vakanties Nidri

Reviews over Nidri

Prachtig en fantastisch

de Jong,
    1-12-2018

Het app. Ifigenia bestaat uit 3 gebouwen met in elk gebouw 4 appartementen van studi0 ( deze is heel ruim en van alle gemakken voorzien) tot familie verblijf. Bij elk gebouw een zwembad en bubbelbad met voldoende ligstoelen en parasols.

Beheerders en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Nidri en omgeving heel mooi. Zeer tevreden over de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. Voor kinderen een speeltuin aanwezig maar zwembad 1 diepte van ongeveer 1,75 mtr.

Fantastisch !

Leny Bakker,
    26-11-2018

Fantastische ligging, heerlijk rustig maar op loopafstand van Nidri. Leuke appartementen, super vriendelijke mensen.Eigenaren doen er alles aan om het naar de zin te maken. Zij kunnen je met alles helpen en adviseren. Zij verhuren ook bootjes, echt een aanrader om een dagje te doen. De kust is prachtig! Ontdek Lefkas met een auto of huur een scooter. Dit alles kan de eigenaar voor je regelen voor een redelijke prijs.

Top locatie, weinig ruimte voor kids om te spelen

jojo,
    15-10-2018

De locatie is echt ideaal, vlak achter een drukke straat en boulevard waar je overigens niets van merkt bij het appartement, de straat en boulevard zijn na 19 uur auto vrij.De boulevard is gezellig met veel leuke en goeie restaurants. In de winkel straat veel toeristen winkels , lekkere bakkers en coffee zaakjes. Het appartement is ruim, wel gehorig maar verder prima indeling. Zou niet aanraden om begane grond te boeken, dat is erg dicht op het zwembad waardoor er bijna geen privacy is. Je wordt daar nat als er iemand een bommetje maakt. Er zijn voldoende bedjes rond het zwembad en voldoende parasols. Er is weinig te doen voor jonge kinderen, geen plek om te voetballen bijvoorbeeld. Bij de bar kan je alleen wat te drinken halen en verder niets te eten , ook geen ijsjes. Barman zeker niet altijd even gezellig. We hebben een leuke vakantie gehad, top locatie, mooi eiland.

Super!( de luxe!)

Gerda,
    12-10-2018

Geweldig (schoon) appartement. Fantastische bedden,echt super de luxe.

Leuke en gezellige bar en personeel. Eigenaren,familie,medewerkers doen alles om het naar je zin te maken. Zowel in het appartement als daarbuiten.

Ik begrijp negatieve review dan ook niet?

Top locatie!

Ad en Thea,
    11-10-2018

Super appartement (ruim en schoon) van alle gemakken voorzien. Mooie ligging met uitzicht op de haven en bergen. Gezellige zitjes bij de bar met super vriendelijk personeel. Goed uitgebreid ontbijt en mogelijkheden voor lunch en avondeten.

Nidri scoort een 8,4 uit 10, op basis van 480 reviews