Appartement Royal Nidri

• Onvoldoende: 1 - 5

volgend jaar weer

tibor
30-6-2018

Top appartement vriendelijke mensen door Panos word je goed verzorgd drankje hapje

Super.

Familie Doornhein
13-6-2018

Fijne kleinschalige accomodatie. Keurig appartement. Super lief personeel.

Perfecte vakantiebestemming

Katwijk
10-5-2018

Heel schoon, alles werkt goed, bedden slapen heerlijk en het personeel is vriendelijk! Ligt rustig maar wel centraal.

Kortom perfecte vakantiebestemming!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Nidri voor je op een rij gezet:

Keurig, gezellig en schoon appartementencomplex

Ton van Rennes
19-4-2018

Zonder iets van te voren van Royal Nidri te weten, moet men hier naar toe gaan. Alles is hier tip-top verzorgd. Prachtig, rustig gelegen, gezellig en intiem complex met heel mooie en uiterst hygiënische kamers en fijn zwembad. Dit alles gelegen op circa 100 meter lopen van het gezellige strand en circa 200 meter van de gezellige winkelstraat en boulevard met tal van leuke, gezellige barretjes, restaurantjes en terrasjes. Een locatie om vele malen terug te keren.

Leuk appartement kort bij het centrum

Jos
23-11-2017

Royal Nidri is kleinschalig maar wel lekker dicht bij het centrum.

Nette kamers, voorzien van alle gemakken.

Zwembad groot genoeg voor de gasten en de bar is goed. Zeker de barman heeft veel info over het eiland en kan van alles voor je regelen

Mooie en verzorgde accomodatie! Aanrader!

M vd Snepscheut
4-10-2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad in Hotel Royal Nidri. Complementen voor de manier waarop ze alles schoon houden. Kamers worden elke dag schoongemaakt en ook de handdoeken worden dagelijks verschoond. Het hotel is van alle gemakken voorzien Wifi, zwembad, Bar met eetmogelijkheden en het ligt zeer centraal. Restaurants, Strand, Watervallen van Nidri op loopafstand. Kortom echt een aanrader!

Prima accommodatie in een gezellige plaats .

Hans en Jeannette
1-10-2017

Prima accommodatie, erg schoon, heerlijke bedden. Zwembad gezellig met bedden en parasols. Panos, meestal achter de bar helpt je overal mee. Weet ook de leuke/mooie plekjes van het eiland te vertellen. Gregory de eigenaar komt elke dag, staat open voor een praatje en verstaat ook Nederlands.

Dit was de tweede keer dat wij er waren......en dat doen we eigenlijk nooit. Dus dat zegt wel wat.

Heerlijk verblijf

Gert
10-9-2017

Alles was netjes, zeer ruime kamers. Zeker een aanrader!

Aanrader!

Smits/Mulders
6-9-2017

Royal Nidri is een aanrader voor een ieder die naar Lefkas wil reizen. Het hotel is kleinschalig en rustig; het is er nooit té druk (ondanks dat het helemaal vol zat). De kamers zijn ruim en schoon. Wij zaten in het oude gedeelte van het hotel en daar was niets mis mee. Alle kamers hebben een mooi groot balkon, waar je prima kunt zitten. Het uitzicht vanaf de balkons is wat minder, maar dat is ook het enige minpuntje. Het ontbijt wat je kunt bijboeken is niet ontzettend uitgebreid, maar wel voldoende. De barman, Panos, is een fantastische man die hard werkt om alles naar je zin te maken. Panos heeft ook een privéchauffeur, Bill, geregeld met wie we een tour over het noordelijke gedeelte van het eiland hebben gemaakt. Dit was zeer de moeite waard om te doen (vooral als je zelf niet zo goed durft te rijden in het buitenland). Wij hebben zeer genoten van onze vakantie en willen graag nog eens terug naar Lefkas én naar dit hotel!

Heerlijk relaxed

Cosmea
11-8-2017

Een heel fijn aparthotel.

Wij hadden een appartement in het nieuwe gedeelte en dit was zeer ruim. Een fijne badkamer en fantastische bedden.

Panos de barman is super.

Alleen het ontbijt (geserveerd in hotel Lefko) was helaas minder. De ruimte binnen/buiten is te krap en niet gezellig en het eten was de 4* niet waard.

Zelf brood gekocht en beleg, eitje gekookt/gebakken op de kamer en heerlijk ontbeten op ons balkon.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Nidri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal Nidri in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal Nidri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Royal Nidri scoort een 9.37 uit 10 op basis van 394 reviews.