Géén boekingskosten

Villa Amousso Beach Villas

GriekenlandLefkas (Levkas)Marantochori

We hebben de beste aanbieders voor Villa Amousso Beach Villas voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 93 reviews

Meer villa info

91 Reviews over Amousso Beach Villas

• 9R Bouma02-05-2022

Paradijs

Mooie villa op prachtige locatie

• 8Natuur
  • 9Manon29-04-2022

Een fantastische vakantie!

8 dagen hebben we in deze prachtige villa gezeten. De foto's op internet waren al prachtig, maar aangekomen bleek dit ook echt waar! Een ontzettend mooie, nette villa, met geweldig uitzicht over de zee. De gastheer is ontzettend vriendelijk en staat altijd klaar. Een absolute aanrader!

• 7Natuur
  • 8Monique04-11-2021

We hebben genoten

We verbleven in dit prachtige verblijf in Oktober 2021. De huisjes hebben een prachtig uitzicht. Gedurende de dag veranderde de lucht steeds van kleur, wat een plaatje! Stathis (de eigenaar) is heel vriendelijk en benaderbaar. Hij gaf ons allerlei tips en konden hem altijd benaderen voor vragen. Omdat we relatief laat zijn gegaan was het heel stil op Lefkas. Veel restaurants waren gesloten, maar voor de rust was het heerlijk en de strandjes waren vrijwel altijd privé. We hebben een heerlijke week gehad.

• 8Natuur
  • 8Roel en Miranda17-10-2021

Wat een uitzicht!

Lefkas is een heel veelzijdig en groen eiland. Overal zijn er mooie kustlijnen. En zo ook was het uitzicht op zee vanuit onze villa fenomenaal. Vanuit ons bed konden we meteen de zee zien en ons privézwembad maakte het helemaal af. De villa's zijn erg rustig gelegen waardoor je helemaal tot rust komt. De eigenaar was vriendelijk en betrokken en kon ons veel tips geven over restaurants, stranden, etc. Bij aankomst stond er een fles wijn uit Lefkas voor ons klaar. Het appartement was mooi ingericht. De stortdouche werkte goed, er was een wasmachine en zelfs een strijkijzer aanwezig. We misten wel een föhn en de vloer was niet heel schoon. Verder was alles wel netjes en schoon. In oktober was er geen restaurant op loopafstand meer open en er was ook geen winkel in de buurt, maar met de auto waren we in een kwartier bij de supermarkt of bij ons favoriete restaurant, The old plane tree. We hebben echt genoten!

• 9Natuur
  • 9Wopke07-10-2021

Een prachtig appartement rustig gelegen aan zee met helder water, en zicht op Kefalonia, voorzien van alles wat je nodig hebt. ‘s Morgens ontbijten op je balkon met uitzicht over je terras en de zee, ideaal om de dag mee te beginnen. Een heerlijk prive terras met je eigen zwembad met uitzicht over een mooie baai. Genoeg privacy, heerlijk weer, prachtig eiland, kortom alles is aanwezig voor een geweldige vakantie!

• 9Natuur
  • 9Pieterjan en Caroline03-10-2021

Dromen terwijl je wakker bent

Wat een fantastische plek om te verblijven!! Het huis is van alle gemakken voorzien, de"tuin" zijn geen woorden voor. Fantastisch uitzicht, een prijs zwembad met uitzicht op de zee. Wat wil je nog meer. De hele dag zon. Vriendelijke eigenaar, heel voorkomend. Schoonmaak heel netjes, zelfs de handdoeken op bed is een feestje. Toplokatie om te verblijven.

• 10Natuur
  • 9Erik Peetsold23-09-2021

Amousso Beach Villes zijn een absolute aanrader!

Amousso Beach Villas zijn mooie villa's met privézwembad. De villa is mooi en modern ingericht en van alle gemakken en apparatuur voorzien. Een prachtig uitzicht over zee. Op loopafstand een mooi kiezelstand met ligstoelen en bar-restaurant. De eigenaar, Stathis, is enorm behulpzaam en super vriendelijk. De accomodatie is een echte aanrader!!

• 9Ruimte
  • 8Irma de W.09-09-2021

Fantastisch! Geweldige plek!!

Villa van alle gemakken voorzien. Heerlijk privé zwembad. Uitzicht spectaculair. Eigenaar is vriendelijk en goed bereikbaar. Goede en snelle service. Auto is wel een vereiste op deze afgelegen maar verder heerlijk rustige plek. Aanrader!!

• 8Lucas07-09-2021

Het was een heerlijk verblijf. Spectaculaire view vanaf de villa. Zwembad en huis waren erg schoon, vriendelijk mensen en ik genoot er elk minuut van!

• 9Anne06-09-2021

Schitterende plek op mooi eiland

Prachtig uitzicht op zee. Rustig gelegen. Huisje functioneel en schoon met 2 airco's. Heerlijk zwembad. Mooie keuken met tafel en stoelen maar geen woonkamer. Vlakbij fijn strand met bedjes en restaurant.

Villa Amousso Beach Villas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)

• KiezelstrandBeschikbaar