Appartement Happyland

7.8Goed

Griekenland, Lefkas (Levkas), Nidri

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 535p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

Appartement info

• Jacuzzi
Meer appartement info

16 reviews over Appartement Happyland

• 2018
    8Sandra07-09-2018

Leuke vakantie maar helaas slechte nachtrust!

Het appartement ziet er goed uit en bij de receptie is men erg behulpzaam en vriendelijk. Bijna dagelijks schone handdoeken en lakens. Het is schoon en ligt op loopafstand van het gezellige en drukke centrum en het strand. Het enige GROTE nadeel voor ons was de ligging aan de snelweg van Lefkas. Veel verkeershinder van s’ochtends vroeg tot diep in de nacht van knetterende scooters en denderende vrachtwagens. Slapen moest dus met alle ramen en deuren dicht tegen de herrie. Het alternatief was het huren van airco die met veel geluid aan en afsloeg en met veel herrie zijn werk deed. We hebben daarom gekozen om geen airo en dan maar met de balkondeur open proberen te slapen maar dan hoorde je ook nog de airco van de buren. Kortom: stress en slechte nachtrust. Lefkas zelf is erg de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Fam van der Beek10-08-2017

Rustig kleinschalig complex met lekker zwembad

Kamer was prima, goede bedden, schoonmaak werd ook netjes gedaan. Toen wij er waren was het heel rustig, we zaten meestal alleen bij het zwembad...ook het barretje binnen stond vaak niemand als je wat drinken wilde halen maar kwam misschien omdat het nog begin van het seizoen (mei) was. Ligging was een beetje achteraf en aan de achterkant (waar ons balkon was) wat luidruchtig doordat er een drukke autoweg achterlangs liep met een tankstation vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8I. Jonker26-07-2017

Top, verwachting overtroffen

Een echt familiehotel. 5 minuutjes lopen van de winkelstraat en de horecaboulevard van het gezellige Nidri. Strandje iets verder weg. Supermarkt en bakker om de hoek. Ontbijt is eenvoudig maar lekker, het zwembad is verkoelend en schoon, de schoonmaak is prima ( om de dag 2 schone handdoeken) en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Niet iedereen is even spraakzaam, maar daar moet je even doorheen prikken, want ze zijn echt aardig. Wij hadden een tweekamer appartement voor drie personen. De twee delen konden worden afgesloten met een schuifdeur. De bedden zijn prima. Het gebouw is trouwens niet meer roze, maar gewoon zandkleurig. Ik heb wel gehoord dat het aan de straatkant soms wat gehorig is qua verkeer, maar daar hadden wij geen last van.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Yiannakis02-10-2010

Prima, in september rustige accomodatie.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Yiannakis26-09-2010

Prima lokatie en verblijf als altijd

Net weer terug van twee weken in deze accommodatie. We waren er nu voor de zesde keer. We kunnen niet anders dan vaststellen dat prullenbakken 6 keer per week geleegd zijn, er in overvloed schone handdoeken waren en de kamer schoon was.(ook onder het bed) Net als vorig jaar was de receptie vele uren bezet. Hebben weer prettige contact gehad met de familie. Zullen proberen volgend jaar weer minimaal 1 keer terug te keren. Foto's zijn te vinden door in Google "loving-greece" in te tikken.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Yiannakis10-11-2009

Prima lokatie en verblijf, vijfde keer geweest

Gereisd met partner in november 2009

• 8Yiannakis27-09-2009

Prima accomodatie, voor de vijfde keer nu geweest.

Als altijd in dezelfde kamer, 2 km. appartement. Elke 2 tot drie dagen schone lakens en handdoeken. Kamer wordt elke dag onderhouden. Alles werkt naar behoren en wat opvallend is: de koelkast is onhoorbaar, wat wel eens anders is op andere locaties. We hebben inmiddels een goede band opgebouwd met de eigenaar en anderen aan de receptie. Nog steeds voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2009

• 8Els05-08-2009

Goed verzorgd en ruim.

Een negatief puntje is het zwembad. De hoeveelheid chloor die in het water gedaan wordt is zo groot, dat bikini's en zwembroeken na een paar dagen tot ontbinding overgaan. Een verblijf van 3 weken heeft mij 3 bikini's gekost. Verder absoluut geen commentaar. Eigenaar is een man met een apart gevoel voor humor. Weet je hier doorheen te prikken...heb je aan hem een geweldige, vriendelijke en behulpzame man.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7erwin25-05-2009

Schoon en gerenoveerd appartement

Gerenoveerd appartement, schoon en best ruim. Geen klagen daarover. Bedden waren wel hard maar dat is in Griekenland vaak zo.. Ons appartement was gelegen tegenover een tankstation aan de achterkant vlakbij de "ringweg"van Nidri. Best wat last gehad van optrekkende auto's/motoren en van blaffende honden van de overburen. Dit tot laat in de avond.... De binnenplaats is wel een oase van rust, lekker zwembad en zonneterras. Geen kinderbadje helaas. De schoonmaak was niet zoals beloofd 3 maal per week met elke dag schone handdoeken. Helaas 1 keer schoonmaaken en schone handoeken. De eigenaar is een wat norse man. Je hebt er geen last van,behalve dat hij elke dag s'avonds de boiler uitzette. (kostenbesparing??) Geen gastheer, norse man. Er hing ook geen sfeer, jammer. Vriendelijkheid kost niets, toch...? Met een kamer aan de goede (rustige) kant is er toch een plezierig verblijf mogelijk....Volgende keer toch ergens anders proberen denken we....

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Yiannakis28-09-2008

Weer alles prima in orde

Nu voor de vierde keer geweest. Het meubilair was vernieuwd. Douche met gordijn en, wat vaak ontbreekt, voor de douchekop een ophanging die werkt! Oude reviews zijn niet meer van toepassing. Het zwembad wordt zeer frequent door middel van een robot gereinigd. Het helpt wel als je wat Grieks kunt spreken op met de mensen achter de balie te converseren. Wij gaan in elk geval zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2008

Appartement Happyland info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad