Appartement Royal Nidri

Appartement info

• Jacuzzi
Meer appartement info
Tonen op kaart

Royal Nidri is een kleinschalig complex met gastvrij personeel. Relaxen bij het zwembad of aanschuiven bij de poolbar waar je wordt voorzien van een hapje en drankje. De kamers zijn hier ruim en schoon. Royal Nidri ligt op Lefkas. Een rustige locatie maar toch maar 200 meter verwijderd van de gezellige winkelstraat en 100 meter van het strand.

411 reviews over Appartement Royal Nidri

• 2019
    10Karin en Arnold12-10-2019

Fantastisch complex en heerlijk eiland 'n aanrader

Wat 'n fantastisch appartement super schoon elke dag schone handdoeken geweldig goede bedden nog nooit zo goed gehad heerlijk rustig zwembad met fijne bedjes vriendelijk personeel barman Panos is 'n geweldige man altijd vrolijk kan je alles over 't eiland vertellen en auto of bootje voor je regelen maakt 't altijd gezellig aan de bar met leuke muziek en de eigenaren Sylvia en Gregory zijn super lieve mensen die altijd voor je klaar staan en ff 'n gezellig praatje met je hebben 't eiland Lefkas is ook schitterend met mooi strandjes en super heldere blauwe zee mooi vergezichten in 1 woord geweldig allemaal wij gaan zeker nog 'n keer terug naar Royal Nidri en kan 't iedereen aanraden geweldige vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Roos05-09-2019

Heerlijk plekje op Lefkas

Royal Nidri is een kleinschalig appartementencomplex waar alles aanwezig is wat je nodig hebt voor een prima vakantie op Lefkas . Het complex is netjes schoon en wordt prima schoon gehouden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk zwembad met ligbedden en parasols. Bij de poolbar kan je een heerlijk drankje halen en je kan er prima en eenvoudig lunchen. Wij hadden een 1-kamer appartement aan de achterzijde van het gebouw. Rustig gelegen, ruim, schoon, prima bedden, (airco en kluisje tegen betaling) aanwezig. Elke dag wordt er schoongemaakt. De keuken is klein en minimaal, maar wel een Koelkast, waterkoker en een koffiezetapparaat aanwezig. Elke week organiseert men een gezellige BBQ met heerlijke Griekse gerechten. Barman Panos kan je alles vertellen over het prachtige eiland. De Gezellige winkelstraat, het haventje en het strand zijn eenvoudig aan te lopen. Wij hebben echt genoten en komen zeker weer een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Eva15-08-2019

We hebben genoten

We hebben een hele fijne tijd gehad in Royal Nidri. Erg schone, ruime en nette kamers. Leuk zwembad. Goeie bedden in de kamer maar ook langs het zwembad. Goeie ligging tov centrum en restaurants. Lekkere hapjes en drankjes aan de zwembad bar. Zwemwater veroorzaakt groene aanslag in badkleding en haren. Bloot liggende elektrische bedrading rond het zwembad. Bij navraag blijkt er geen stroom op te staan maar dat kan je als leek niet zien. Geen Wi-Fi in de kamer. Als je bijna 4000 euro voor 2 weken betaald aan een 2 kamer appartement dan verwacht je iig een goeie Wi-Fi. Zit een prachtig keukenblok in maar koken is niet mogelijk. We miste een eettafel met stoelen voor het ontbijt. Harde muziek aan de bar waardoor een gesprek vaak lastig was. Vooral onze dochter had daar last van. Panos (barman, kok, receptionist, td man, evenementen organisator) is 7 dagen per week aanwezig en kan altijd helpen met het regelen van dat wat nodig is. Fijn

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9I. De boer05-08-2019

Een aanrader.

Een fijn verblijf gehad in Royal nidri. We hadden appartement de luxe. 1 master bedroom met een fijn groot bed en goede matrassen. In de andere kamer sliepen onze kinderen op een bedbank en opklapbed. Het appartement is schoon en keurig onderhouden. Het keukenblok is klein en koken is gezien het summiere koken-gereedschap bijna niet mogelijk. De ligging van het appartement is goed, aan een rustige weg. Het strand en de winkelstraat zijn op 300 meter. Het zwembad is heerlijk met goede ligbedjes. Je kunt tot ‘s avonds 10 uur zwemmen. Tijdens ons verblijf waren er veel gezinnen met kinderen. Als sportliefhebbers zaten we goed. Tour de france, formule 1 en fox sport konden we in de lobby zien. Er werken ontzettende aardige mensen op het complex, met name Panos. Hij heeft veel contacten en geeft goede adviezen en tips over het eiland. We komen graag nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Annette dingemans25-07-2019

Geweldig

Mooi appartement,geweldige ligging vlak bij het strand en dichtbij de winkelstraat en boulevard.pannos is een geweldige alleskunner die alles voor je regelt.er heerst een leuke sfeer op het complex .kortom hier kun je met een gerust hart een keer naartoe. Kom hier zeker nog een keer terug. Ps ook met pupers erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Maik13-07-2019

Perfect verblijf voor in Lefkas

Geweldig verblijf, mooie en schone kamers met vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Diana Altink12-07-2019

Heerlijk kleinschalig complex

Nederlanders houden van schoon en goede bedden. Het personeel maakt elke dag alles superschoon, goede bedden en n pracht complex. Alles in de buurt. Supermarkten gezellige boulevard en heerlijk strand. " Mister Nidri" Panos en personeel zorgen voor alles. Elke week Bbq om contact te maken met medevakantiegangers. Bootje huren? Een belletje en je wordt opgehaald. Auto huren? Krijg je een kaart met alle highlights. We hebben erg genoten Groetjes van Pink Diana

Gereisd met partner in juli 2019

• 10tibor05-07-2019

uitgebreid genoeg hoop ik royal nidri is geweldig

top locatie ligt rustig in een zijweg, hoofdweg dichtbij met allerlei winkels Naar boulevard toe als je van royal nidri eerst rechts op de hoofdweg komt en links een smalle zijweg nemen staat blauw bordje PORT op de muur dan kom je op de boulevard slechts enkele minuten lopen. Haven en heel veel restaurants

Royal NIdri met Panos die je voorziet van eten en drinken, ook als je wil weten hoe te rijden naar allerlei bezienswaardigheden plaatsen weet hij je te helpen of een auto huren. Panos is top als zijn bezoekers tevreden zijn is hij ook tevreden Apollon is het restaurant waar wij heen gingen, patat wat meer doorbakken ff doorgeven wel done en word geregeld

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Antoine Proost04-07-2019

Heerlijk eiland om te verkennen.

Goed tot zeer goed appartementencomplex. Zwembad, kinderbadje en whirlpool. Tevens poolbar. Let op; de balkons hebben geen zonwering. Dus of s ochtends (bloed)heet of tijdens de vooravond (bloed)heet. Goede bedde, iedere dag schoonmaak en nagenoeg iedere dag schone handdoeken. Opmerkelijk: je betaalt provisie bij geldopname bij de cashautomaten. ATM is hierbij het duurst.

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Mevr jansen13-06-2019

Nooit meer

Mooi appartement. Mooi zwembad had alleen last van mijn ogen na het zwemmen.leuke omgeving. Barman heeft zo zijn favorieten gasten was totaal geen klik. Ontbijt erbij geboekt elke dag hetzelfde weinig keus.

Gereisd met partner in juni 2019

95 tips over Appartement Royal Nidri

• inge baggerman, 07-05-2014

De grootste tip is Johan de barman! Dit is natuurlijk geen tip maar een werkelijkheid! Johan is een rasechte entertainer die het iedereen naar de zin weet te maken. Dit komt door zijn grote mensenkennis,werkervaring en integriteit! Johan weet mensen met elkaar te verbinden en stemt af op ieders persoonlijkheid. Vele gasten komen dan ook jaarlijks terug. Johan kan je alles vertellen over het eiland en daar buiten! Natuurlijk is Lefkas een prachtig eiland. Afwisselde natuurschoon voor elke wens!

• [email protected], 03-06-2014

Zaten in 2 kamerappartement 302. Een aanrader. Nidri zelf is een plaatsje met een zeer gezellige boulevard waar men goed kan eten en drinken.

• Hans en Agnes Kemink, 22-06-2014

Vraag aan Johan naar mooie routes om te rijden.

84 vragen over Appartement Royal Nidri

• Jacqueline, 04-01-2019

Studio

De bedbank in de studio, is dat te doen voor een volwassene qua ligruimte of is dat heel krap ? Zou er bijv. een normaal bed geplaatst kunnen worden of is dan de ruimte te klein ?

• Jos, 26-07-2017

appartement keuze

Welke kant kun je het beste hebben van de appartementen ?? Zwembad kant of andere kant. Welke zijn luxer ?/

roel, 22-10-2017

Wij vonden de zwembad kant het mooist.

• anandra, 14-01-2016

Hallo Johan

wij komen 26 juli 2016 met 10 personen naar dit geweldige appartement. mijn vraag is of het mogelijk is dat mijn ouders oop de begane grond terecht kunnen ze zijn niet al tegoed ter been en ook hartpatient.

ik hoor graag van je

Appartement info