Aparthotel Studio's Philippos

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

3 reviews over Aparthotel Studio's Philippos

• 8Jetske Bouma30-07-2006

Het is een prima studio, simpel maar schoon. De eigenaresse maakt ongeveer 1x in de drie dagen je studio schoon, wij kregen 3x schone handdoeken in 2 weken. Het keukentje is minimaal ingericht, niet meer dan 2 pannetjes en 2 glazen en 2 bekers + bestek ongeveer. Maar in de omgeving zijn veel restaurantjes die zeer betaalbaaar zijn dus dat is prima. Eiland is klein, verwacht geen prachtige stranden, het is een klein kiezelstrand. Mooie zee, leuke baai om te surfen/zeilen/varen met motorboot. Aanrader: huur een auto of scooter en ontdek de rest van het eiland. Aan de andere kant (oostkust) heb je 2 prachtige stranden bij kalimitsi en porto katsiki.

• 8AvO14-07-2006

Prettige studio's; weinig luxe, maar keurig verzorgd. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De accommodatie ligt rustig, maar toch op korte loopafstand van het centrum en het (kiezel)strand.

Met vrienden

• 7L.Zweers28-05-2006

eenvoudig maar goede studios philippos en zijn vrouw wonen naast het gebouw.aanrader voor mensen die van rust en griekse gemoedelijkheid houden.

Anders

0 tips over Aparthotel Studio's Philippos

0 vragen over Aparthotel Studio's Philippos

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • RokenToegestaan

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand150 m

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats