Villa Amarandos Villas

Meer villa info

225 reviews over Villa Amarandos Villas

• 10Lotte01-08-2020

Wat een uitzicht!

Ook wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Amarandos villa’s. Het uitzicht op zee is echt super! Het huis, de tuin en het zwembad worden goed onderhouden. Het is allemaal heel schoon en het ziet er goed verzorgd uit! De eigenaar is goed bereikbaar, komt regelmatig even langs en heeft ons goede tips gegeven.

Op loopafstand van de villa’s liggen twee mooie stranden. We hebben vijftien dagen genoten van het mooie groene eiland, het heerlijke grote huis, het zwembad, de vriendelijke bevolking en vooral van de mooie stranden en prachtige heldere blauwe zee! We hopen hier nog eens terug te komen.

• 10Peter Winterman29-07-2020

Heerlijk rustig met prachtig uitzicht

Grote vrijstaande villa met eigen zwembad en heerlijk uitzicht over de baai. Van alle gemakken voorzien en op loopafstand van prachtig strand met leuk lokaal restaurant. Eigenaar Stathis zorgt voor een zorgeloze vakantie. Corona beperkingen zoals mondkapjes in supermarkten en door bediening in restaurants is enige dat anders is en snel went. Echte aanrader om te gaan zeker omdat het nu heerlijk rustig is!!

• 9Annelies28-07-2020

Heerllijke plek, fantastische vakantie

Net terug van drie weken Amarandos Villas. Weer, want in 2019 ook al geweest. En wat was het heerlijk, wat hebben we genoten. Wat een heerlijke plek, zo mooi, zo rustig, zo fijn zo....alles wat er op je verlanglijstje van een heerlijke vakantie zou staan. Het heerlijke huis, het zwembad, het uitzicht dat nooit zal vervelen. Een gezellig restaurantje vlakbij en het stadje Vasiliki met gezellige restaurantjes op korte rij afstand met de auto. Stathis de eigenaar komt iedere dag even langs om huis, tuin en zwembad tip top te houden en voor eventuele vragen is hij altijd te bereiken. Kortom, een heerlijke plek. Onze keuze voor 2021 is alweer gemaakt!

• 9J. Hofman27-07-2020

Na een autoreis van 3 dagen kwamen we hier aan bij Amarandos Villa’s van Stathis. Hij staat voor wat hij belooft en laat zien op zijn sites: een snelle, persoonlijke communicatie, zeer gastvrij en een accommodatie waar niets ontbreekt op een locatie waar je u tegen zegt. We vertrekken morgen voor een weekje Keffalonia en Stathis zal hier morgenochtend zijn om ons uit te zwaaien. Stathis, bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Familie Pos23-07-2020

Topvilla op een toplocatie!

We hebben een topweek gehad hier! De ligging van de villa’s is erg mooi met prachtig uitzicht op zee. De tuin is heel goed onderhouden; Stathis (de eigenaar) komt elke dag even langs om de planten water te geven, het zwembad schoon te maken en een praatje te maken. De villa’s liggen niet in een dorpje, maar wel op tien minuten loopafstand van een gezellig strand en restaurant. Verder is het 20 minuten rijden naar Vasiliki, een windsurf spot bij uitstek. De wind daar was echt top, soms zelfs te hard! Er is veel meer wind dan op internet wordt voorspeld. De zee is ook mooi en je kan prachtig snorkelen en ‘cliff-diven’ in zee. En als je even geen zin meer hebt in activiteit kan je heerlijk in de hangmat naast het zwembad gaan liggen. Kortom, het is een topvilla op een toplocatie.

• 9Stephan05-07-2020

Fantastisch uitzicht mooi aangelegde tuin

We hebben geweldig genoten van het uitzicht en de natuur rond het huis Ruim terras en heerlijk zwembad, keuken is ook van alle gemakken voorzien

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Monique van den Emster06-11-2019

Fantastisch!

Een heerlijke plek om bij te tanken, te genieten van de accomodatie, die top was (vooral het zwembad) en het fantastische uitzicht. En als je ondanks dat alles tip top in orde is nog vragen of wensen hebt dan staat de Griekse eigenaar Stathis tot je beschikking! kortom een prachtige plek waar wij als gezin ontzettend van hebben genoten, moet je een keer ervaren hebben!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Lann van Tol27-10-2019

Fantastiche lokatie , geweldig uitzicht .

Geweldige plek om in October nog het zomer gevoel te krijgen . Prachtige villa,s prive zwembad en geweldige omgeving . gaan we zeker weer naar toe.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Hans en Mariska07-10-2019

GENIETEN met hoofdletters

De foto's waren al veel belovend en het is echt waar, een hele mooie locatie met een prachtige villa, met schitterend uitzicht .De villa's zijn zo neer gezet dat je veel privacy hebt. Bij elke villa een mooie tuin met een eigen zwembad, wat elke dag schoon gemaakt wordt de eigenaar Stathis. Hij is ook altijd bereikbaar als er iets is, ook bij inchecken en uitchecken is hij aanwezig en is tevens zeer flexibel met de tijden. Lefkas is een prachtig eiland, met mooie havenplaatsjes, waar 's avonds heerlijk en gezellig een hapje kunt eten. (Nidri is het grootst met heel veel restaurantjes en bars, Vasiliki iets kleiner en Visota dat echt heel gezellig is. Daar hebben wij ook een boot gehuurd wat zeer goed bevallen is. Tevens heb je diverse kleine baaitjes waar je met je auto zo heen toert. De mooiste baai is Katsiki, met echt blauw water omgeven door rotsen, alleen jammer dat Nidri Star er ook af en toe met zijn party-boot aanmeert en één uu

Gereisd met partner in september 2019

• 8Esther03-10-2019

Fijne plek

Het uitzicht...daarop raak je niet uitgekeken. Het zwembad is heerlijk en er is een mooie, kleine baai vlakbij waar je kunt snorkelen, zwemmen en zonnen. Het huis is voorzien van wasmachine en vaatwasser, superfijn. Het interieur is gedateerd, maar je bent veelal buiten, dat scheelt. Al met al een fijn verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Villa Amarandos Villas info