Hotel Orion

18 reviews over Hotel Orion in het Nederlands

geweldige vakantie gehad

Lia Buijk
3-9-2018

alles was prima en goed prachtige kamers

Geweldig hotel op top locatie

Marcel Peen
16-10-2017

Een heerlijk rustig hotel wat zeer goed is ingericht en wat keurig schoon gehouden wordt, de eigenaren en staff zorgen ervoor dat je niets te kort komt tijdens je verblijf. Het ontbijt is zeer verzorgd en je eet lekker bij de zee op het terras. Wanneer je een bootje wilt huren wat echt niet duur is, kan je dat via Roula, de eigenaresse doen, dan weet je zeker dat je en een scherpe prijs betaald maar ook dat het bootje tiptop in orde is. De eigenaars hebben ook nog een horecagelegenheid, de Pixidabar, in de winkelstraat/boulevard waar je heerlijk kan vertoeven. Kortom voor ons een topvakantie en we hebben al weer geboekt voor Mei/Juni 2018

Maria
1-10-2017

Voor de derde keer genoten van dit mooie plekje. Personeel wat ontzettend aardig en behulpzaam is.

Alles is super schoon. Kortom een heerlijke vakantie gehad in hotel Orion.

Tot volgend jaar,dan komen we terug.

INA
29-8-2017

prachtig hotel , super schoon ,goed ontbijt ,aankleding van kamer ,badkamer ,hotel alles in de zelfde stijl is over na gedacht ,terrasjes met heerlijke kussens in banken en stoelen ,alles super .hele vriendelijke mensen , direct aan zee ,mooi zwembad geen kinderen beneden 12 jaar álleen vond het erg irritant dat voor de ligbedjes aan het strand voor de deur van het hotel elke dag / halve dag moest betalen , vind laat de hotel gasten een bandje dragen en eenmalig bedrag betalen bv , de oude baas loopt hele dag te loeren bij de mensen langs , niet leuk .

Super hotel op mooie plek

Renate
18-8-2017

Ik heb hier een week in augustus met mijn 2 dochters (15 en 19) doorgebracht en het was geweldig. Keurig sfeervol hotel op prachtige plek. Elke ochtend weer genieten van het uitzicht aan het strand. Zwembad heerlijk, fijne schaduw lounge zitjes, barretje met van alles te krijgen en strand voor de deur waar je altijd wel een ligbed kan bemachtigen voor € 2,50 p.d. Het strand heeft grind en is te doen zonder waterschoenen. Ik lag in de kamer op het 'extra bed' en dat was voor een volwassene eigenlijk niet geschikt. Het personeel heeft haar best gedaan met diverse topmatrassen maar daar moeten ze echt wat aan doen (te doorgezakt en meer een noodbedje). Mijn dochters lagen vorstelijk! Nidri is lekker druk, veel restaurants met heerlijk eten, de haven is erg gezellig en er zijn leuke uitstapjes te doen. Bij het hotel heerst heerlijke rust, we hebben genoten! Kom hier graag terug!! Ohja, de douche geeft in de maand augustus weinig water en is echt een probleem. Ontbijt simpel maar prima!

Pittoresk plekje

M. Voortman
16-5-2017

Prachtig pittoresk aan zee, mooie kamers, heerlijk eten. Op loopafstand van centrum.

Lekker ontbijt. Aan het strand kaan je op het terras ook heerlijk eten bestellen met drankje.

Je kan er leuk kanoën.

Super plekje

Maria Bos
28-3-2017

Wij vonden het zo fantastisch daar, dat we geen enkel minpunt kunnen toevoegen.

Geweldig Hotel

Cees
8-7-2016

Geweldig mooi hotel direct aan het strand gelegen.

Wij hebben twee weken in het nieuwe gedeelte van hotel Orion verbleven.

De kamer met een groot balkon was ruim en van modern sanitair voorzien.

De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzame mensen.

De schoonmaak was dagelijks en zeer goed gedaan.

wij hebben voor de vierde keer een geweldige vakantie gehad in Nidri, waterval en de boottocht met de Christina is zeker een aanrader alsook zo een oversteek met de veerboot naar Meganisie en daar naar het rustig gelegen strandje op 15 minuten afstand.

Volgend jaar komen wij zeker weer terug.

Een fantastische plek

Theo
2-6-2015

Dit is een geweldig Hotel!

De eigenaren zijn dagelijks aanwezig om iets voor je te regelen, zijn zeer vriendelijk en hebben 2 geweldig mooie gebouwen neergezet met verzorgde en heel leuk ingerichte kamers, die bovendien ook ruim zijn, het sanitair is modern en prima.

De ligging is geweldig, met zwembad tot 10 meter van de zee, 's morgens ontbijten kijkend over de zee met de zeil- en veerboten langsvarend.

Op 8 minuten loop je naar het centrum van Nydri alwaar alle voorzieningen zijn.

Mooi groen Lefkas

de_imme_50
22-5-2014

Hotel Orion in Nidri is een super keus. Het ligt vlak bij het centrum en toch rustig doordat het niet aan de hoofdweg ligt. Meteen aan het strand. Grote, schone kamer met balkon met zeezicht. Het ontbijt is voor Griekse begrippen erg uitgebreid.

Lefkas is een erg groen eiland met nog typisch Griekse bergdorpjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orion in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.