Hotel Lefko

8.2Fantastisch

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

Hotel Lefko ligt in Nidri op Lefkas. De kamers zijn klein, maar je slaapt wel in een boxspring. Verwacht niet al te veel comfort in de badkamer en houd er rekening mee dat je voor de airco moet betalen. Er zit wel een zwembad en restaurant bij het hotel. Hier verblijf je wanneer je eropuit wilt in de omgeving. 100 meter van het strand en Nidri.

191 reviews over Hotel Lefko

• 8Yvonne17-09-2019

Fijn hotel met hele goede bedden!

We hebben het heerlijk gehad, hele goede bedden en de ligging perfect. Alles erg schoon! Het was rustig ondanks dat het volgeboekt was. Ontbijt prima. We hebben een auto gehuurd bij broumis en dat was een hele goede keuze! Een van de mooiste uitstapjes was naar acheron springs,wel een eind rijden maar zeker de moeite waard!

• 9Wil13-07-2019

Een echte aanrader!

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel en alles erg schoon. Zeer opvallend is dat het gebouw heel netjes is onderhouden, je ziet dat hier echt aandacht aan wordt besteed. Kortom; een echte aanrader.

• 9Sanne15-04-2019

Typisch Griekse kamers in een top hotel

Heerlijk verblijf midden in het centrum maar toch rustig gelegen. We hadden een kamer die wat klein was maar wel een lekker groot balkon! Ook van de badkamer moet je niet al te veel verwachten maar het was wel schoon! Het is zeker een aanrader om een auto te huren als je op dit eiland bent om zo veel te verkennen. Zeker de stranden aan de andere kant van het eiland zijn prachtig.

Verder kon je in het hotel lekker een cocktail bestellen aan het zwembad en was het ontbijt altijd voldoende en goed. Al met al een goede keuze om hier heen te gaan als je naar Lefkada op vakantie gaat.

• 2018
    8Anita11-07-2018

Prima hotel

De jongen achter de bar (steven of stefan) is erg vriendelijk en behulpzaam en deed écht zijn best en verdiende echt een pluim! De incheck was ronduit "raar" te noemen. Er is geen voucher of paspoort aan te pas gekomen en kreeg zo de sleutel. Niets werd uitgelegd, ook niet over dat airco middels een afstandsbediening tegen kosten bij de receptie te verkrijgen was waardoor we de eerste nacht in de bloedhitte in een veel te hete kamer hebben geslapen. Mooie kamer maar wel klein en ondanks dat hij is gerenoveerd, is er niet gedacht aan luchtventilatie waardoor het 's nachts stikbenauwd werd. Ik dacht dat mensen klaagden over die douchegordijn en kleine wasbak, maar dat is echt zo. Wij zijn beide dun, maar ook om ons kleefde dat douchegordijn, laat staan als je iets gezetter bent! Erg irritant!!!! De ventilator in de badkamer maakte veel herrie maar weinig echte ventilatie. Hotel ligt heerlijk in centrum en strand!!

• 7Heleen Daaleman05-07-2018

Prima hotel

Prima hotel met hele lekkere bedden!Badkamer was heel netjes alleen was er een douche gordijn wat elke keer tegen je aan plakt als je onder de douche staat dus dat lieten we maar open waarop de badkamer kletsnat werd. De kamer was super schoon! De schoonmaaksters verdienen in dit hotel een pluim! Het personeel aan de bar was minder gemotiveerd om te werken. De dame achter de bar was ronduit onbeschoft en alles was haar teveel. Hierdoor hebben we bar niet meer bezocht en drankjes gekocht in de supermarkt!Er was gelukkig een goed koelkastje op de kamer aanwezig. Het ontbijt was simpel maar prima,genoeg keus maar elke dag hetzelfde.Personeel wat rond liep bij ontbijt waren erg aardig en hadden gevoel voor humor! We hebben een fijne vakantie gehad maar komen niet in dit hotel snel terug

• 9E. van Es06-06-2018

Prima

Pluspunten: Schoon en netjes. Centrale ligging. Goede (boxspring) bedden. Prima, schoon zwembad, voldoende ligbedjes. Minpunten: Echt Griekse douche, kleine douchebak, douchegordijn, badkamer nat na douchen. Uitzicht vanaf balkon niet bijzonder (wij keken op het zwembad, was prima, maar veel kamers keken op parkeerterreinen) Eenvoudig ontbijt.

• 2017
    7Harry09-10-2017

Aardig hotel op een goede locatie.

Hotel Lefko is een keurig hotel wat op een gunstige locatie ligt. De kamers zijn niet ruim maar het kan ermee door. Wel weinig legruimte. Ook een kapstok zou handig zijn. Het douchegordijn is echt aan vervanging toe. Personeel op zich wel aardig en behulpzaam. De barkeeper mag zijn telefoon wel wat vaker en sneller wegleggen. Het ontbijt was voldoende aan keuze. Wel elke dag het zelfde. Zwembad en omgeving was goed onderhouden. Alleen het water was behoorlijk koud. Misschien is dat in het hoogseizoen anders? De omgeving van het hotel is vrij rustig maar na een 150 meter lopen is de levendige hoofdstraat. Na nog eens 200 meter ben je al op de boulevard van Nidri. Kortom: een ideale locatie.

• 9W. Jansen28-09-2017

Prima hotel

Prima hotel op goede lokatie in het centrum van Nydri, vlakbij winkeltjes en restaurants, volop keus, vlakbij het strand. Met de auto kun je prachtige stranden en baaien bezoeken.

• 8Gert10-09-2017

Perfecte en gezellig

De hotelkamers zijn misschien wat klein, maar zeer goed en netjes ingericht. Alles is aanwezig, koelkastje, tegen betaling een airco. Het ontbijt is ook erg goed, zeker voor Griekse begrippen. Aanrader! Vergeet trouwens niet regelmatig een drankje te drinken aan de bar, barman Bil kan je alles vertellen over het eiland.

• 9Hullegie06-09-2017

Wederom heerlijk

Normaal gaan we nooit 2x achter elkaar naar hetzelfde eiland/appartement maar dit keer dus wel! Wat vooral lekker hier is: - rust - heerlijke bedden - gezellig haventje met heerlijke restaurantjes (Piperi, L'approdo en Roots aanraders) Leuk barretje bij zwembad met gezellige barman Bil.

Met oudere kinderen

35 tips over Hotel Lefko

• Sjaak24041959, 30-05-2014

Ga met de scooter van Sivros naar Agio Illias en verder naar beneden richting Charadiatika.

De weg van Chortata /Eglouvi / Vafkeri naar Nidri.

Het strand van Amouso. (geweldig mooi.

Natuurlijk de watervallen bij Nidri. (te voet bezoeken)

Het bergdorpje Karia.

Ag Petros naar Chortata via de dorpjes Mananas en ASg Theadori.

Natuurlijk een bezoek aan de hoofdstad,, echter niet telang.

Dit alles met de scooter doen is het mooiste, dan zie je de natuur veel beter.

• Zoë, 08-01-2014
    • Huur een bootje
    • Paragliden (als dit lukt!)
    • Verken het eiland met een scooter om zo bij de mooiste stranden te komen
    • Altijd gezellige avonden aan de hotelbar

• frank van garderen, 22-09-2013

Lefkas gewoon doenboottrip ook erg leuk, en wel auto huren prachtige stranden.

17 vragen over Hotel Lefko

• Hennie, 08-07-2018

Handdoeken

Is er handdoeken verhuur ?

• Jacqueline, 06-06-2017

beneden verdieping

Zijn er ook kamers op de benedenverdieping. Of zijn er alleen kamers op de 1e en 2e etage?

• Joke stolwijk, 09-04-2017

Losse kamer verhuur

Goede morgen,

Zijn er in het hotel ook kamers te huur ? Ik heb n.l. Een vlucht zonder accomodatie geboekt.

• RokenToegestaan

• Soort strandZand