Appartement Madouri

Appartement info

Meer appartement info

67 reviews over Appartement Madouri

• 9Marcel17-09-2020

Heerlijke appartementen met ideale ligging aan zee

Appartementen Madouri beach zijn prima appartementen met een mooie ligging direct aan het strand. Wij hadden een ruim appartement met zeezicht op de 2e etage. De inrichting is eenvoudig, bedden zijn goed, er ontbreekt alleen een tafel. Ruim balkon met zitje en wasrek. Airco en kluisje tegen betaling. Prima WiFi, tot op de uithoeken van het strand! Gezellige beachbar, welke tot laat open is. Het aanbod voor de lunch is echter erg beperkt. Gratis ligbedden op het strand indien je de drankjes bij de beachbar besteld. De parasols hadden de beste tijd gehad. Verder prima. Door ligging direct aan zee, is het geen gemis dat er geen zwembad is. (De zeetemperatuur is heerlijk in september) Direct naast het appartement is een restaurant en een andere beachbar waar meer lunchmogelijkheden zijn) Centrum van Nidri op ongeveer 10 minuten lopen. Supermarkt aan de overkant. Bakker op ongeveer 7 min. lopen. Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    8Regina09-09-2019

Klein paradijsje...

Heerlijke plek om te verblijven. Kamers zijn een beetje gedateerd maar eenmaal buiten maakt dat helemaal niks meer uit... super gezellige beach bar met leuke meiden die er werken ...heerlijk aangrenzend strand met ligbedjes en parasols...wij vonden het een klein paradijsje. Nidri is ook een leuk gezellig dorp met winkeltjes en heerlijke restaurants aan de haven. Wij hebben veel 4 en 5 sterren all inclusive resorts gezien maar bij deze appartementen was het echt relaxen ! Door omstandigheden 2 verschillende kamers gehad waarvan 1 aan de straat kant en een ( geboekte) met zeezicht maar nergens geluidsoverlast van ondervonden.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8M.van K.18-08-2019

Héérlijk verblijf op een prachtig eiland.

Prma op loopafstand van het gezellige Nidri. Service is goed. Wij hadden incl. ontbijt geboekt waaruit je 4 keuzes had. De bedjes aan zee zijn heerlijk. Handdoekje leggen wordt afgestraft door de spullen weg te halen. Perfect. De bar bij het strand is sfeervol en gezellig. Op zaterdag moet je oordoppen in doen want dan komt de partyboot rond 03.00 uur langs. Verder heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    6Johan07-10-2018

Mooie locatie maar tegenvallend appartement

Mooi gelegen complex, direct a/h strand met veel ligbedden en beachbar. Centrum op 10 min lopen. Wij hadden een ruime kamer (met balkon) aan de achterzijde met uitzicht over strand en zee. Geen tafel/stoelen op de kamer. Kamers zijn zeer gehorig (verkeer/aangrenzende kamers). Zeer kleine badkamer. Douche (+/- 60 cm breed) middels een plakkerig plastic gordijn gescheiden v/d rest van de badkamer. Na aankomst zelf de bedden opgemaakt. Dit na 2 dagen (wissel van lakens) opnieuw gedaan. Drie dagen daarna had men de lakens opnieuw afgehaald en deze opgevouwen op bed gelegd (konden we met dezelfde lakens onze bedden weer opmaken). Het schoonmaken van de (bad)kamer liet te wensen over (vlekken op vloer/spiegel v/d de vorige bewoners). Verder: Geen vaatdoek, afwasborstel en -middel. Theedoek niet gewisseld. Het bijgeboekte ontbijt (altijd buiten!) was zeer beperkt (4 vaste keuzes). Een omelet met wat fruit kost direct al 3,50 Euro extra!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Ria30-08-2018

Het heeft een prachtige ligging wij zaten helemaal bovenaan en hadden daar 3 appartementen allemaal even groot, wel schuine daken dus meerdere malen onze hoofden gestoten ( daar weer om kunnen lachen) de douche is erg klein maar er komt warm water uit de kraan dus geen probleem. Wij hadden een balkon aan de voor en achterkant waardoor we geen airco nodig hadden . Het enige wat ons stoorde was dat je in een appartement zit maar helemaal NIETS mee mag nemen naar het strand zelfs geen flesje water . Alles moet je kopen anders komen ze meteen op je af. Nou is dat niet zo erg maar het barretje stelt niet veel voor heeft een hele klein kaart met wat broodjes. Dat vonden we erg tegenvallen . Ontbijt voor één keer prima maar zeker niet voor 14 dagen lang. De straatkant erg gehorig verkeers raast voorbij en wij hebben veel dronken ruzieende mensen gehoord rond 05.00 s’morgens. Zeer toeristische maar meeste uit de Balkan)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Ria19-08-2018

Fijne vakantie gehad maar niet voor de tweede keer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Pakos04-08-2018

Zeker een aanrader

Een aantal commentaren gelezen, en dan blijft het je verbazen hoe enorm kritisch (Nederlandse) mensen kunnen zijn. Accommodatie is schoon, heeft een prachtige ligging, zijn bijzonder aardige mensen. Wij hebben alleen maar genoten, en geven onze vrienden/familie een positief reis advies

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

3Lambertus de Boer.10-11-2017

Zeer matig !!

Om dit appartementencomplex een voldoende te kunnen geven, moet je je standaard ver naar beneden bijstellen. De eigenaresse is op z'n zachts gezegd onbehoorlijk. Extreem gehorig. De keuze voor dit complex was gewoon een vergissing !

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Jacqueline van der Put14-10-2017

Elke keer als ik foto's zie weer heimwee!!

Een schitterende plek om vakantie te vieren. Kleinschalig is wat wij altijd zoeken en dat was het ook echt. Vanuit de receptie sta je direct op het strand. De kleine beachbar is fantastisch. Leuke, lieve mensen. Wel minder geschikt voor mensen met kleine kinderen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 5marco zalm25-09-2017

nooit meer !

ik begin met wat er wel goed was .het was er super schoon de schoonmaaksters erg aardig . de rest van t personeel arrogant ,niet wat ik van de grieken gewend bent. het is er zo gehorig het verkeer wat er voorbij raast is alsof t door je kamer rijd de gehele nacht door .de barretjes onder je balkon erg rumoerig je hoort 4 verschillende muziekjes door mekaar.de buitendisco gaat tot 5 uur s ochtends door stukje verderop wel maar lijkt lorret wel .oja dan hebben ze ook nog een disco boot die snacht voorlangs vaart. het is een badplaats voor mensen uit de balkan dat zie je en hoor je wel.maar daar kan madouri niets aan doen. de bedjes is echt een drama half gaar en veelste weinig bedjes ze trekken zo je laken van een bedje af (het personeel van t appartement). mijn zoon heeft niet zo goed zicht in t schemer en normaal houd hij een railing vast om een trap op te gaan hier hebben ze geen railingen en hij lag haast beneden dus. we hebben t allemaal gemeld bij touroperator maar helaas nooit meer iets van gehoord . volgend jaar weer lekker naar een echt grieks eiland!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement Madouri info