Hotel Avra Beach

Meer hotelinfo

21 reviews over Hotel Avra Beach

• 9Marlies en Bep Kuling12-10-2019

Volgend jaar weer!

Voor de zesde keer op rij brachten wij een bezoek aan dit hotel in Nidri op het schiereiland Lefkas. En wederom verraste ons de eenvoud, de klantvriendelijkheid en goede service, de mooie ligging van het hotel, het goede ontbijt, de uitstekende taverne - die onderdeel uitmaakt van het hotel- en alles bij elkaar genomen de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. In juni is het nog tamelijk rustig, maar daarna dient men toch ook rekening te houden met het feit dat daarna de schoolvakanties in geheel Europa losbarsten, waardoor de maanden juli en augustus ook bij dit hotel uiteraard voor wat meer drukte zorgen. Geeft men de voorkeur aan wat meer rust, dan geven de maanden mei, juni en september een uitstekende uitwijkmogelijkheid. Al met al wederom een juiste keuze.

• 8Willem Buitendijk15-04-2019

Hotel Avra in nidri een echt mooi goed geregeld fa

Prachtig relexed eiland Nidri gezellig haven

• 2018
    9Marlies en Bep Kuling08-07-2018

Volgend jaar weer!

Voor de vijfde keer op rij brachten wij een bezoek aan dit hotel in Nidri op het schiereiland Lefkas. En wederom verraste ons de eenvoud, de klantvriendelijkheid en goede service, de mooie ligging van het hotel, het goede ontbijt, de uitstekende taverne - die onderdeel uitmaakt van het hotel- en alles bij elkaar genomen de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. In juni is het nog tamelijk rustig, maar daarna dient men toch ook rekening te houden met het feit dat daarna de schoolvakanties in geheel Europa losbarsten, waardoor de maanden juli en augustus ook bij dit hotel uiteraard voor wat meer drukte zorgen. Geeft men de voorkeur aan wat meer rust, dan geven de maanden mei, juni en september een uitstekende uitwijkmogelijkheid. Al met al wederom een juiste keuze.

• 9Monique verjans ghelen24-05-2018

Heel goed

Alles was goed goede service vriendelijk personeel

Met vrienden

• 2017
    9Robert en Jose09-05-2017

Goed bijgehouden hotel met fantastisch personeel

Hotel en de tuin zijn goed onderhouden. Personeel is zeer vriendelijk en pro actief (Avra wist ons 4 dagen vantevoren al te vertellen wanneer we weer werden opgehaald terwijl touroperator dat pas met veel moeite 1 dag van tevoren kon vertellen). We zaten er aan het begin van het seizoen dus het was erg rustig en geen andere kinderen. Avra richt zich op een rustig publiek werd mij verteld. Het ontbijt is goed met veel keuze. We hadden voldoende strandbedjes maar als het hotel vol zit weet ik niet of dat ook nog het geval is. Rustige locatie aan het (kiezel) strand en toch maar 200 meter van het centrum van Nydri. Je kunt de bus nemen naar onder andere Lefkada. We zijn ook een keer naar de watervallen gelopen op 3 km afstand en naar de overkant gefiets naar o.a. het graf van Wilhelm Dörpfeld. Je komt dan langs Taverne Elena waar je een schitterend uitzicht hebt over het water.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Jacqueline28-09-2016

Ontspannen vakantie

Eenvoudig hotel, maar alles wat je nodig hebt is er. Netjes en schoon. Gelegen aan een smal kiezelstrandje grenzend aan de tuin van het hotel, zodat je altijd de keus hebt tussen zon en schaduw. Heerlijk ontbijten en lunchen aan het strand, voor het diner kozen we toch voor het gezellige haventje met heel veel restaurantjes. Huur een auto en verken het eiland of neem vanuit de haven de ferry naar Meganisi, neem het voetpad/trap naar Spartochori, een heel leuk dorpje, waarvandaan je een echt fenomenaal uitzicht hebt.

• 9Van Leijen23-07-2016

Heerlijk rustig genieten .

Het was een heerlijk rustig complex. In de tuin zit je heerlijk in de schaduw en toch aan het strand. Ook bij de taverne lekker eten. Zowel de lunch als diner. Het ontbijt is goed. Verse broodjes. Hartig en zoet. Een eitje en fruit. Koffie,thee en sap. De eigenaar is een rustige jonge man die keihard werkt met z'n familie. Altijd even vragen hoe onze dag is geweest. Heel gast vrij. De kamer met z'n drieën was sober. Maar je bent er alleen om te slapen. Wij zouden dit beslist weer kiezen. Uit de drukte maar alles op loopafstand.

Met oudere kinderen

• 9Cees01-06-2016

Geweldig.

Goed en schoon hotel. Ontbijt is goed en lekker vers allemaal. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eigenaar is zeer behulpzaam geweest. Wij hebben 2 fantastische weken gehad.

• 9jaap en marjolijn keereweer09-09-2011

we komen hier zeker vaker

heerlijk familie hotel, eenvoudig en zeer schoon, zeer vriendelijk personeel. kamer met zeezicht vragen, rustig vlak bij centrum, schaduw door bomen tot aan de zee. goede prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 9m obdam09-08-2011

hemels

hotel avra wordt gerund door de familie Gazis, eten is subliem, en na de lunch direct siesta op het strand of onder een boom in de prachtige tuin. direct op het strand met uitzicht op Scorpios eiland. weinig nederlanders hier, altijd prettig! aanrader!

0 tips over Hotel Avra Beach

0 vragen over Hotel Avra Beach