Aparthotel Pansion Marina

0Tonen op kaart

4 Reviews over Pansion Marina

• 8Marloes Kock27-01-2018

Onwerkelijk mooi!

De locatie is fantastisch, je zit direct aan het water en dat is heerlijk. De goed aangelegde tuin met bomen en struiken en schaduw is een fijne verblijfsplek. Deze loopt tot aan het smalle strandje. Er is geen weg om over te steken, je zit direct aan zee. Verder is alles sober: de kamer, het ontbijt, de badkamer (naar goed Grieks concept). De "keuken"is vooral bedoeld om een keer heel hard te lachen en dan lekker de deur uit te gaan om ergens spotgoedkoop te gaan eten. Je loopt zo het aardig dorpje Nidri in met z'n mooie boulevard en diverse restaurantjes. Alles is er even heerlijk en iedereen is even aardig. Behalve..de eigenaresse van Pension Marina, maar als je gebukt langs de receptie loopt hoef je daar geen last van te hebben. Het uitzicht maakt alles goed; ik zou er zo weer naar teruggaan!

• 8Jeannette08-09-2017

Net pension op een prachtige locatie

Samen met mijn man en zoontje van 10 hebben wij hier een heerlijk verblijf gehad. Wij verbleven in studio 3 op de begane grond. Voor het pension is een smal kiezelstrandje waar het uitzicht magnifiek is! Ligbedden zijn gratis. Dagelijks kregen we schone lakens en handdoeken en werd onze kamer gepoetst. De badkamer is netjes; de douche is voor Griekse begrippen ruim. 's Nachts is het rustig en ondanks de harde matrassen hebben wij redelijk goed geslapen. De eigenaresse begroette ons altijd vriendelijk maar is geen gastvrouw. De medewerkster in de bediening was erg vriendelijk en geinteresseerd. Het ontbijt is karig, mag uitgereider. Bij aankomst hebben wij er een hapje gegeten maar dat vonden wij matig.Tegenover het pension zit een bakkertje waar je dagelijks heerlijke verse broodjes, koeken, croissants etc. kunt kopen. Binnen 10 minuten lopen bereik je het gezellige Nidri waar het goed toeven is. Je hebt er een gezellige winkelstraat en boulevard met restaurantjes en tavernes. Het beste restaurant vonden wij Panorama en Grillhouse Mandarinos. Bij Vita Car in Nidri hebben wij voor 4 dagen een auto gehuurd; was erg goed. We hebben veel mooie plekken van het eiland gezien. Een bootje huren is een aanrader! Dit kan bij de buren op het strand. Dit pension ligt werkelijk op een prachtige locatie en heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding.

• 8fam-drenth05-09-2015

“Mooi gelegen pension met nette studio”

Dit pension is prachtig gelegen direct aan zee. De badkamer is voor Griekse begrippen ruim met een zoals wij in Griekenland gewend zijn geraakt een kleine douche met het bekende vervelende douchegordijn. We verbleven in de studio op de begane grond. Ideaal om zo naar het strand te lopen. Nadeel hiervan is wel dat deze grenst aan de ruimte waar 's ochtends het ontbijtbuffet staat. Niet geschikt dus voor langslapers :). Het ontbijt is eenvoudig maar prima voor elkaar. Verwacht echter geen Engels ontbijt. Qua schoonmaak en handdoeken zijn we beter gewend in Griekenland.

• 4A.Niewold04-09-2015

Vreselijk!

bij aankomst onvriendelijke ontvangst, studio geboekt, 2 kookplaten waarvan er maar 1 werkte als je tenminste materiaal had om te koken het enige wat er in de keukenkastjes stond was een afdruiprek, geen kopjes, glazen, pannen, borden ,of bestek niets! direct gemeld kregen 2 bekers 1 theelepeltje en 1 aardappelschilmesje, en een klein waterkokertje waar de bodem helemaal vol schimmel zat. In de kledingkast hing welgeteld 1 hangertje en het terrasje deelde je bijna met de buren. Parkeren was niet toegestaan bij het complex wat wel vermeld was in de reisinformatie. Wij hadden het wel gezien allemaal vreselijk!! Gelukkig konden wij bij familie terecht en hebben dat dan ook direct gedaan. Soms kwamen wij even terug naar het complex om wat kleding op te halen maar de stugge eigenares die heus wel door heeft gehad dat wij daar niet verbleven heeft ons nooit iets gezegd of gevraagd. Dus dit nooit meer!!!!!

Aparthotel Pansion Marina info

Veilig betalen met