Appartement
9,1

81 reviews over Appartement Sophies & Kostas in het Nederlands

De locatie is echt ideaal, vlak achter een drukke straat en boulevard waar je overigens niets van merkt bij het appartement, de straat en boulevard zijn na 19 uur auto vrij.De boulevard is gezellig met veel leuke en goeie restaurants. In de winkel straat veel toeristen winkels , lekkere bakkers en coffee zaakjes. Het appartement is ruim, wel gehorig maar verder prima indeling. Zou niet aanraden om begane grond te boeken, dat is erg dicht op het zwembad waardoor er bijna geen privacy is. Je wordt daar nat als er iemand een bommetje maakt. Er zijn voldoende bedjes rond het zwembad en voldoende parasols. Er is weinig te doen voor jonge kinderen, geen plek om te voetballen bijvoorbeeld. Bij de bar kan je alleen wat te drinken halen en verder niets te eten , ook geen ijsjes. Barman zeker niet altijd even gezellig. We hebben een leuke vakantie gehad, top locatie, mooi eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

voortreffelijk

Andrew,
2-10-2018

Locatie is ideaal op dit eiland, mooi centraal en ook mooi en rustig. Een huurauto is noodzakelijk om het eiland te bezoeken. Mooi complex, gebouwd met liefde. Kamers zijn prima en worden schoon gehouden. mooi en schoon zwembad

uitstekend

Didi,
16-9-2018

Geweldige vakantie gehadi! . De service is top, hele gastvrije familie die dit appartementencomplex runt! Heerlijk zwembad met een poolbar en de kamers worden om de dag helemaal schoongemaakt. En dat allemaal voor zo’n prijs!

Prima ligging

Carla,
9-9-2018

In het appartement Sophies&Kostas is alles goed!! Zeer schoen kamers, regelmatig wisselend beddengoed en handdoeken. Vriendelijk personeel en rustig, centraal gelegen om overal te voet of per fiets heen te gaan.

Prima

Cornelis,
6-9-2018

bijna elk jaar op Lefkas. Sophies & Kostas was een goede keuze. Mooie schone kamer met prachtig uitzicht op de bergen. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2018

Nidri is mooi maar hier slapen we nooit meer

Hans en annet,
5-9-2018

Erg simpel app. ook qua keukengerei en die kostas is erg stug en soms erg onvriendelijk wij hadden het slaapkamer raam wat niet open wilde en bleek dat het mechanisme defect was we vroegen om voor 1 nachtje de airco en hij zij alleen als je 6 euro betaald heb hem duidelijk gemaakt dat het warm was zonder raam open en dat het een service moest zijn omdat niet onze fout was waarop hij antwoorde ja dat kun je ook zelf gedaan hebben na veel morren toch een airco gekregen waarna hij de deur dicht sloeg

Gereisd met partner in september 2018

Het hoge cijfer dat dit appartement krijgt op zoover is zwaar overdreven. Vlak voor ons vertrek gaven 5 mensen nog een 10. Dit is wel heel apart. We hebben heel wat appartementen gehad op Griekse eilanden, maar deze behoorde echt tot de minderen. De eigenaar is echt niet die vriendelijke man zoals sommigen hem beschrijven. Op de ochtend van vertrek was hij bijvoorbeeld nergens te bekennen. Hebben de sleutel maar in de deur gelaten. Daarmee niet gezegd dat we het afraden. Het ligt zoals al vaak aangegeven zeer gunstig. Je betaalt een redelijke prijs voor het appartement. Als je weinig in het appartement bent, is het best een optie. Hou je van wat privacy, geef dan aan dat je niet op de begaande grond wilt. De mensen zwemmen langs je balkon, en liggen met bedjes tegen jet balkon aan. Ook de eigenaar staat vroeg in de ochtend, en laat in de middag constant voor je balkon. Nidri is overigens een heerlijke badplaats.

fantastisch

Geradus,
21-8-2018

Dit was onze eerste reis naar Lefkada, hoewel we op veel plaatsen in Griekenland zijn geweest. Het Sophies & Kostas Appart was zonder twijfel een van de beste accommodaties die we ooit in Griekenland hebben gehad. De locatie is perfect - op slechts een paar minuten lopen naar de hoofdweg en de haven. Hoewel dicht bij alle actie, het ligt op een prachtige locatie en zeer rustig 's nachts. We hadden een groot appartement met 1 slaapkamer op de eerste verdieping, die uitzicht op de bergen had. Zwembad was altijd schoon. Volgend jaar zullen we zeker terugkeren

Gereisd met partner in augustus 2018

Rustig schoon en dicht bij alles

Milan,
21-8-2018

Onlangs teruggekeerd van een vakantie van 2 weken in deze super appartementen. Typisch eenvoudige no-nonsense Griekse kamers, Maar modern, goed uitgerust met A / C koelkast kookplaten waterkoker etc. Het balangrijkste waarschijnlijk de schoonste die we zijn geweest in 30 jaar van komen naar Griekenland ...... Goed gedaan! De kamer werd geveegd, gedweild en de badkamer werd schoongemaakt en de vuilnisbakken werden dagelijks geleegd; bedden en handdoeken worden twee keer per week vervangen. Kosta of Sophie zijn altijd bij de hand en er is een kleine bar. Het zwembad is van een goede grootte en goed onderhouden. Er zijn ook ligstoelen en parasols. Een geweldige uitvalsbasis om te genieten van deze ontspannen kosmopolitische resort

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastische plek om te verblijven

Sem,
21-8-2018

mijn vrouw en ik hebben verbleven in costa's en sophies voor de laatste vijftien jaar het is zeer schoon en nette kamers zijn zeer grote vuilnisbakken dagelijks geleegd mooi zwembad perfecte locatie heel dicht bij alles supermarkten strand inbegrepen we hebben altijd een perfecte service gehad en elk jaar gaan we terug voelt het als thuis

Gereisd met partner in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sophies & Kostas in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sophies & Kostas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.