Appartement Royal Nidri

9,4

396 reviews over Appartement Royal Nidri in het Nederlands

J. Kusters
20-8-2018

Prachtige accommodatie. Prima kamers, schone kamers, mooi zwembad en een gezellig barretje om s'avonds nog een drankje te doen. Vriendelijk personeel en heel gastvrij. Ook barman Panos draagt een steentje bij om het je naar de zin te hebben.

Prima complex

De Rooij
14-8-2018

Prima appartement complex. Word keurig netjes schoon gemaakt. Ruime kamers alleen jammer van de soort bedbank (stoel) die is wel klein voor een 18 jarige. Rest is prima en alles goed bereikbaar bakker ,supermarkt, strand alles op loopafstand. En dan Panos wat een geweldige gastheer hij helpt je echt overal mee, waar je lekker kunt eten, of een bootje ,auto ,of scooter kan huren niets is hem te veel om het jou naar je zin te maken. Dus wij hebben een prima vakantie gehad bij Royal Nidri.

Fantastisch 😍

Overbeek
6-8-2018

Een prachtig complex, mooie kamers & fijne bedden. Super goede service & goed eten. Centraal & rustig gelegen. Gastvrije mensen, vooral Mr Panos. Thank you for all your tips & laughter, you are the best host we met!! Een aanrader!

D-reizen

Heerlijk schoon en comfortabel.

J.Voets
31-7-2018

Heerlijk schoon en mooi afgewerkt appartement.

Fijn personeel en zelfs de airco van de slaapkamer is los te bedienen.

Mooie zwembad en heerlijke poolbar.

Rustig gelegen en toch vlak bij het centrum.

Gewoonweg zalig!!

Christel Baerts
18-7-2018

Royal Nidri heeft alles wat een heerlijke vakantie kan bieden. Het ligt dicht bij de winkelstraat met restaurantjes op het prachtige eiland Lefkas. De watervallen kan je te voet gaan bekijken. En de Manos is gewoon de beste barman! Hij helpt je met plezier om een auto,... te huren. Het appartement is super proper. Je krijgt dagelijks propere handdoeken. Als je geen ontbijt boekt, kan je perfect zelf voor een ontbijtje zorgen. De supermarkt ligt op wandelafstand en de voorzieningen in je appartement zijn hiervoor voldoende. De wekelijkse bbq is een aanrader om contact te leggen met medevakantiegangers. Kortom wij hebben 14 dagen genomen! Ons geen moment verveeld want er is meer dan genoeg om te zien of te doen op het mooie eiland!

volgend jaar weer

tibor
30-6-2018

Top appartement vriendelijke mensen door Panos word je goed verzorgd drankje hapje

Super.

Familie Doornhein
13-6-2018

Fijne kleinschalige accomodatie. Keurig appartement. Super lief personeel.

Perfecte vakantiebestemming

Katwijk
10-5-2018

Heel schoon, alles werkt goed, bedden slapen heerlijk en het personeel is vriendelijk! Ligt rustig maar wel centraal.

Kortom perfecte vakantiebestemming!

Keurig, gezellig en schoon appartementencomplex

Ton van Rennes
19-4-2018

Zonder iets van te voren van Royal Nidri te weten, moet men hier naar toe gaan. Alles is hier tip-top verzorgd. Prachtig, rustig gelegen, gezellig en intiem complex met heel mooie en uiterst hygiënische kamers en fijn zwembad. Dit alles gelegen op circa 100 meter lopen van het gezellige strand en circa 200 meter van de gezellige winkelstraat en boulevard met tal van leuke, gezellige barretjes, restaurantjes en terrasjes. Een locatie om vele malen terug te keren.

Leuk appartement kort bij het centrum

Jos
23-11-2017

Royal Nidri is kleinschalig maar wel lekker dicht bij het centrum.

Nette kamers, voorzien van alle gemakken.

Zwembad groot genoeg voor de gasten en de bar is goed. Zeker de barman heeft veel info over het eiland en kan van alles voor je regelen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal Nidri in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal Nidri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.