Appartement Thalero

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Thalero

• 8A. van Geene16-08-2007

Thalero was in onze ogen perfect. Kwamen er alleen maar om te douchen en slapen. Net appartement voor Griekse begrippen. Prima locatie om vandaar het eiland te verkennen. In 8 dagen het hele eiland gezien. Huur een scooter en trek er lekker op uit. Echt een geweldig eiland,mooie stranden en onwijs vriendelijke mensen op dat Lefkas. Een aanrader voor mensen die van romantiek houden!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Jaap en Daniëlle Nieveen29-07-2007

Eenvoudige appartementen maar alles is aanwezig. De mensen zijn erg vriendelijk en gastvrij. Een ideale plek om te ontstressen,zeker bij het zwembad waar men ook eenvoudig kan eten. Vervoer kan makkelijk met openbaar vervoer, bushalte is vlakbij. Zelf hebben wij een auto gehuurd om niet afhankelijk te zijn van het openbaar vervoer. Supermarktjes en Bakery zijn dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8jokestef24-06-2007

Mooi verzorgd complex. Heel rustig, met vnl. Scandinaviers. Geschikt om als uitvalsbasis te dienen voor uitstapjes op het eiland of naar de mooi stranden aan de westkust. Geen strand in de buurt, wel een groot mooi en schoon zwembad. Appartementen eenvoudig, maar schoon. Wel wat gehorig. In de buurt 2 supermarkts en 2 bakkers. Leuke boulevard met eettentjes. Niet allemaal goed. Trata was super (vooral gestoofd lamsvlees)

Gereisd in juni 2007

• 7Han Hoekstra06-08-2006

Thalero is een aardig apartemenetencomplex met vooral een mooi zwembad en rustig gelegen. Nadeel is een drukke verkeersweg die je moet oversteken om bij het haventje te komen. Het nabij gelegen strand stelt niets voor. Aan de nabij gelegen verkeersweg ligt een zeer goedkoop restaurant met uitstekend eten. De leiding van Thalero is onpersoonlijk en afstandelijk. Bij de restaurants moet cash afgerekend worden. Voor pin-automaten moet je naar Lefkas of Nidri. Eigen vervoer is aan te raden.

Gereisd met familie in juli 2006

• 6marianne09-07-2006

in juni 2006 geweest hadden eerst andere bestemming maar die ging om reden van de reisorganisatie niet door. Thalero viel tegen, kleine kamer alleen plat op bed voetbal kunnen kijken. Strand zou op 400 mtr liggen niet gezien wel zee maar het strookje zand mag geen strand heten. Eten aan het strand was prima en heel gezellig. ligbedden bij het zwembad slecht de hoofdsteunen bleven niet staan of zakte met een klap door. Levkas zelf mooi eiland met prachtige stranden, maar nooit meer naar ligia.

Gereisd met partner in juni 2006

• 8Leo van Emden27-04-2006

Prima plek mooi rustig. Zeker begin mei (dan is er nog niks open). Aardige mensen, geld wisselen vinden ze maar gedoe dus geven ze je gewoon 200 euro en dan moet je dat weer teruggeven aan het eind van de week. Maar of ze dat in het hoog seizoen ook doen? En Lefkas is zo ontzettend prachtig mooi!

Gereisd in april 2006

• 7marco26-07-2004

We zijn hier in 1999 geweest. Ruim en schoon appartement op 1e verdieping. Ruim zwembad. Winkel op 100m. Lokaal grieks restaurant waar de griekse families aan lange tafels de hele avond zitten. Heel (grieks) gezellig! We hebben echt een topvakantie gehad. Probeer wel of je een appartement op de begaande grond kan vermijden. Daar zit je in de loop.

Gereisd in juli 2004

Appartement Thalero info