Appartement Iris

Appartement
Appartement Iris
9,3

Appartement Iris ligt op het Griekse eiland Lefkas. Hier verblijf je in een schoon appartement met goede bedden. De eigenaren zijn gastvrij en verzorgen elke ochtend een uitgebreid ontbijt. Vanaf je appartement heb je uitzicht op de haven en de bergen. Een rustig verblijf op loopafstand van Nidri. Tip: huur een bootje of ontdek Lefkas met de auto.

183 reviews over Appartement Iris in het Nederlands

Marco & Agnes
29-6-2019

Kamer geboekt met bootje erbij ,tjonge wat een genot om hier te zijn ,geweldige mooie kamers De beide eigenaren christof en evi mogen trots op hun complex zijn en volgens mij zijn ze dit en ook zijn niet te vergeten lila ,archie en de schoonmaaksters tjonge wat een aardige mensen zijn dit ,alles was in de puntjes geregeld en de boot was ook super , wij kunnen niet anders zeggen niet twijfelen maar gewoon boeken ......en van de verbouwing totaal geen last gehad ,ik had tegen evi gezegd ik ga een elf geven als het kan dus als t kan een 11

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch !

Leny Bakker
26-11-2018

Fantastische ligging, heerlijk rustig maar op loopafstand van Nidri. Leuke appartementen, super vriendelijke mensen.Eigenaren doen er alles aan om het naar de zin te maken. Zij kunnen je met alles helpen en adviseren. Zij verhuren ook bootjes, echt een aanrader om een dagje te doen. De kust is prachtig! Ontdek Lefkas met een auto of huur een scooter. Dit alles kan de eigenaar voor je regelen voor een redelijke prijs.

Super!( de luxe!)

Gerda
12-10-2018

Geweldig (schoon) appartement. Fantastische bedden,echt super de luxe. Leuke en gezellige bar en personeel. Eigenaren,familie,medewerkers doen alles om het naar je zin te maken. Zowel in het appartement als daarbuiten.
Ik begrijp negatieve review dan ook niet?

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Top locatie!

Ad en Thea
11-10-2018

Super appartement (ruim en schoon) van alle gemakken voorzien. Mooie ligging met uitzicht op de haven en bergen. Gezellige zitjes bij de bar met super vriendelijk personeel. Goed uitgebreid ontbijt en mogelijkheden voor lunch en avondeten.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch complex, mooi eiland, genoeg te doen.

ton de haan
23-9-2018

heerlijk kleinschalig complex. studio gehuurd. schoon en heerlijke bedden. doucheruimte groot genoeg. heel vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. niets is teveel. dikke 10

Gereisd Met partner in september 2018

Niet meer.

Jvan Boxtel
26-7-2018

De ligging het app schoonmaak slecht.heel veel klimmen. En echt niets te doen.

Prachtige, rustige plek!

Winnie
16-5-2018

Het hotel stond op 10 minuten loopafstand van de boulevard! Hierdoor was het lekker rustig bij het hotel zelf en kon je de drukte gemakkelijk opzoeken! Het ontbijt was heerlijk en een bootje huren bij de eigenaar is een echte aanrader!! De kamers zijn fijn ingericht en de bedden slapen prettig. Het enige minpuntje was dat het wat gehorig was waardoor we smorgens vaak wakker werden van de kinderen boven ons. Op vrijdag was er een gezellige bbq voor iedereen in het hotel! Een echte aanrader, kwa hotel, kwa plaats en kwa eiland!

Gereisd Met partner in mei 2018

geweldig plek

koningvanaalst
22-9-2017

Heerlijke plek op 10 minuten lopen van het levendige Nidri , aan de jachthaven, aardige eigenaren, en personeel

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig appartement

Paul & Marie-Louise
6-9-2017

Wij hebben genoten van de persoonlijke aandacht die de eigenaar, zijn vrouw en het personeel aan je geven. Niets is hun teveel en ze staan meteen voor je klaar als je iets vraagt. Wij hadden vanuit ons appartement (nummer 6 )een geweldig uitzicht over de baai/haven van Nidri. Ook het zwembad en het appartement zelf vonden wij erg fijn en er bestaat de mogelijkheid tot het huren van een bootje bij de eigenaar wat wij 2 maal hebben gedaan. Het appartement ligt net buiten Nidri. De weg die naar het appartement loopt is niet al te mooi en oogt rommelig. Als je 's avonds naar het appartement terug loopt vanuit Nidri voelt het niet erg prettig aan. Buiten dit hebben wij erg genoten van onze vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2017

super leuke vakantie hier gehad!

Monique
16-8-2017

Ik snap gelijk waarom zij zo'n hoog cijfer krijgen; wat een mooi, ruim en schoon appartement hadden wij! Ontbijt heerlijk, lunch ook dikke prima, zwembad elke dag schoon. Effie, Christos en de rest van team Iris zijn hartelijk, zeer gastvrij en geen vraag is teveel. Boot gehuurd en het is fantastisch om in zo'n mooie omgeving te varen. Als ik dan toch een heel klein minpuntje moet melden; loopafstand van het strand en de boulevard is nét iets te ver en met 34 graden best zweten..

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iris in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.