Appartement Ifigenia

Appartement
Appartement Ifigenia
9,6

Op Lefkas op een rustige plek ligt Appartement Ifigenia. Je krijgt hier een zeer ruim en schoon appartement. Bij het complex horen drie zwembaden. Op loopafstand zit een lokale bakker en kleine supermarkt. Maak eens een boottocht en zie het eiland van een andere kant of huur een auto en rijd zelf het eiland over naar mooie plekjes.

63 reviews over Appartement Ifigenia in het Nederlands

bijzonder mooi!

Dik
30-3-2019

Uniek eiland waar het nog echt Grieks is. En waar je de mooiste Blauwe zee aan treft.

Prachtig en fantastisch

de Jong
1-12-2018

Het app. Ifigenia bestaat uit 3 gebouwen met in elk gebouw 4 appartementen van studi0 ( deze is heel ruim en van alle gemakken voorzien) tot familie verblijf. Bij elk gebouw een zwembad en bubbelbad met voldoende ligstoelen en parasols. Beheerders en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Nidri en omgeving heel mooi. Zeer tevreden over de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. Voor kinderen een speeltuin aanwezig maar zwembad 1 diepte van ongeveer 1,75 mtr.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Geweldig

agnes stijnen
4-10-2018

Prima schoon ruim appartement met zwembad.Aardige eigenaar

Gereisd Met partner in september 2018

D-reizen

Prima appartement met fantastische ligging!

Birgitte van Ploeg
29-9-2018

Prima appartement, was het geld dubbel en dwars waard. Ik was er met mijn 83-jarige moeder. We hadden het 3-kamerappartement gehuurd. De (3)3-kamerappartementen zijn op de begane grond. Enige wat vervangen moet worden zijn de ligbedden aan het zwembad. Ze waren allen te ver doorgezakt. Wij hadden 2 kussentjes bij de receptie vandaan die we onder de handdoek op het doorgezakte deel konden leggen, anders lig je op een ijzeren staaf. Héérlijk bakkertje 50 mt verderop. De supermarkt ernaast (wat een puinhoop) regelmatig wat gekocht, maar absoluut niet goedkoop! Losse fles water kost 40 eurocent, terwijl dat in een grotere supermarkt 20 cent kost. Naar het strand lopen is goed te doen, maar is toch wel zo'n km lopen. Ik vond 'No Menu', net om de hoek als je vanaf appartement de hoofdstraat inloopt wel een belevenis, alleen zeggen wat je budget is en of je vlees of vis wil. Ook Trata prima eten. De excursie met de M.S. Christina was geweldig.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Top vakantie!

G. Aanen
25-8-2018

Mooi schoon en ruim appartement bijna in het centrum van Nidri. Tuin wordt ook erg goed onderhouden. Bij een probleem probeert Anna ook echt te helpen. Gewoon top. Savonds na 19.00 heel veel muggen. Gelukkig heeft het appartement overal horren. Bakkertje van grandma halen is echt een aanrader en vooral de cappuccino freddo. Heerlijk. De supermarkt ernaast is echt een enorme rommel, maar wel de goedkoopste. Dus voor verpakt eten prima.

Prima plek

Brigitte
20-8-2018

Ruime, schone en prima appartementen. Prima schoonmaak, elke dag kwam iemand schoonmaken. De ligging van het appartementencomplex is erg fijn, alles op loopafstand te doen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absoluut super!

Brigitte
15-8-2018

Prachtig appartement, was erg ruim, netjes en van alle gemakken voorzien. Bedden wat aan de harde kant maar niet om over te klagen. Schoonmaak was absoluut prima, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

GEWELDIG

angela
14-8-2018

neem muggenspray mee!! en evt.waterschoentjes voor de kiezelstranden en haal zeker je cappuccino bij grandma helen. waanzinnig!! het appartement word keurig bijgehouden, receptie ruimschoots open, volledig engels sprekend. ook voor reistips kan je zeker terecht. onze zoon van 11 wil hier altijd naartoe, hij vond het echt geweldig. onze dochter vond het welwat rustig, maar normaal gesproken gaan wij naar n camping. ik zou ifigenia aanraden, echt. de 7 geef ik omdat er voor kleine kinderen geen kinderbadje is, het zwembad is 175 of 185 cm diep en de jaccuzi sowieso niet geschikt voor echte kleintjes. wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Absoluut een aanrader!

Grietje
13-8-2018

Met veel plezier hebben wij in het prachtige Ifigenia hotel gelogeerd. Wij kregen een super de luxe appartement, met een prima bed en mooie badkamer. Geen plakkerige toestanden in de keuken en geen platgewalste insekten tegen de muren. Vriendelijk personeel bij de receptie. Het hotel is een absolute aanrader en maakt het verblijf in Lefkas nog specialer!

Gereisd Met partner in juni 2018

Erg mooie appartementen

Jolanda
5-8-2018

Erg mooie appartementen. Er wordt goed schoongemaakt en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg plekken op te eten in Nidri. Voor herhaling vatbaar.

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ifigenia in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ifigenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.