Villa Amarandos Villassterstersterster

Meer villa info

219 reviews over Villa Amarandos Villas

• 9Monique van den Emster06-11-2019

Fantastisch!

Een heerlijke plek om bij te tanken, te genieten van de accomodatie, die top was (vooral het zwembad) en het fantastische uitzicht. En als je ondanks dat alles tip top in orde is nog vragen of wensen hebt dan staat de Griekse eigenaar Stathis tot je beschikking! kortom een prachtige plek waar wij als gezin ontzettend van hebben genoten, moet je een keer ervaren hebben!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Lann van Tol27-10-2019

Fantastiche lokatie , geweldig uitzicht .

Geweldige plek om in October nog het zomer gevoel te krijgen . Prachtige villa,s prive zwembad en geweldige omgeving . gaan we zeker weer naar toe.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Hans en Mariska07-10-2019

GENIETEN met hoofdletters

De foto's waren al veel belovend en het is echt waar, een hele mooie locatie met een prachtige villa, met schitterend uitzicht .De villa's zijn zo neer gezet dat je veel privacy hebt. Bij elke villa een mooie tuin met een eigen zwembad, wat elke dag schoon gemaakt wordt de eigenaar Stathis. Hij is ook altijd bereikbaar als er iets is, ook bij inchecken en uitchecken is hij aanwezig en is tevens zeer flexibel met de tijden. Lefkas is een prachtig eiland, met mooie havenplaatsjes, waar 's avonds heerlijk en gezellig een hapje kunt eten. (Nidri is het grootst met heel veel restaurantjes en bars, Vasiliki iets kleiner en Visota dat echt heel gezellig is. Daar hebben wij ook een boot gehuurd wat zeer goed bevallen is. Tevens heb je diverse kleine baaitjes waar je met je auto zo heen toert. De mooiste baai is Katsiki, met echt blauw water omgeven door rotsen, alleen jammer dat Nidri Star er ook af en toe met zijn party-boot aanmeert en één uu

• 8Esther03-10-2019

Fijne plek

Het uitzicht...daarop raak je niet uitgekeken. Het zwembad is heerlijk en er is een mooie, kleine baai vlakbij waar je kunt snorkelen, zwemmen en zonnen. Het huis is voorzien van wasmachine en vaatwasser, superfijn. Het interieur is gedateerd, maar je bent veelal buiten, dat scheelt. Al met al een fijn verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Jean16-09-2019

Geweldig

Geweldige locatie en een plekje om volledig tot rust te komen. Goed onderhouden en heel schoonzwembad Geweldig uitzicht over de zee op alle plaatsen, zelfs vanuit de slaapkamer Vriendelijke en behulpzame eigenaar Veel privacy

• 9Ellis14-09-2019

Magisch!

Wat een geweldige plek op het mooie eiland Lefkas. Een mooie ruime villa, lekker koel. Maar waar het vooral om gaat, de plek rondom je villa. Echt geweldig!! Een prachtig uitzicht, fijn groot zwembad, veel ruimte en privacy, hier kom je echt tot rust! Stathis is een erg vriendelijke eigenaar, die altijd voor je klaar staat! Kortom, een top vakantie!!

• 9Frank Swennenhuis31-08-2019

Amarandos villa's is een hele mooie locatie op Lefkas (Griekenland). Ruime Villa, voorzien van alle gemakken zoals airco, vaatwasser, 2 slaap- en badkamers en een prive zwembad. De ligging is afgelegen maar fantastisch mooi met uitzicht op zee. Een auto is een "must have" op deze locatie. Het eiland heeft prachtige stranden, leuke dorpjes, havens, gezellige en goede restaurants. Een bezoek aan het hoogste punt van het eiland is een aanrader. Het uitzicht is fenomenaal mooi. De eigenaar Stathis is vriendelijk. Komt elke dag even langs om te horen of alles OK is. We zijn een week geweest en hebben intens genoten

• 9Carolijn27-08-2019

De mooiste plek op Lefkas

Een prachtige plek!!! Wakker worden met uitzicht op zee. Natuur, zee, lekker eten. Sympathieke en betrokken eigenaar van de Villa’s.

• 9Ellen21-08-2019

Unieke plek op een mooi eiland, echte aanrader.

Prachtig plekje op een mooi groen eiland. Je moet er een stukje voor rijden maar dan zit je op een uniek plekje met een fantastisch uitzicht. Het huisje zelf is eenvoudig en zou wat ons betreft wat onderhoud verdienen, zoals de lekkages bij het douchen. Maar het heerlijke weer, zwembad en uitzicht maakt het een geweldige vakantie!!

• 9TvR20-08-2019

Topvakantie!

De Amarandos villa's zijn prachtig gelegen met mooi uitzicht over zee. Stathis, de eigenaar, is aardig en behulpzaam en komt regelmatig checken of alles nog naar wens is. Villa is mooi, voorzien van vaatwasser en screens aan de buitenkant waardoor het in het huis lekker koel blijft. De inrichting is verder sober, maar prima. Het huis is netjes en schoon en tussendoor wordt er nog schoongemaakt en bed- en badlinnen vervangen. Je bent wel een eindje weg van de bewoonde wereld maar binnen 30 minuten ben je bij gezellige plaatsjes als Vasiliki, Nidri en Sivota waar je 's avonds gezellig kunt eten. Ook zijn er op een minuut of 10 rijden met de auto wat supermarktjes. Leuke dingen om te doen zijn naar de strandjes gaan (Porto Katsiki is echt een aanrader) of een zelf een bootje huren. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en raden Amarandos villa's zeker aan!

Gereisd met partner in augustus 2019

18 tips over Villa Amarandos Villas

• Loes Guldenaar, 15-06-2014

Neem DEET muggen creme mee en een aluminium matje voor in de touw hangmat, dan ligt het nog wat lekkerder.:-)

• Frank, 25-05-2014

Kijk bij zonsopkomst en zonsondergang goed naar de baai, want er zwemmen dolfijnen als je geluk hebt.

Let op waar je de auto parkeert in Nidri, je hebt zomaar een parkeerboete te pakken. Betalen moet in Lefkada gebeuren, en daarna moet je weer terug naar Nidri met het betaalbewijs, waarna de boete afgedaan is. Betaal je binnen 10 dagen, dan is de boete de helft!!

• Aukje, 17-11-2013

Tocht maken langs de hoogste berg, Elati Mountain, dan langs de de volti ( ronde huisjes van natuursteen met voor elk huisje een dorsvloer voor de linzen. Goed kijken, anders mis je ze, hoewel het er veel zijn) met het plein met waterputten en het schattige kerkje Ag. Nikolaos naar Eglouvi om op het dorpspleintje te lunchen.

2 vragen over Villa Amarandos Villas

• jackencorina, 03-03-2015

zwerfdieren?

Hoe is het gesteld met evt. zwerfhonden of katten rondom dit complex?

marianne, 06-05-2015

Gelukkig niet gezien alleen de dikke kat bij de gezellige Taverne..:-)

• Inge, 24-07-2013

Strandlakens ?

Weet iemand of er ook in strandlakens wordt voorzien ? Of moet je die zelf meenemen ? Op een foto ie ik badjassen liggen. Zijn deze inderdaad aanwezig ?

Inge, 05-08-2013

Dank je wel voor de info en genieten gaan we aan de recensies te zien :-)

Marina Minten, 05-08-2013

Strandlakens moet je zelf meenemen. Je krijgt 2 handdoeken pp en deze worden 1x per week vervangen. Ook je beddegoed wordt 1x per week vervangen. Wel heel erg luxe!!! Er staat een wasmachine dus je kunt tussendoor wassen. Neem dan wel waspoeder mee!! Er is ook een vaatwasmachine. Je krijgt 1 tablet dus als je daar gebruik van wilt maken kan je die ook het beste meenemen. Veel plezier!!

Villa info

• Aantal personen5 tot 6