Appartement Happyland

GriekenlandLefkas (Levkas)Nikiana

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Happyland voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 17 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 17 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

18 Reviews over Happyland

• 8Sandra07-09-2018

Leuke vakantie maar helaas slechte nachtrust!

Het appartement ziet er goed uit en bij de receptie is men erg behulpzaam en vriendelijk. Bijna dagelijks schone handdoeken en lakens. Het is schoon en ligt op loopafstand van het gezellige en drukke centrum en het strand. Het enige GROTE nadeel voor ons was de ligging aan de snelweg van Lefkas. Veel verkeershinder van s’ochtends vroeg tot diep in de nacht van knetterende scooters en denderende vrachtwagens. Slapen moest dus met alle ramen en deuren dicht tegen de herrie. Het alternatief was het huren van airco die met veel geluid aan en afsloeg en met veel herrie zijn werk deed. We hebben daarom gekozen om geen airo en dan maar met de balkondeur open proberen te slapen maar dan hoorde je ook nog de airco van de buren. Kortom: stress en slechte nachtrust. Lefkas zelf is erg de moeite waard.

• 8Fam van der Beek10-08-2017

Rustig kleinschalig complex met lekker zwembad

Kamer was prima, goede bedden, schoonmaak werd ook netjes gedaan. Toen wij er waren was het heel rustig, we zaten meestal alleen bij het zwembad...ook het barretje binnen stond vaak niemand als je wat drinken wilde halen maar kwam misschien omdat het nog begin van het seizoen (mei) was. Ligging was een beetje achteraf en aan de achterkant (waar ons balkon was) wat luidruchtig doordat er een drukke autoweg achterlangs liep met een tankstation vlakbij.

• 8I. Jonker26-07-2017

Top, verwachting overtroffen

Een echt familiehotel. 5 minuutjes lopen van de winkelstraat en de horecaboulevard van het gezellige Nidri. Strandje iets verder weg. Supermarkt en bakker om de hoek. Ontbijt is eenvoudig maar lekker, het zwembad is verkoelend en schoon, de schoonmaak is prima ( om de dag 2 schone handdoeken) en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Niet iedereen is even spraakzaam, maar daar moet je even doorheen prikken, want ze zijn echt aardig. Wij hadden een tweekamer appartement voor drie personen. De twee delen konden worden afgesloten met een schuifdeur. De bedden zijn prima. Het gebouw is trouwens niet meer roze, maar gewoon zandkleurig. Ik heb wel gehoord dat het aan de straatkant soms wat gehorig is qua verkeer, maar daar hadden wij geen last van.

• 8Marita Räty29-09-2011

Ystävällinen henkilökunta

Hyvä sijainti keskustaan nähden, matkaa pääkadulle 300m, joten häiritsevää liikennettä vähän. Patjat kovat, mutta näin oli kuulema muissakin hotelleissa. Menisin uudelleen!

• 8Ann-Walli Andersson17-09-2011

Mycket bra och prisvärt

Jag, dotter och ett barnbarn på tre år var där i september 2011. Väldigt nöjd med allt utom att den enda spegel som fanns i vår lägenhet nådde jag med mina 157 cm inte upp till. Personalen var trevlig, det var rent och fräscht överallt. Åker gärna dit igen.

• 8Yiannakis02-10-2010

Prima, in september rustige accomodatie.

• 8Yiannakis26-09-2010

Prima lokatie en verblijf als altijd

Net weer terug van twee weken in deze accommodatie. We waren er nu voor de zesde keer. We kunnen niet anders dan vaststellen dat prullenbakken 6 keer per week geleegd zijn, er in overvloed schone handdoeken waren en de kamer schoon was.(ook onder het bed) Net als vorig jaar was de receptie vele uren bezet. Hebben weer prettige contact gehad met de familie. Zullen proberen volgend jaar weer minimaal 1 keer terug te keren. Foto's zijn te vinden door in Google "loving-greece" in te tikken.

• 8Yiannakis10-11-2009

Prima lokatie en verblijf, vijfde keer geweest

• 8Yiannakis27-09-2009

Prima accomodatie, voor de vijfde keer nu geweest.

Als altijd in dezelfde kamer, 2 km. appartement. Elke 2 tot drie dagen schone lakens en handdoeken. Kamer wordt elke dag onderhouden. Alles werkt naar behoren en wat opvallend is: de koelkast is onhoorbaar, wat wel eens anders is op andere locaties. We hebben inmiddels een goede band opgebouwd met de eigenaar en anderen aan de receptie. Nog steeds voor herhaling vatbaar!

• 8Els05-08-2009

Goed verzorgd en ruim.

Een negatief puntje is het zwembad. De hoeveelheid chloor die in het water gedaan wordt is zo groot, dat bikini's en zwembroeken na een paar dagen tot ontbinding overgaan. Een verblijf van 3 weken heeft mij 3 bikini's gekost. Verder absoluut geen commentaar. Eigenaar is een man met een apart gevoel voor humor. Weet je hier doorheen te prikken...heb je aan hem een geweldige, vriendelijke en behulpzame man.

Appartement Happyland info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij