Géén boekingskosten

Villa Amarandos Villas

GriekenlandLefkas (Levkas)Marantochori

We hebben de beste aanbieders voor Villa Amarandos Villas voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 264 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

260 Reviews over Amarandos Villas

• 9Pieter26-06-2022

Rustige locatie met geweldig uitzicht

Mooie locatie op warm maar groen eiland, ruime villa voor 4 personen, schitterend uitzicht op zee, kiezelstrand met ligbedden op loopafstand, een echte aanrader.

• 10fam. Pieters15-06-2022

Paradijselijk plekje!

Het is een paradijselijk plekje en heel bijzonder om een weekje te mogen bewonen. De ligging is prachtig, mooi ruim zwembad en uitzicht op de zee. Strandje vlakbij. Wat wil je nog meer. Het huis had super voorzieningen en kamers waren ruim en schoon. Het enige nadeel dat wij zagen is dat er niet heel dichtbij een winkeltje/ bakker is. Daar moet je best een eindje voor rijden. Ook de eigenaar is bijzonder vriendelijk. Flesje wijn bij aankomst en meedenkend over de mogelijkheden van de omgeving voor een top vakantie! Zouden we dit een ander aanbevelen? Nou eigenlijk niet, het is zo mooi dat we het het liefst voor ons zelf houden ;-) Kortom, wij vonden het super en zeker voor herhaling vatbaar.

Marc en Marieke Pieters

• 9Ineke06-06-2022

Fantastische locatie

Van het begin tot het einde genoten van de villa en omgeving. Prachtig uitzicht en heerlijk zwembad. Op loopafstand van de zee en een lekker restaurant voor een koud drankje en een lekkere lunch/diner. Het uitzicht bij de villa is prachtig. 's Avonds kun je op het balkon kijken naar de zonsondergang. Hou je van wandelen? Dan zit je hier goed. Hou je van niks doen? Ook dan zit je hier goed. In de hangmat met een boek is ook heerlijk. Villa heeft een grote keuken en de wasmachine is ook fijn als je na een dag flink zweten je was zo in de machine kunt stoppen. Stathis, de eigenaar, informeert je goed over alle mogelijkheden in de omgeving en is goed te bereiken. Voor mensen die slecht ter been zijn is deze locatie minder geschikt. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9Natuur
  • 8Petra van Schendel03-06-2022

Ligging van de villa is schitterend!

Als je aankomt bij Ammousa Beach café ga je links omhoog je ziet dan een klein bordje misschien moeilijk te zien in het donker zoals bij ons als je de avond vlucht hebt. Dit hobbel pad volg je 5 minuten de eigenaar stond ons met zaklantaarn op te wachten!

• 9Joyce Smaak01-06-2022

Een feestje

De tocht ernaartoe in het donker was een avontuur, vooral het laatste stukje onverharde weg denk je dat je niet goed zit, maar even volhouden en dan klopt het toch echt. Alles netjes schoon en er is voldoende apparatuur aanwezig. Servies zou iets meer mogen, omdat de vaatwasser wel vaak draait. De bedden zijn inderdaad vrij stevig, het is maar net wat je fijn vind, wel een beetje kort, voor ons lange gezin. Wij hebben er een fantastische week gehad, gezwommen, uit eten ( vooral the old plane tree was een aanrader) klein olijfoliefabriekje bezocht, een roadtrip langs de westkust, de watervallen en ga zo maar door.

• 7Natuur
  • 7Jon23-05-2022

Prima locatie

Amarandos Villas. Mei 2022. Avondrit vanaf vliegveld Preveza. De villa’s zijn een beetje moeilijk te vinden in het donker. Laatste minuten denk je dat de weg ophoudt….. Enfin hou vol ! Stathis Gavrilis (eigenaar) is vriendelijk en alle vragen/problemen lost hij z.s.m. op. Voor mij als lang persoon (1.96m) zijn de bedden zeker 16 cm te kort. De breedte vd bedden hetzelfde verhaal. Tip voor de eigenaar om even te investeren in bedden en moderner inrichting. De douche tja…ook niet meer van deze tijd.
    Je zal zeggen …wat ’n negativiteit….. Maar het totaalcijfer van ons verblijf is zeker een 8. Wij hebben ons prima vermaakt. Ook het nabij gelegen, bijna privé, strandje was prima ! Met de auto wat tourtjes gemaakt op het groene eiland met vele baaien/strandjes. Eten/drinken; Ga naar Vasiliki ! 20 minuten rijden. Een leuke haventje met terrassen. Qua eten moet je daar gaan naar Ocean’s Sea food restaurant (vis specialiteiten – zelf vi

• 7Natuur
  • 10Marti Huigen20-05-2022

Héérlijk, zou zeker terug gaan!!

Als je van rust houd moet je hier zijn. Alleen de vogeltjes en de zee. Prachtige villa met zwembad voor jezelf! Netjes en schoon. Iets meer keukenspullen zou fijn zijn( bewaarbakjes servies bv) maar verder is alles er. Stathis, de eigenaar doet er alles aan om jou een fijne vakantie te bezorgen. Je kunt hem alles vragen. Restaurants en supermarkt op 5-7 auto minuten. Én het uitzicht is schitterend!

• 10Peter Smits30-04-2022

Absoluut geweldig!

Een prachtig huis met privé-zwembad. Geweldig uitzicht over de zee, absolute aanrader!!! Schoon, zeer vriendelijke eigenaar.

• 8Cas29-11-2021

Een heerlijke relaxte vakantie op Lefkas

Het begon met een fles wijn bij binnenkomst. Altijd leuk om zo verrast te worden. Het verblijf was zeer ruim en netjes. Alle voorzieningen waren aanwezig. Helaas vonden wij wel de bedden echt te hard. Typisch Grieks maar is echt niet fijn. De tuin en het zwembad is perfect . Zwembad groot genoeg en voor in de zomer heerlijk. Hangmat in de schaduwkant is lekker om in te liggen. Uitzicht is grandioos. Je blijft kijken naar de zee boten en de rust wat zo iets uitstraalt. Onderhoud door de eigenaar Stathis gebeurd zorgvuldig en zeer regelmatig. De schoonmaak dame komt om de zoveel dagen en voor beiden is niks te gek. In de omgeving genoeg supermarktjes en kleine restaurants. We hebben genoten.

• 9Ria van Voorst22-10-2021

Fantastische plek met adembenemend uitzicht en zon

Geweldig! Attente gastheer, schoon huis, goede ligging, prachtige zonsondergangen, alles aanwezig voor een ontspannen vakantie!

Villa Amarandos Villas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)

• KiezelstrandBeschikbaar