjes natte vloer. Schoonmaak en wisseling handdoeken, bedlinnen uitstekend!! Zowel eigenaar als personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Alle faciliteiten (strand, bakker, de supermarkt, pin-automaat, bus-en taxihalte , eetgelegenheden etc) erg dichtbij. Geen lawaai- overlast vd drukke hoofdstraat, die trouwens ‘s avonds afgesloten wordt voor het verkeer. Uitstekende Wi-Fi verbinding. Kortom een uitstekend verblijf voor een vakantie op Lefkas!

• 8Regina03-09-2018

Aanrader!

Het gebouw ligt vlakbij de drukke straat van Nidri. Toch is het heel rustig gelegen. Het kiezelstrand is op loopafstand (5 minuutjes lopen). Er zijn een heleboel eet-gelegenheden in de buurt; vooral bij de haven. Het is er wel druk maar ook gezellig.

• 9Alfred Arends19-06-2018

Prima!!!

De buren van Valena is een klein restaurant Nantra(?)genaamd..ze zitten achter het muurtje als je buiten komt bij appmnt. Pad naar de straat en dan links en direct links.....heerlijk eten daar...simpel optrekje maar keuken is fantastisch....zekers alle 1000 restaurants in town en haven zijn ook goed maar dit is net iets anders...spagettie bolongese en de nantra stew.....fantastisch!!! De rest wat voorgangers schrijven is waar en zThomad is zeer geschikte vent...gun hem de biertjes en wijntjes savonds hij doet erg zijn best voor je!! Kortom Valena is Super!!

• 10L. van Paradijs04-10-2017

Prima naar ons zin gehad.

Wij waren er in de laatste 2 weken van september 2017. We hadden het bovenste appartement met schitterend uitzicht.Ruime kamer, groot balkon. Kamer werd zeer goed schoongemaakt. Om de 2 dagen nieuwe handdoeken. Op loopafstand van het levendige centrum met winkeltjes en restaurants.Ook de bushalte op korte afstand. Strand op nog geen 100 meter. Ook verschillende bakkers op korte loopafstand. Eigenaar Thomas is erg vriendelijk. Heeft aandacht voor zijn gasten. Maakt regelmatig een praatje met je. Af en toe een drankje gedronken in cafe/bar Karma (50 meter van appartement) waarvan Thomas ook eigenaar is. Nidri is een uitstekende startplaats voor uitstapjes naar o.a. Porto Katsiki, Agios Nikitas, Lefkada en de waterval bij Nidri (3 km.) Ook een boottocht naar verschillende eilandjes is bijzonder. Kies dan vooral een kleinere boot. Internet geeft voldoende overzicht van restaurants en activiteiten.

• 9Truus20-07-2017

Heerlijk appartementencomplex

Kamers prima, super groot balkon waar je heerlijk kan ontbijten. Service uitstekend kan niet beter. Schoonmaak van de kamers tip top in orde. We kwamen hier voor de 3e keer en zeker niet voor de laatste keer.

• 9DickM04-09-2016

Fantastisch appartement!

Mooi appartement met ruim balkon (app. nr. 24) en goede bedden. Dichtbij strand en centrum/boulevard.

• 9Jannie de Weerdt-Visser06-08-2016

Fantastische vakantie!

Het was een mooie locatie, met een prachtige inrichting van de lokatie! Een super mooie luxe keuken, 2 kamer appartement. De bedden waren prima en er was ook een mooie badkamer met ligbad aanwezig. We hadden een oudere man in ons gezelschap en zaten op de onderste verdieping. Daar hadden wij ook 2 zitjes buiten, wat erg prettig was. Het personeel was erg vriendelijk en het appartement werd prima schoongehouden. Het appartementencomplex lag dichtbij de winkels en restaurantjes en het was ongeveer 5 minuten lopen naar het strand. Het was een super vakantie! We komen hier graag nog een keer terug!

• 9Truus10-06-2016

Fantastisch appartement

In mei zijn we voor de 2 de keer hier geweest en het was weer super. Appartement super schoon en verzorging prima. Heerlijk rustig gelegen en binnen 2 minuten ben je bij supermarkt en bakker. Elke morgen heerlijk vers brood. Heerlijk balkon in de zon. Het is zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest.

• 8Shaun31-08-2015

Prima accomodatie

Ruime appartementen, goed onderhouden en schoon. Wordt elke dag schoon gemaakt en om de twee dagen schone handdoeken. Locatie is perfect op circa 200 meter lopen van de boulevard en circa 100 meter naar het strand. Het ontbijt dat eventueel bijgeboekt kan worden in tegenoverliggend hotel is karig. Op elke hoek van de straat zitten eettentjes waar je voor 10 euro met zijn tweeën heerlijk kan ontbijten, dit raden wij dan ook zeker ipv ontbijt extra bijboeken. Eigenaar van de accommodatie is vriendelijk en enthousiast, kwam regelmatig even langs om te vragen of alles naar wens was. Al met al een aanrader!

Hotel Valena Studios info

• KluisBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Distances in meters

• Strand0.08 km