Appartement Adria

8.8Fantastisch

Griekenland, Lefkas (Levkas), Nidri

Op vakantie geweest naar Adria?

8.8Fantastisch

• 8.2Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Adria

• 9fam.verhoef02-10-2011

toppie

heerlijk app.brand schoon eigenaars wonen op 3e etage heel erg aardige mensen spreken alleen slecht engels hij helemaal niet rustige ligging maar binnen 200mtr sta je in de hoofdstraat en aan de boulevard lekker eten bij apollon aan de boulevard de 1e x dat we daar aten keken we wel raar na het eten kwam er een sorbet op tafel hadde we niet besteld daarna koffie met een neut alle maal gratis en bij de rekening nog een glas jus. vandaar dat die tent iedere avond was afgeladen.het enige nadeel van het app.is de haan van de buren om 6uur sochtends ging dat beest tekeer maar thuis mis ik hem want het is er zo fijn

Gereisd met partner in september 2011

• 9Gerard, Marjan en Robbie22-08-2010

Mooi, rustig app. dichtbij boulevard en strand!

Wij zijn begin juni naar app. Adria geweest en hebben het heel fijn gehad! Adria zit in een zijstraat van de hoofdstraat van Nidri dus binnen een paar min. lopen ben je in het centrum. De eigenaren wonen boven in het complex en zijn erg vriendelijk. Wij kregen een groot 3-k.app. met een groot balkon zodat onze zoon heerlijk kon spelen! Ideaal! Het app. complex staat achter een ander gebouw en via een zandpaadje kom je er, de eerste keer wat lastig te vinden. Het is rustig gelegen. Nidri vonden wij leuk in juni. Niet al te druk, alles is er, van pinautomaat tot dokter, en als je 3 min. buiten Nidri rijdt zie je het echte Lefkas. Rustig, mooie standen aan de westkust, het klooster, Lefkas-stad, allemaal zeer de moeite waard om te bekijken! Wij hebben het erg goed naar ons zin gehad! Dat kwam zeker door de vriendelijke eigenaren (wel gebrekkig Engelssprekend)en de inwoners!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Rob en Kim30-08-2009

Prachtig appartement

Een zeer mooi en schoon appartement. Lag mooi rustig achteraf maar wel veel last van de hanen in een tuin achter je appartementencomplex. Wat ook heel vervelend is, is dat de eigenaar totaal geen engels kan, alleen maar grieks en dat je geen receptie hebt. Dus als je iets nodig hebt, dan heb je een probleem. Wij hebben dit appartement geboekt met een touroperator en werden op het vliegveld opgewacht door Margreet, onze hostess. Die vertelde dat de buschauffeur goed Engels kon en iedereen precies zou vertellen waar we moesten zijn, want Margreet ging zelf niet mee. We kwamen aan bij Adria en George en werden er dus uitgezet. Ik vroeg nog naar Adria maar wat hij alleen zei was "other side". We liepen met de groep mee en kwamen langs George hotel waar blijkbaar iedereen moest zijn behalve wij. We zijn doorgelopen maar konden het nergens vinden en hebben bij George moeten vragen waar ons appartement was. Deze hebben gebeld en gezegd waar we heen moesten. Dit gebeurt wel vaker vertelde ze

Gereisd met partner in augustus 2009

• 808-08-2009

prima plek op mooi eiland!

Een prima accomodatie. Brandschoon, aardige eigenaars. Spreken alleen Grieks, kan een handicap zijn. 's-ochtends vroeg veel lawaai van twee hanen (het app. ligt iets in het buitengebied). Maar met de airco aan en het raam dicht gaat het goed. Ligging: net buiten het drukke centrum, wat wel op loopafstand ligt. Daar hoor je verder niets van. De beloofde luxe keuken zit alleen in het tweekamerapp. maar voor Griekse begrippen zag het er prima uit! Lefkas is wel onverwacht mooi! Een dagje een auto huren is beslist aan te raden, net als een cruise naar Ihaka en Kefalonia. Overigens is een tochtje met de ferry naar Meganissi (€2,--p.p.!) ook zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2009

Appartement Adria info