Hotel Aliki

Hotel Aliki
9,1

13 reviews over Hotel Aliki in het Nederlands

Niets mis met dit hotel.

Erik
27-9-2017

Het is een aardig hotel, wat wij mede boekten op grond van de goede reviews. En dat viel eerlijk gezegd tegen.

Ik kom al 40 jaar in Griekenland en vond dit een goed hotel, maar zeker geen topper, zeker als je kijkt naar prijs kwaliteit dan hebben wij in betere hotels gelogeerd. Misschien zijn wij in het verleden teveel verwend.

Het hotel ligt afgelegen, dus je hebt altijd een auto nodig. Het zwembad is klein en er is niets te doen.Wij hadden één superior kamer geboekt, maar deze is gelijk aan de tuinkamers, alleen hoger gelegen zodat je over de bomen de zee kunt zien.

Het ontbijt is zeer sober, geen broodjes, slechts boterhammen.

Het is zeker geen slecht hotel, maar naar mijn mening is de prijs niet in verhouding met de kwaliteit en zeker het ontbijt is veel te sober.Als je het hotel als uitvalbasis gebruikt, kun je een prima vakantie hebben. Maar zoals gezegd, ben je te duur uit.

Heerlijk hotel

A van Zurk
16-5-2017

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel heeft een prachtig uitzicht. Kamers zijn van goed formaat en altijd goed schoon.

Heerlijk verblijf

S vd Veen
16-5-2017

Heerlijk hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het uitzicht is ook vanaf het dakterras is ook prachtig!

Oude reviews (archief)

het was een top vakantie erg genoten.

tino
20-10-2016

alles aan dit hotel is gewoon top.De bediening - kamers -ontbijt-service

alles was prima in orde.Alleen de eigenaar moet een biertje lusten maar was

zonder een biertje ook wel gezellig.Kostas we zien je volgend jaar zeker terug

en misschien wel iets eerder .

Tinoi en Rita

Fantastisch!!

Annemarie
16-9-2016

Hotel Aliki is een geweldig hotel. Alles is goed. Schone kamer, heerlijke bedden, geweldige WiFi, maar dan echt overal! Super service, heerlijk ontbijt, lief personeel. Wel een auto huren, bij de receptie is dat zo geregeld. En dan lekker uit eten in Nidri, een heel gezellig plaatsje met ontzettend veel restaurantjes en winkeltjes. Een dagje naar Prada is ook een aanrader. Erg leuk. We hebben genoten en komen zeker terug!!

Een geweldig Hotel !

Kees
6-7-2016

Als je van een rustige omgeving houdt is dit "The Place to Be" !! Hotel ligt op een mooie locatie met een prachtig uitzicht over de zee. Hotel is super schoon, kamer is ruim voldoende en voorzien van alle gemakken. Personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.

In een woord "TOP" !!

Volgend jaar weer!

Tineke
27-6-2016

Heerlijk hotel: ruime schone kamer, fijn bed, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

Wij hadden de hele vakantie een huurauto. Zo konden we in de avond lekker gaan eten in Nidri. Probeer vooral Piperi en Mama mia (beide richting einde boulevard). Heerlijk!

fantastisch

Bram en Mieke
15-6-2016

prachtig gelegen pas gerenoveerd hotel met zeer betrokken Nederlandse eigenaren

het team wat er werkt is erg gemotiveerd, betrokken en behulpzaam

Hotel is erg schoon

ik heb een glutenvrij dieet en er war voor mij glutenvrij brood en koekjes geregeld !!!!

Aanrader!

Joke
8-6-2016

Hotel Aliki is echt top. Bijzonder vriendelijke, gastvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Geen moeite is hen teveel. Heel goeie bedden, prima ontbijt. Heel schoon alles en mooi gerenoveerd. Mooi dakterras. De douche is wat klein, het was elke keer een sport om niet alles nat te laten worden, maar we hebben begrepen dat dat volgend jaar wordt aangepakt. Het zwembad is ook klein, maar prima om even af te koelen. Mooie locatie, tussen 2 plaatsjes in, een auto huren is wel een aanrader, alhoewel er ook een lijnbus rijdt. Er zijn wat blaffende honden in de buurt, dus oordopjes mee! Lefkas is prachtig, mooier dan wij hadden verwacht, groen, leuke dorpjes en prachtige stranden. Wij vonden de strandjes bij Poros (zuiden), Pefkoulia (westkust) en het strandje bij de beachbar in Nikiana leuk. Meestal kosten gebruik van bedjes en parasol niets, alleen een drankje o.i.d. Tip: met de ferry naar Meganishi vanuit Nidri aan de haven, kost €1.90 p.p. en is een leuke tocht. De Nidri-watervallen zijn ook een aanrader, maar later in het seizoen soms geen water meer. Nu, eind mei/begin juni nog wel. Goeie taverne zat in het hoekje bij het haventje in Nikiana, helemaal doorlopen naar achteren, tafeltjes en stoeltjes gedeeltelijk op het kiezelstrand. Zeer betaalbaar, goed, en een dessertje van 'the house'. Kortom, wij hebben een topvakantie gehad in hotel Aliki op Lefkas.

Voor herhaling vatbaar

Wil en Wil
30-5-2016

Het hotel ligt iets afgelegen, maar wel met een geweldig mooi uitzicht over de baai.De kamer en het ontbijt waren prima en ook het personeel heel erg vriendelijk. Het is zeker aan te raden een auto te huren om dit prachtige groene eiland met zoveel bloemen te bekijken. Ook de stranden met het azuurblauwe water en steile krijtrotsen is zeker de moeite waard. o.a. Porto Katsiki. In Nidri kan je lekker eten bij de gezellige haven waar heel veel restaurantjes zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aliki in Nidri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aliki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aliki scoort een 9.06 uit 10 op basis van 13 reviews.