Sorteren

Reviews over Marantochori

Fantastisch!

Lotte
    30-10-2018

Prachtige villa op een waanzinnige locatie. Goed onderhouden privézwembad en op loopafstand een klein strandje. De service van Stathis is super; hij is altijd bereikbaar, overlegt wanneer de schoonmaakster komt etc. In de herfstvakantie was er al veel dicht wat toeristische activiteiten betreft, maar de schoonheid van het eiland (porto katsiki en agiofilli beach zijn echte aanraders!), de vriendelijkheid van de lokale bevolking en natuurlijk de villa, maakten alles goed.

geweldig ! gaan we vaker naar toe .

lann van Tol
    30-10-2018

Prachtige villa en een geweldig uitzicht over de zee . Rustig gelegen en drie kleine strandjes op loopafstand . Helemaal super !

Schitterend

Wendy Vis
    28-10-2018

We (mijn kinderen van 15 en 13 jaar en ik) hebben genoten hier deze laatste week van oktober, we hadden geluk met het mooie weer. Mooi plekje in een prachtige omgeving. Elke ochtend, middag en avond genoten van weergaloos mooie luchten en uitzicht vanaf balkon en terras! Prima huis en zwembad. Stathis is een goede, leuke gastheer die zorgt dat alles prima in orde is.

Onvergetelijk

Familie Heesakkers
    23-10-2018

De derde week van oktober hebben we doorgebracht bij Amarandos villa's . Het was echt héérlijk. Mooi huis waar alle praktische voorzieningen aanwezig zijn. We waren daar met onze drie dochters in de leeftijd van 19, 17 en 14 jaar en dat was prima te doen. En wat een uitzicht... 's morgens buiten op het terras genieten van je ontbijt terwijl je de zon in je rug voelt, tot de avond invalt en het maanlicht de baai betoverd. We hadden het geluk prachtig weer te hebben en zijn alleen binnen geweest om te slapen. De directe omgeving en het eiland Lefkas zijn prachtig. Bijzondere vegetatie, witte (kiezel-)stranden en een mooie onderwaterwereld. In Sivota we een dag een bootje gehuurd waarmee we de eilanden aan het oosten van Lefkas hebben verkend. Er zijn leuke restaurantjes en aardige mensen. Zo ook Stathis, de eigenaar van de villa's. Schoonmaak en evt. reparatie was altijd na overleg met ons.

Deze week was echt onvergetelijk.

Aanrader!

Gerard Makkinga
    16-10-2018

Een fijne plek weg van het massa-toerisme. Het appartement was heel goed, schoon, compleet en nieuw (mei 2018 opgeleverd). Ook het privézwembad was zeer welkom op de heel warme dagen, de zee is voor ons favoriet maar 's avonds nog even in je eigen infinity pool springen en afkoelen is best lekker. Prima bedden en dat heen wij ook wel eens anders meegemaakt. Er wordt tweemaal per week schoongemaakt. Kortom, deze (4) appartementen zijn echte aanraders!

Marantochori scoort een 8,4 uit 10, op basis van 21 reviews