Sorteren

Reviews over Marantochori

Heerlijk eiland

Annemarie en Marcel
    25-6-2015

Lefkas is een heel mooi eiland er is een hoop te doen voor iedereen.

Simpel

Joop en Henny Stenneken
    24-5-2015

Een klein en simpel dorp.Buiten een supermarkt(carrefour) en een bakker is er weinig te beleven. Voor het echte uitgangsleven moet je toch echt naar Nidry of Lefkada.

Prachtig

marianne
    6-5-2015

Familiebestemming. Klein strandje op loopafstand nabij taverne. Villa met eigen zwembad

Eenvoudig eenvoudig rustgevend dorp

Zus Jelsma
    7-10-2014

Een omgeving waar je nog heel veel oude huizen ziet staan, veel mensen ziet die het niet ruim hebben en hard werken op de kleinschalige tuintjes om dit weer op marken en aan de weg te verkopen.

Kom je in wat grotere plaatsen dan zie je meer het toerisme uitgaansbestaan.

Er zijn grote verschillen, maar een super prachtige natuur, als je ze opzoekt en erg oog voor hebt. Vet gaaf om te allemaal te beleven.

Klein dorpje

Chris Schot
    28-8-2014

Onze villa stond een eind buiten Marantohori. Dus we zijn er eigenlijk alleen maar doorheen gereden.

Marantochori scoort een 8,2 uit 10, op basis van 21 reviews