Tijdelijk €25 aanbetaling

Amarandos Villas

We hebben de beste aanbieders voor Villa Amarandos Villas voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 272 reviews

Meer villa info

272 Reviews over Amarandos Villas

• 10Marcel & Esther08-11-2022

Fantastische plek!

Wat een relaxte plek met een adembenemend uitzicht over zee! De villa heeft een ruime tuin met zwembad 7x3.5m, parasols, ligbedden, buitendouche, wasrek, tafel met stoelen, bbq en eigen parkeerplek. De villa ligt op het westen, je hebt de hele dag zon en ook nog eens een prachtige zonsondergang! De villa is ruim genoeg voor 4 personen. Matrassen zijn stevig maar niet te hard. Airco’s zijn fluisterstil. Het interieur is ietwat gedateerd (heeft ook wel zijn charme) maar alles werkt naar behoren. Op ca. 10 min. lopen vind je een strand met een restaurant (Amousso Beach) en op 5 min. lopen een idyllisch klein strandje. Leuke plaatsen in de buurt binnen een half uur rijden: Sivota, Vasiliki en Nidri. De eigenaar Stathis is altijd bereikbaar en checkt met regelmaat of alles in orde is en zorgt tevens voor tiptop onderhoud aan de tuin en zwembad. Hij is erg vriendelijk en is zorgzaam voor zijn gasten. Wij komen hier graag nog een keer terug!

• 10Ruimte
  • 9Cindy en Karlo03-10-2022

Het was fantastisch!

Geweldig huis met heerlijk en superschoon zwembad Het uitzicht is zo mooi dat je de hele dag over zee wil staren; zo relaxed. Alles wat er nodig is is aanwezig ( wel zelf föhn meenemen) 2x per week schoonmaak inclusief bed en handdoeken. Goede matrassen , 2 persoonsbed voor ons wat klein ( of knus:-)) Echt ultieme vakantiebeleving!

• 9Natuur
  • 9Maria24-08-2022

Geweldig uitzicht op heerlijk rustige locatie.

Als je rust zoekt en niet schrikt van een eindje rijden over een prachtig, goed te berijden Grieks bergweggetje naar supermarkt, restaurant en bakker dan is dit de perfecte plek!

Het uitzicht is GEWELDIG! Het is elke dag anders, we konden hier uren naar kijken. Het huisje is binnen inderdaad wat verouderd maar alles werkt en als het niet werkt lost de eigenaar het onmiddellijk op.

Direct voor het huis kan je snorkelen en zwemmen (waterschoentjes wel fijn). De strandjes waren in het hoogseizoen overvol, zelfs het strandje om de hoek helaas, maar met een privézwembad en zee voor de deur was dat geen ramp.

Het bereik qua data is niet zo goed doordat het wat afgelegen ligt. Internet werkt dus wel (wifi aanwezig), alleen video’s streamen was (toen wij er waren) niet mogelijk (maar voetbal kijken op een terras in Vasiliki met een drankje erbij is ook geen straf ;-)

Tips: bootje huren in Nidri en de prachtige baaitjes van omliggende eila

• 9Natuur
  • 10Ursula21-08-2022

Fantastisch!

11 dagen op deze heerlijke plek mogen verblijven. (Nog twee dagen te gaan 😁 maar thuis in alle hectiek vergeet je nog wel eens een review te schrijven en Stathis en Amarandos Villas verdienen zeker vijf sterren). Rust, veel privacy, geweldig uitzicht over zee, grote overcomplete villa en heerlijk (schoon!) zwembad. Alles wordt goed onderhouden. Stathis de eigenaar, is attent, altijd bereikbaar, laat weten wanneer hij langs komt om het zwembad schoon te maken of wanneer de schoonmakers komen. Hij is echt een trotse eigenaar die graag wil dat het de gasten aan niets ontbreekt. Heerlijk standje dichtbij waar je fijn kan snorkelen. Kortom… geweldige vakantie gehad!! Hier kom je echt tot rust!

• 10Natuur
  • 9Vivian21-08-2022

Een klein paradijsje

Wij verbleven hier twee weken met drie kinderen tussen de 16 en 21 jaar. Locatie, locatie, locatie! Die is echt fantastisch. Echt een droom. Je loopt zo de zee in (er hangt een ijzeren trapje aan de rotsen) en snorkelt weg! Of loop ietsjes verder naar het kleine baaitje. Natuurlijk kun je ook zo je eigen privé-zwembad in. De buren hoor en zie je niet. De rit door de bergen er naartoe viel ons wat tegen, maar dat is de prijs die je betaalt voor zo'n mooie locatie. De woonkamer/eettafel is wat klein voor vijf volwassenen en de badkamers gedateerd. Maar dat heeft ons verder niet gehinderd.

• 9Romijn07-08-2022

Geweldige plek!

We verbleven hier 13 dagen met ons gezin (met pubers). Wat een schitterende locatie! Gelegen aan een mooie baai, ‘s morgens vanuit je bed naar zee kijken, ‘s avonds op het ruime terras genieten van de rood kleurende lucht. Inrichting is wat gedateerd, maar functioneert prima! Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ruime slaapkamers. Heerlijke ruime tuin voor het huisje, met ligbedden en een hangmat (deze was favoriet bij iedereen!). En niet te vergeten; het geweldige zwembad! Wat een feest. Vanuit het zwembad naar zee kijken. Echt genieten. Schoonmaak was prima, de eigenaar is behulpzaam en geeft goede tips voor de omgeving en restaurants. Kortom: een absolute aanrader!

• 9Jansen01-08-2022

Onvergetelijke kennismaking met Griekenland!

Voor het eerst op Griekse bodem en dan op zo'n geweldige plek terechtkomen! Amarandos Villas is een waar paradijsje, met een magnifiek uitzicht op zee.

Na de vriendelijke ontvangst, lagen we binnen no-time in het zwembad, wat een luxe! Een landgoed rondom en genoeg plekjes in de schaduw en de zon. In de avonduren hebben we bijna dagelijks gezellig buiten nagezeten op het boventerras. De gastheer komt regelmatig even langs voor wat onderhoud en om te informeren of alles naar wens is. Je kunt met al je vragen bij hem terecht. Hij reageert snel en adequaat, waardoor hij je verblijf zo aangenaam mogelijk maakt.

Wij kunnen Amarandos Villas zeker aanbevelen! Een eigen paradijsje onder de Griekse zon!

• 9Anna en Mark01-08-2022

Prachtig uitzicht

We hebben genoten van onze verblijf bij Amarandos Villas. Het uitzicht van het terras was adembenemend, je zit daar heerlijk met het uitzicht over de zee/baai. Het zwembad (max. Diepte 1,70 m) was druk in gebruik door onze kinderen. Op 5 min lopen bevindt zich een mooi klein strandje waar je heerlijk kan snorkelen, we hebben veel vissen en zelfs een zeester gespot. Ook zeer dichtbij zit een heerlijke taverna met het strandje waar je tegen betaling een strandbedje kan bemachtigen en in de middag/avond lekker kan eten. De laatste paar honder meter weg naar het huisje is onverhard maar goed te doen met de auto. Het huisje is simpel maar functioneel ingericht, de matrassen zijn aan de harde kant. De eigenaar Stathis is zeer behulpzaam en reageert heel snel op alle vragen.

• 9Pieter26-06-2022

Rustige locatie met geweldig uitzicht

Mooie locatie op warm maar groen eiland, ruime villa voor 4 personen, schitterend uitzicht op zee, kiezelstrand met ligbedden op loopafstand, een echte aanrader.

• 10fam. Pieters15-06-2022

Paradijselijk plekje!

Het is een paradijselijk plekje en heel bijzonder om een weekje te mogen bewonen. De ligging is prachtig, mooi ruim zwembad en uitzicht op de zee. Strandje vlakbij. Wat wil je nog meer. Het huis had super voorzieningen en kamers waren ruim en schoon. Het enige nadeel dat wij zagen is dat er niet heel dichtbij een winkeltje/ bakker is. Daar moet je best een eindje voor rijden. Ook de eigenaar is bijzonder vriendelijk. Flesje wijn bij aankomst en meedenkend over de mogelijkheden van de omgeving voor een top vakantie! Zouden we dit een ander aanbevelen? Nou eigenlijk niet, het is zo mooi dat we het het liefst voor ons zelf houden ;-) Kortom, wij vonden het super en zeker voor herhaling vatbaar.

Marc en Marieke Pieters

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)

• KiezelstrandBeschikbaar

• Adresgegevens