Appartement Royal Nidri

GriekenlandLefkas (Levkas)Nikiana

9.6FenomenaalScore uit 426 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer appartement info

Royal Nidri is een kleinschalig complex met gastvrij personeel. Relaxen bij het zwembad of aanschuiven bij de poolbar waar je wordt voorzien van een hapje en drankje. De kamers zijn hier ruim en schoon. Royal Nidri ligt op Lefkas. Een rustige locatie maar toch maar 200 meter verwijderd van de gezellige winkelstraat en 100 meter van het strand.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

431 Reviews over Royal Nidri

• 10Jerry & Erna06-09-2021

Succes verzekerd voor prachtige vakantie!

Royal Nidri is een absolute aanrader! Fantastisch lief personeel, superschoon/hygiënisch, ruime keurige kamers, lekkere matrassen (zeldzaam in Griekenland), mooi zwembad met uitgebreide poolbar faciliteiten en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi gelegen op 2 minuten lopen van gezellig centrum, vele goede restaurants en mooie strandjes.

• 10Corina31-08-2021

Een heerlijk verblijf

Lieve mensen en alles keurig schoon. En voor mij heel belangrijk :prima bedden. Het enige wat ik mis is een lamp bij de kaptafel. Ons balkon is jammer genoeg aan de wegkant waar het 's avonds best druk is met auto' s.

• 9Mark van der Kaap26-08-2021

Topvakantie!

Zeer schoon en goed onderhouden complex. Gastvriendelijke mensen en personeel die echt maatwerk leveren door een warme persoonlijke benadering. Dichtbij het strand gelegen en bij het gezellige winkelstraatje met vele leuke restaurants. Tip: huur een bootje, lekker de hele dag varen, aanmeren bij leuke plaatsjes en snorkelen.

• 9Joost Meijs24-08-2021

Echt top!

Heel hartelijke en gastvrije mensen, fijne hotelkamers en appartementen, prima bedden, topligging in Nidri

• 10tibor24-08-2021

top appartement

geweldig Crissa de gastvrouw zorgt dat alles vlot verloopt ontbijt geweldig , alles in de buurt van de boulevard restaurantjes haven en zee. Appolon is mijn favariete restaurant daar, Appartementen worden goed onderhouden goede service schoonmaak. lekker een drankje hapje bij de zwembad

• 10Esther10-08-2021

Mooi hotel heel erg schoon elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken Uitgebreid ontbijt met elke dag een lokale lekkernij je wordt heel goed bediend Na een dag weg terug komen in het hotel voelt als thuis komen zulke aardige mensen die echt interesse hebben en goede tips geven over leuke dingen op lefkasIdeale ligging, rustig maar alles op loopafstand Voor ons echt een super locatie voor een geweldige vakantie

• 10Marjolijn10-08-2021

Super!

Fantastische plek. Niet alleen door brandschoon appartement met iedere dag schone handdoeken maar met name ook door de super attente medewerkers en familie met Crissa aan ‘t hoofd. Ze doet echt alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vertelt je de leukste plekjes van ‘t eiland en maakt heerlijke Mojito’s:-). Echt uitzonderlijk goede matrassen. Ruim schoon en mooi zwembad. Loopafstand strand en boulevard 5 min. Echt aanrader!

• 10Jannis21-07-2021

Fantastische accommodatie met top service.

We zijn met ons gezin hier 12 dagen geweest. Het was voor ons de beste accommodatie tot nu toe in Griekenland, en we hebben zowat heel Griekenland al gezien. De eigenaars en hun personeel zijn heel attent en zorgen heel goed voor hun gasten. Ze zijn erg vriendelijk en je komt hier echt niks tekort. De gastvrijheid is oprecht en gemeend. Het is hier heel schoon en netjes het eten en drinken is betaalbaar en super lekker. Je voelt je als gast al snel thuis. De locatie is uitstekend en zeer centraal. Kortom een echt aanrader als je van plan bent om naar lefkas op vakantie te gaan. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 10tibor23-10-2020

top geweldig gelegen

Wel tijdens corona , Crissa was de nieuwe hostes daarvoor Panos wij kwamen hier voor de 6e keer dus bevalt ons prima , dicht bij strandjes boulevard waar allerlei restaurantjes zijn uitkijkend op de zee.

Crissa, Margaeritta en Anna zorgen voor een geweldig verblijf, Crissa degene de boel regelt ook de gasten een zo top mogelijk verblijf gunt.

Komen zeker terug

• 10Jeannette13-09-2020

Fantastisch!!

Wat zijn we verwend in dit prachtige complex. Wij hadden het deluxe apartement, nooit zo,n mooi appartement gehad. Iedere dag brandschoon. En de eigenaresse Crissa heeft ons echt in de watten gelegd samen met Anna en Margarita, topmeiden! We hebben genoten op Lefkas, zo mooi... Zij hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt! Dit appartementencomlex heeft nou net iets extra,s....

Appartement Royal Nidri info

• MagnetronBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Beach