Tijdelijk €25 aanbetaling

Amousso Beach Villas

We hebben de beste aanbieders voor Villa Amousso Beach Villas voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 113 reviews

Meer villa info

113 Reviews over Amousso Beach Villas

• 10Ellen Oudhaarlem07-10-2022

Beter wordt t niet

Fabelachtig mooi uitzicht, heerlijk huis, lieve behulpzame eigenaar, goede hygiëne

• 10Ruimte
  • 9Wouter en Melissa26-09-2022

Perfect met spectaculair uitzicht!

Onze vakantie was perfect. Het huis is schoon en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht over zee en het zwembad waren ideaal. Fijne plek! 20 minuutjes rijden naar oa Vasiliki waar je lekker kan eten. Er zijn geen minpunten, enige is dat je wel moet oppassen met kleine kinderen, alles is open en er is daarom valgevaar.

• 10Danielle en Ronald16-09-2022

Klein paradijsje op aarde

De eerste keer dat we hier kwamen (2019), wisten we niet wat ons overkwam. Zo'n mooi uitzicht, heel rustig, en je hebt hier echt het gevoel helemaal alleen op de wereld te zijn. Dit jaar zijn we hier voor de tweede keer op vakantie geweest, en het was nog net zo geweldig als tijdens de eerste keer. De huisjes liggen vrij afgelegen, aan een baai met een overweldigend uitzicht. De huisjes zijn netjes, mooi en van alle gemakken voorzien, en het privé zwembad wordt goed bij gehouden. In de buurt liggen verschillende gezellige plaatsjes zoals Nydri, Vasiliki en Sivota, Hier kun je heerlijk eten. Ook adviseren wij de plaatselijke taverna's zoals de Old Plane tree en Giorgalakis. Bij deze laatste even oefenen op berg weggetjes en smalle straatjes ;)

• 9Michael Wijers09-09-2022

Mooie wat afgelegen plek, vanaf je terras en zwembad kijk je zo over de zee en een kleine baai waar vaak mensen met hun boot afmeren om daar te overnachten op de boot. Strandje dichtbij met taverna. Villa is keurig netjes opgeruimd en schoon 2x per week schoonmaak na overleg met Sthatis. Verder staat Sthatis altijd voor je klaar. Dit is een aanrader voor rust zoekers

• 9Marie-Rose21-08-2022

Voor de tweede keer naar Ammoussa Beach Villas

Alles is hieronder al gezegd! Wij zijn voor de tweede keer geweest. Hadden nu gewoon moeite de plek te verlaten. Lefkas is all in the game, dwz inclusief wespen en katten en plastic afval. Maar op deze plek kom je echt tot rust. Zorg voor de natuur: de eigenaar zorgt goed voor zijn eigen perceel. Kindvriendelijk voor wat oudere kinderen die graag zwemmen. Met kleine kinderen zou ik niet gaan.

• 9Chanel20-08-2022

fenomenaal !

We reizen al een aantal jaar met Eliza was here Zo ook deze goedverzorgde reis geboekt naar lefkas! Bij aankomst op de luchthaven warensnel de koffers binnen en zo kon onze reis beginnen . Bij Hertz onze huurauto opgehaald die al keurig buiten de deur klaar stond vertrekkend naar amousso beach villa s ten zuiden van het eiland ( wat voor ons het mooiste deel is een half uur van te voren gebeld met Stathis dat we er bijna waren en we werden dan ook hartelijk ontvangen met een fles wijn en kregen een tour door de woning . Tussen door werden we op de hoogte gehouden via de app wat wij echt fijn vonden ! Ook wanneer men kwam schoonmaken werd goed besproken Het zwembad van het huis was prachtig en werd goed schoongehouden en dan het bijkomend uitzicht 😍 10+ s avonds lekker op het terrasje zitten of op het balkon was zeker geen straf ! Twijfel niet aan de locatie en service en ga lekker naar amousso beach villas bedankt Stathis

• 9Arjan08-08-2022

Heerlijk verblijf met prachtig uitzicht.

Prachtige locatie. In het echt nog mooier dan op de foto's. Wij hadden met 4 personen het 2kamer appartement. We waren wel wat huiverig over de ruimte bij het boeken maar het bleek best een ruim appartement waar behalve een bedbank nog een logeerbed bijgeplaatst was zodat er 4 volwaardige slaapplaatsen waren. Binnen ook ruim genoeg. Badkamer boven en beneden. Alles was opgeruimd en goed bewoonbaar. Zowel boven als beneden een hele goede airco die je ook op een stille en slaapstand kon zetten. De eigenaar was praktisch, behulpzaam en erg gastvrij. 2 stranden op loopafstand en mooi helder water waar je goed kan snorkelen.

• 9Marjan01-08-2022

Paradijs

Super uitzicht! Mega mooi plekje.

• 8Sander18-07-2022

Amazing!

Great view! Stathos is a great host and the pool is amazing. The temperature of the water is very nice, even in the late nightsI can recommend it to everybody 😃 The infinitypool is beyond great! And the villa has everything in it that you need!!

• 8Natuur
  • 10Jaspers-van Bleek10-07-2022

Geweldig!

Zie de andere reviews. Geen woord van gelogen. Plek, villa, gastheer, taveerne in de directe nabijheid. Zéér goed!

Villa Amousso Beach Villas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)

• KiezelstrandBeschikbaar

• Adresgegevens