We hebben een aantal aanbieders voor Nidri voor je op een rij gezet:

vakanties Nidri

We hebben een aantal aanbieders voor Nidri voor je op een rij gezet:

Reviews over Nidri

Gezellig plaatsje met veel restaurantjes

Fam. Rietveld
    3-5-2019

Toeristisch, maar in voorseizoen heel gemoedelijk. Mooi uitzicht op de groene eilanden. Veel restaurantjes en vooral toeristshops, waar ze veel hetzelfde verkopen. Er is iets links van de boulevard een smal strandje waar het heerlijk toeven is. De straat door Njdri is vrij rommelig en rijden veel auto' en brommers. Veel uitlaatgassen en er lopen veel zielige en zieke zwerfkatjes op straat.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

fantastisch

Leny Rietman
    30-10-2018

Nidri is een geweldige plaats om je vakantie te vieren , geweldige boulevard met diverse restaurants , fantastische gezellige en vriendelijke bewoners , diverse goede hotels en appartementen van goedkoop tot een redelijke prijs en ook wel wat duurdere . En verveel je je een dag dan kun je met de boot oversteken naar het eilandje Meganisi ( duur een half uurtje ) en ook nog verder naar Kefalonie ( duur 2 uur ) en je kunt zelf ook een bootje1 dag huren en zelf de zee op gaan langs de eilandjes in de buurt (scorpios ) eilandje van onnassis , verder is er een redelijk stuk strand , geen discotheek in de buurt , maar wel 2 x in de week een discoboot die om 9 uur de zee op gaat en om 12:30 weer teug komt. Verder is er scooter, fiets , quad en natuurlijk auto verhuur om het geweldige eiland te onderzoeken . Dus als U op vakantie gaat denk dan eens aan Lefkas , U zult er absoluut geen spijt van hebben

Gereisd Met partner in september 2018

Gewoon gezellig vertier voor s avonds

Tewn
    18-9-2018

Gezellige winkelstraat die s’avonds afgesloten wordt voor verkeer. Verder een leuke brede boulevard met allemaal lekkere eet tentjes . Pizza bij Pomedoro en lekker eten bij The Barrel. Plus mooie boten die aanmeren.

Zeer levendige en gezellige toeristenplaats

Marcel
    16-7-2018

Nidri is een gezellige toeristische plaats. Er is een lange boulevard waar vele restaurants en terrassen te vinden zijn. 's Avonds liggen er vele (rondvaart) boten aangemeerd en is het zeer levendig. In hoofdstraat achter de boulevard zijn vele winkels, restaurantjes en supermarkten te vinden. Vanaf 7 uur 's avonds is de winkelstraat autovrij. De stranden bij Nidri zijn niet erg groot en bestaan uit kiezels. De stranden beginnen aan de linkerkant van de boulevard. Er zijn vele watersport mogelijkheden en je kunt op meerder plaatsen motorbootjes huren. (aanrader!) Ook leuk zijn de watervallen bij Nidri. Dit is te lopen (ongeveer 3,5 km vanuit het centrum), maar natuurlijk ook te bereiken met een auto / scooter. (behalve het laatste stuk) Met de prima busverbindingen ben je in een half uur in Lefkas-stad, en in 1,5 uur bij het prachtige strand Kathisma beach. (zeer blauw water en grote golven)

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima!!

Alfred Arends
    23-6-2018

Nidri is echt een touristenplaats talloze giftshops supermarkets bakkerijen..restaurants in de hoofdstraat. De haven is 1 rij van restaurants en ja welke nemen we vandaag.....heel klein en simpel in restaurant Narni(?) naast Valena...supergoed!! Strand is prima kiezel maar 5 euro 2 ligbadden en een parasol.......dus naar Lefkas probeer Nidri en je hebt het prima voorelkaar.

Nidri scoort een 8,4 uit 10, op basis van 482 reviews