Hotel Aliki

15 reviews over Hotel Aliki in het Nederlands

Top vakantie!

Michiel
11-8-2018

Goed hotel, gerund door zeer gastvrije eigenaren. De kamers waren schoon en netjes met schitterend uitzicht op zee. Wij hadden wel nog een kamer die nog niet was gerenoveerd (zoals bij de meeste kamers dat nu wel is gebeurd), waardoor de badkamer er iets gedateerd uitzag.

Enige nadeel aan dit hotel is dat er binnen een straal van 500 m weinig/geen restaurants of supermarkten zijn. Hierdoor is het verstandig om bij je boeking ook een auto/scooter mee te huren voor je complete vakantie (wij hadden spijt dat wij de laatste 2 dagen geen auto tot ons beschikking meer hadden).Het hotel is verder een prima uitvalbasis om het eiland te ontdekken. Het is een klein rustig hotel, wat wij erg prettig vonden. Heerlijk relaxen aan het zwembad met wat achtergrondmuziek en schitterend uitzicht op zee. Al met al een topvakantie!

Voortreffelijk

RT
19-7-2018

Hotel Aliki is een heerlijk hotel. Het uitzicht is werkelijk fantastisch. Het ontbijt is gewoon echt prima, met voldoende keuze uit gezonde en verantwoorde producten. Onze kamer was ook prima met een mooi frontaal zicht op de zee. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten. En wat misschien wel het beste is aan het hotel is het feit dat het personeel zo vriendelijk en behulpzaam is. Je bent in dit hotel echt een GAST en zo behandelen ze je ook. Voortreffelijk.

Niets mis met dit hotel.

Erik
27-9-2017

Het is een aardig hotel, wat wij mede boekten op grond van de goede reviews. En dat viel eerlijk gezegd tegen.

Ik kom al 40 jaar in Griekenland en vond dit een goed hotel, maar zeker geen topper, zeker als je kijkt naar prijs kwaliteit dan hebben wij in betere hotels gelogeerd. Misschien zijn wij in het verleden teveel verwend.

Het hotel ligt afgelegen, dus je hebt altijd een auto nodig. Het zwembad is klein en er is niets te doen.Wij hadden één superior kamer geboekt, maar deze is gelijk aan de tuinkamers, alleen hoger gelegen zodat je over de bomen de zee kunt zien.

Het ontbijt is zeer sober, geen broodjes, slechts boterhammen.

Het is zeker geen slecht hotel, maar naar mijn mening is de prijs niet in verhouding met de kwaliteit en zeker het ontbijt is veel te sober.Als je het hotel als uitvalbasis gebruikt, kun je een prima vakantie hebben. Maar zoals gezegd, ben je te duur uit.

Heerlijk hotel

A van Zurk
16-5-2017

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel heeft een prachtig uitzicht. Kamers zijn van goed formaat en altijd goed schoon.

Heerlijk verblijf

S vd Veen
16-5-2017

Heerlijk hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het uitzicht is ook vanaf het dakterras is ook prachtig!

het was een top vakantie erg genoten.

tino
20-10-2016

alles aan dit hotel is gewoon top.De bediening - kamers -ontbijt-service

alles was prima in orde.Alleen de eigenaar moet een biertje lusten maar was

zonder een biertje ook wel gezellig.Kostas we zien je volgend jaar zeker terug

en misschien wel iets eerder .

Tinoi en Rita

Fantastisch!!

Annemarie
16-9-2016

Hotel Aliki is een geweldig hotel. Alles is goed. Schone kamer, heerlijke bedden, geweldige WiFi, maar dan echt overal! Super service, heerlijk ontbijt, lief personeel. Wel een auto huren, bij de receptie is dat zo geregeld. En dan lekker uit eten in Nidri, een heel gezellig plaatsje met ontzettend veel restaurantjes en winkeltjes. Een dagje naar Prada is ook een aanrader. Erg leuk. We hebben genoten en komen zeker terug!!

Een geweldig Hotel !

Kees
6-7-2016

Als je van een rustige omgeving houdt is dit "The Place to Be" !! Hotel ligt op een mooie locatie met een prachtig uitzicht over de zee. Hotel is super schoon, kamer is ruim voldoende en voorzien van alle gemakken. Personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.

In een woord "TOP" !!

Volgend jaar weer!

Tineke
27-6-2016

Heerlijk hotel: ruime schone kamer, fijn bed, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

Wij hadden de hele vakantie een huurauto. Zo konden we in de avond lekker gaan eten in Nidri. Probeer vooral Piperi en Mama mia (beide richting einde boulevard). Heerlijk!

fantastisch

Bram en Mieke
15-6-2016

prachtig gelegen pas gerenoveerd hotel met zeer betrokken Nederlandse eigenaren

het team wat er werkt is erg gemotiveerd, betrokken en behulpzaam

Hotel is erg schoon

ik heb een glutenvrij dieet en er war voor mij glutenvrij brood en koekjes geregeld !!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aliki in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aliki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.