Aparthotel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Konstantinos voor je op een rij gezet:

Kras
Kras

2 reviews over Aparthotel Konstantinos in het Nederlands

Rustig, maar toch centraal gelegen

kirsten_oelen
22-12-2014

Kleinschalig hotel, op korte afstand van de gezellige hoofdstraat en boulevard. In het kleine straatje richting de hoofdstraat zit een klein en rommelig supermarktje en een overheerlijke verse bakkerij. Veel restaurants gelegen aan de boulevard en de winkels in de hoofdstraat ervoor. Strand op loopafstand. Kamers zijn ruim, maar erg gehorig, Zwembad klein, maar groot genoeg. Toen wij er waren was er niet echt gelegenheid tot uitgaan.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

goed en schoon appartement,ligging ongeveer 300mtr van de

Marianne Drenth
23-8-2006

goed en schoon appartement,ligging ongeveer 300mtr van de gezellige drukke hoofdstraat in nidri kindvriendelijk en schoon zwembad in de buurt een supermarkt maar in de hoofdstraat op 500mtr veel lekkere bakkerijen de bar is meestal open voor een gezellige ouzo in de namiddag

Gereisd Anders in augustus 2006

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Konstantinos in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Konstantinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.