Hotel Armonia

11 reviews over Hotel Armonia in het Nederlands

Fantastische ligging

H&S
15-6-2018

Wij hadden kamer 2 met fantastisch uitzicht op de zee en boten, de bedden waren goed en een lekkere badkamer. Het ontbijt eenvoudig maar op zich prima. Ontbijten kun je lekker buiten en ook weer met mooi uitzicht. Het hotel ligt lekker rustig en na 5 minuten lopen langs het water ben je bij de gezellige restaurantjes.

Minpuntje vonden wij dat het heel erg gehorig is in het hotel zelf als mensen heel vroeg of laat aankomen/weggaan.

Leuk, kleinschalig en rustig hotel

Erik en Sjouk
21-9-2017

Armonia heeft 20 kamers en is heerlijk rustig gelegen, net buiten het drukke centrum van Nidri, welke binnen 10 minuten lopend te bereiken is. Ontbijt vonden we lekker: prima brood, dagelijks kun je aangeven wat voor ei je wilt en altijd plek. 2 keer schone handdoeken p.w. is aan de krappe kant, maar als je het weet kun je daar rekening mee houden. Ruime kamer en vooral ruime badkamer, die alle dagen werden schoongemaakt. Overal horren voor, zelfs naar het ruime balkon, prima! Gratis airco en koelkast, uitstekend bed en bij het zwembad kun je handdoeken van het hotel gebruiken. Prima service. Eigenaren ook zeer behulpzaam bij vragen. Supermarkt op 100 meter. Slechts kleine minpunten: De stoelen op het balkon zaten matig en het toilet maakte veel lawaai bij het doorspoelen. Al met al een prima vakantie gehad!

gezellig en mooi complex

Frank
24-8-2017

Wij verbleven in het enige appartement en deze was zeer ruim bemeten met een geweldig terras met uitzicht over zee. Het zwembad met gezellig zitje en bar zijn nieuw en perfect aangelegd. Ontbijt is simpel met lekker brood, maar niet overdadig. Het ligt ongeveer 500 meter van het centrum en dat is een groot voordeel. Er is rust, maar je bent binnen 5 minuten in het bruisende centrum van Nidri. Perfect complex en er is aan de achterkant ook voldoen parkeergelegenheid voor de huurauto. Hier komen wij zeker nog eens terug. Elke dag werd er bovendien schoongemaakt en aardig personeel.

Oude reviews (archief)

Eigenaren zijn gastvrij en behulpzaam.

Ongedwongen sfeer.

Rustig gelegen, op loopafstand van het centrum.

Mooi zwembad met voldoende (heerlijke) ligbedden.

Nette kamer- (met balkon) en badkamer.

Prachtig uitzicht op de baai.

Zeer eenvoudig ontbijt.

Onderhoud kan beter.

Heerlijke week in Nidri in een fantastisch hotel!

Daphne den Tuinder
    1-8-2016

Prachtige ruime kamers, lekkere douche, ontspannen sfeer dankzij de gastvrijheid van de eigenaren. Zeer behulpzaam als je iets nodig hebt. Kleinschalig daardoor heel gezellig. ik kan geen minpunten bedenken.

Perfect verblijf, meer zeer aardige eigenaars

J & C (honeymoon oldies)
      25-7-2016

Wij hebben ons zeer goed vermaakt, het appartement was perfect een

zeer goed bed, koelkast, airco en mooie badkamer en ruim balkon.

Ook het zwembad, terras en bar zijn net een jaar geleden vernieuwd en zag er heel mooi uit.

De eigenaars waren zeer vriendelijk, vooral CON die ons elke dag weer nieuwe

tips gaf (hij moest het meestal wel 2 keer uitleggen aan ons hahahaha) Con bedankt voor je gezelligheid.

En natuurlijk een aantal andere gasten die waren ook zeer gezellig waaronder M&H natuurlijk.

Geweldig!

M&H
        16-7-2016

De appartementen zijn ruim, modern en voorzien van een koelkast, airco en balkon en worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Het zwembad is goed verzorgd en je kan gratis gebruik maken van de badlakens van het hotel. De sfeer is zeer prettig en de beide eigenaren proberen je iedere dag weer in de watten te leggen.

Het is net buiten de drukte van Nidri gevestigd dus geen last van winkels/uitgaansgelegenheden. Prima loopafstand als je de drukte wel wilt opzoeken.

Eén klein minpuntje is dat het ontbijt wat simpel is voor Nederlandse begrippen.

Voor ons een zeer geslaagde vakantie (honeymoon)!

Prima verblijf!

Theo&Gerda
          26-6-2016

Pluspunten:

gunstig gelegen in een rustige omgeving maar toch vlakbij de gezellige boulevard, de supermarkt en de bushalte.

Prima kamers en een fijn zwembad.

Schoon, goede gerenoveerde kamer en prima service.

Minpunten:

Geen WiFi op de kamer, wel bij het zwembad.

Een grote groep Nederlandse pensionada's liggen aan de aanlegsteiger bij het hotel. Zij mogen ook gebruik maken van de faciliteiten van het hotel. Als zij rond 16.00 u. kwamen voor hun borreluren inclusief luidruchtige gesprekken, verstoorde dit de rust bij het zwembad. Dan maar inpakken en wegwezen helaas.

Uitstekend

Charlie
            25-6-2016

Prachtige ligging, vlakbij het centrum , zeer schone kamers. Een minpuntje was dat ze nog geen goeie kok haddeb

Heerlijk kleinschalig hotel

Batema
              26-1-2016

Heerlijke vakantie gehad is het gerenoveerde hotel.

Voldoende bedden bij het zwembad en erg gastvriendelijke. Als je vragen had of iets bijzonders wou werd dat geregeld.

Wij komen hier zeker weer eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Armonia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armonia in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Armonia scoort een 8.79 uit 10 op basis van 11 reviews.