Appartement Dimitra

42 reviews over Appartement Dimitra in het Nederlands

Mooi gemoedelijk appartementencomplex

Karen
13-5-2015

Wij verbleven hier 14 dagen in de zomer van 2003. Gunstig gelegen, tegen het einde van de boulevard van Nidri. Griekse gezelligheid en gemoedelijkheid van de eigenaren, niets is teveel. Gezellig drankje aan het zwembad, lekkere bakker in de buurt, heerlijke restaurantjes op loopafstand. Verwacht niet teveel van de keuken en de badkamer, maar ja, dat is ook weer Grieks. Heerlijke tijd gehad.

wel leuk app als je niet bij de weg zit

Mariella
3-3-2008

wel leuk app als je niet bij de weg zit... gelukkig hadden wij een app boven aan het binnen pleintje geen last van de muziek van de bar.. maar misschien wel handig als tip herrie stoppers, als je niet makkelijk inslaapt omdat er s óchtends een vuilniswagen langs komt... de eigennaar was aardig en de zoon ook maar die dochter en die moeder en dan nog niets gezegt over de gene die schoonmaakte ( vaak niet erg vriendelijk)

het bar personeel super jacob, lee en elefterio ze hebben ons uitgenodigd om naar athene te komen..

verder als je een scooter gaat huren, als je het app aan de voorkant uitloopt ga naar links en naast het winkeltje zit een man die fietsen en scooters verhuurd wij waren 100 euro kwijt voor 11 dagen...

verder was het app wel verzorgd alleen moet je geluk hebben met je bed ik had een goed bed en mijn vriend niet.

groetjes

Wat een herrie daar zeg!!! Die bar met die Engelsen is wel het toppunt. Begint pas om 22 uur en eindigt diep in de nacht. Veel geschreeuw en ruzie bij het bezoek en vooral bij het naar huisgaan. Overdag geschreeuw van Jakob en Maria (beheerders). Weinig privacy. Ouderwets klef appartement. Vies.

Eiland is erg de moeite waard. We hebben er erg van genoten met z'n tweeen op de scooter. Levkas is good maar Dimitra: no good, evenals Nidri.

Voor de prijs beslist een aanrader

cor en henny
2-9-2007

Voor de prijs beslist een aanrader. Ideaal tov de winkelstraat en de haven. het strand is een eindje lopen langs de gezellige haven. Vlakbij een supermarkt en bakker. vriendelijke mensen- Bompa en zijn vrouw. Een biertje halen bij Bartje aan de overkant of aan het zwembad en je vakantie is kompleet. Helemaal geen klachten over dit komplex. De Grieken in de winkelstraat kunnen wel wat vriendelijker. Leuke mensen ontmoet en mijn grieks weer wat opgehaald. Luister voor de aardigheid even naar de klokken van de kerk vlakbij: een verademing wat betreft de klokken bij ons. Een klacht: een motorrijder die 's morgens naar huis rijdt met een gangetje van 200 door de hoofdstraat. Verder de gebroeders Kuiper uit Loenhout- Wuustwezel: je waant je even thuis. Ze trekken een maal per week de kolk- Mart's tarweveld- leeg bij het komplex. Nog de groeten aan Mart en Cecile en John en Marjon. Houdoe

Net terug van een heerlijk weekje Lefkas. Dimitra is een prima appartement, in Griekenland is de standaard nu eenmaal anders. Zwembad zeer goed onderhouden en het personeel bij de bar is erg vriendelijk. Soms tot gratis drankjes aan toe :-) Dat de bar tot diep in de nacht geopend is hoor je zeker, maar het is over het algemeen lekkere jazzmuziek en als je de luiken en de deuren sluit hoor je er bijna niets meer van. En wij zaten beneden, aan de barkant!

Al met al een prima appartement, gunstig gelegen en vanaf het zwembad mooi uitzicht op de baai van Nidri.

Erg leuk, erg gezellig, vriendelijke mensen

Angela en Ron
18-8-2007

Erg leuk, erg gezellig, vriendelijke mensen.

De kritiek op deze site vinden wij onterecht. De muziek van de poolbar is hoorbaar maar voor ons niet storend (wij hadden een appartement met zeezicht)

Een beetje muziek 's avonds is niet erg, alleen als je je bewust gaat ergeren.

Hoort bij vakantie.

We hebben 2 prima weken gehad. (begin juli)

Wij gaan gerust nog een keer terug.

Wij 3 weken geweest en hebben het goed gehad, alles wat hier slecht over is geschreven is niet van toepassing. Denk aan prijs / kwaliteit. De eigenaren waren super lief en deden alles voor hun klanten. Wij hadden een studio en voor griekse begrippen heel luxe. We zijn al op veel eilanden geweest en hebben veel meegemaakt wat niet goed was, dit was echter perfect. Tenzij je heel de dag binnen wilt zittten, ja dan is het klein.

Geweldige vakantie gehad, alle negatieve punten zijn we niet tegengekomen, alleen maar lof over alles

Wij hebben in juli 2007 een week in Dimitra overnacht. Wij hadden een appartement aan de voorzijde met zeezicht. Vooraf waren we bang dat het complex zou tegenvallen vanwege de matige beoordeling op deze site maar dit is ons reuze meegevallen. De kamers zijn eenvoudig maar netjes ingericht en er heerst een gemoedelijke sfeer. Het zwembad is schoon en prima qua formaat en vormt een aangename verkoeling. Bij het complex hoort een jazzbar: Rouge Booze. Erg gezellig coctailbarretje met vriendelijk personeel. De bar is echter wel tot in de late uurtjes open en alhoewel het lawaai meevalt is het aan te raden om oordopjes mee te nemen, vooral als je net als wij aan de voorzijde boven de bar slaapt. Qua locatie zit je wat ons betreft op de meest gunstige locatie indien je in Nidri verblijft; namelijk nabij alle gezellige restaurants en winkeltjes maar wel rustig met een prachtig uitzicht over de baai. Voor strand en een historisch dorpje moet je overigens niet in Nidri zijn.

We zijn nu een paar dagen terug van onze 8 daagse vakantie in Dimitra. Wij vonden de studio voor Griekse begrippen erg schoon en ruim. Bedden slapen nooit lekker in griekenland... Schoonmaak was prima en wij hebben wel 2x schone handdoeken gekregen. We hadden het geluk dat wij net de enige dag geboekt hadden dat Dimitra behoorlijk in de aanbieding was. Lefkas is echt een aanrader, zelfs met 40 graden en hoger. Eigenaren waren erg aardig en groette altijd, dat ten opzichte van de reisleidster..

Voor ons is het voor herhaling vatbaar, en iedereen die dit niet goed genoeg vonden qua ruimte en douchegordijn, ga dan niet naar griekenland...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitra in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimitra scoort een 6.88 uit 10 op basis van 42 reviews.