Hotel Armonia

HotelWeer vandaag29°18°
Hotel Armonia
8,5

14 reviews over Hotel Armonia in het Nederlands

Nidri is een gezellige plaats met een mooie haven. Strand van Nidri is inderdaad niet geweldig mooi, maar wij hebben ons prima vermaakt bij Maraboo Beach Club met aardig personeel en lekker eten en drinken.

Hotel Armonia is een kleinschalig hotel met ruime kamers. De ligging is perfect, op 10 minuten loopafstand van de haven, waar je volop winkels, restaurants en terrasjes vindt. Ontbijt vonden we slecht, zeer eenvoudig en als je wat later komt dan 9 uur loop je het risico dat alles op is, of dat je zoals wij uitgedroogd brood krijgt. Vriendelijk personeel, maar het is het allemaal net niet. Achterstallig onderhoud als dak boven terras dat lekt (druppels water op je tafel), planken bij ligbedden verhoogd terras bij zwembad liggen los of zitten gaten in, van 10 dagen verblijf 8 dagen met koud water gedoucht...

Nidri is zeker een aanrader, maar voor ons geen Armonia meer.

Prima uitvalsbasis

Wendy
5-9-2018

Kleinschalig hotel, bij aankomst konden we nog niet in de kamer want we waren vroeg. Prima kamer alleen merk je in de badkamer dat ze niet zo heel goed poetsen (veel kalkaanslag en toch wat schimmelvorming)Hotel heeft heel veel zeilers als gast, daardoor zie je overdag eigenlijk niemand en heb je het zwembad voor jezelf. Ontbijt is simpel maar oké. Er is brood, yoghurt, gekookt ei, ham, kaas en tomaat. Ja in sommige hotels is het wat uitgebreider dus als je dat zoekt moet je of een ander hotel nemen of geen ontbijt erbij boeken er is daar nl ook voldoende gelegenheid voor. Hotel ligt niet ver van de winkelstraat en restaurantjes dus een ideale uitvalsbasis. Strand van nidri zelf stelt echt niks voor dus tip: huur een auto en bezoek de mooie stranden van porto katsiki, vasilliki en kathisma. Laatste was onze favoriet. Niet alleen een groot strand maar ook vanwege de faciliteiten die er zijn (toilet,douche, restaurant)

Heerlijke vakantie

Petra
26-7-2018

Knus hotel,vriendelijk personeel.Ontbijt eenvoudig maar erg lekker,ook het eten dat je de gehele dag kan bestellen is goed .Altijd plaats aan het zwembad.Kamers zijn ok,badkamer is voor Griekse begrippen groot en mooi,de gehele dag warm water.Schoonmaak prima.Het hotel heeft een contract met sunny sailing ,de zeilvakanties maken gebruik van het hotel voor vakantie wissels hierdoor is het een dag in de week vrij druk,maar niet storend. De eigenaar is vaak aanwezig en staat altijd voor je klaar, bijzonder vriendelijke man!

Fantastische ligging

H&S
15-6-2018

Wij hadden kamer 2 met fantastisch uitzicht op de zee en boten, de bedden waren goed en een lekkere badkamer. Het ontbijt eenvoudig maar op zich prima. Ontbijten kun je lekker buiten en ook weer met mooi uitzicht. Het hotel ligt lekker rustig en na 5 minuten lopen langs het water ben je bij de gezellige restaurantjes.

Minpuntje vonden wij dat het heel erg gehorig is in het hotel zelf als mensen heel vroeg of laat aankomen/weggaan.

Leuk, kleinschalig en rustig hotel

Erik en Sjouk
21-9-2017

Armonia heeft 20 kamers en is heerlijk rustig gelegen, net buiten het drukke centrum van Nidri, welke binnen 10 minuten lopend te bereiken is. Ontbijt vonden we lekker: prima brood, dagelijks kun je aangeven wat voor ei je wilt en altijd plek. 2 keer schone handdoeken p.w. is aan de krappe kant, maar als je het weet kun je daar rekening mee houden. Ruime kamer en vooral ruime badkamer, die alle dagen werden schoongemaakt. Overal horren voor, zelfs naar het ruime balkon, prima! Gratis airco en koelkast, uitstekend bed en bij het zwembad kun je handdoeken van het hotel gebruiken. Prima service. Eigenaren ook zeer behulpzaam bij vragen. Supermarkt op 100 meter. Slechts kleine minpunten: De stoelen op het balkon zaten matig en het toilet maakte veel lawaai bij het doorspoelen. Al met al een prima vakantie gehad!

gezellig en mooi complex

Frank
24-8-2017

Wij verbleven in het enige appartement en deze was zeer ruim bemeten met een geweldig terras met uitzicht over zee. Het zwembad met gezellig zitje en bar zijn nieuw en perfect aangelegd. Ontbijt is simpel met lekker brood, maar niet overdadig. Het ligt ongeveer 500 meter van het centrum en dat is een groot voordeel. Er is rust, maar je bent binnen 5 minuten in het bruisende centrum van Nidri. Perfect complex en er is aan de achterkant ook voldoen parkeergelegenheid voor de huurauto. Hier komen wij zeker nog eens terug. Elke dag werd er bovendien schoongemaakt en aardig personeel.

Eigenaren zijn gastvrij en behulpzaam.

Ongedwongen sfeer.

Rustig gelegen, op loopafstand van het centrum.

Mooi zwembad met voldoende (heerlijke) ligbedden.

Nette kamer- (met balkon) en badkamer.

Prachtig uitzicht op de baai.

Zeer eenvoudig ontbijt.

Onderhoud kan beter.

Heerlijke week in Nidri in een fantastisch hotel!

Daphne den Tuinder
    1-8-2016

Prachtige ruime kamers, lekkere douche, ontspannen sfeer dankzij de gastvrijheid van de eigenaren. Zeer behulpzaam als je iets nodig hebt. Kleinschalig daardoor heel gezellig. ik kan geen minpunten bedenken.

Perfect verblijf, meer zeer aardige eigenaars

J & C (honeymoon oldies)
      25-7-2016

Wij hebben ons zeer goed vermaakt, het appartement was perfect een

zeer goed bed, koelkast, airco en mooie badkamer en ruim balkon.

Ook het zwembad, terras en bar zijn net een jaar geleden vernieuwd en zag er heel mooi uit.

De eigenaars waren zeer vriendelijk, vooral CON die ons elke dag weer nieuwe

tips gaf (hij moest het meestal wel 2 keer uitleggen aan ons hahahaha) Con bedankt voor je gezelligheid.

En natuurlijk een aantal andere gasten die waren ook zeer gezellig waaronder M&H natuurlijk.

Geweldig!

M&H
        16-7-2016

De appartementen zijn ruim, modern en voorzien van een koelkast, airco en balkon en worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Het zwembad is goed verzorgd en je kan gratis gebruik maken van de badlakens van het hotel. De sfeer is zeer prettig en de beide eigenaren proberen je iedere dag weer in de watten te leggen.

Het is net buiten de drukte van Nidri gevestigd dus geen last van winkels/uitgaansgelegenheden. Prima loopafstand als je de drukte wel wilt opzoeken.

Eén klein minpuntje is dat het ontbijt wat simpel is voor Nederlandse begrippen.

Voor ons een zeer geslaagde vakantie (honeymoon)!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armonia in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.