Appartement Tavern Seven Islands

8,1

4 reviews over Appartement Tavern Seven Islands in het Nederlands

mooi uitzicht

anoniem, 6-10-2017

het uitzicht is prachtig, maar veel herrie en stank vanuit de keuken als je op het balkon zit. geen eethoek dus je kunt niet binnen eten. bedden goed maar heel laag. nadeel dat je altijd door het restaurant naar de studio's moet. in lygia is heel weinig te doen, alleen restaurantjes en supermarktjes.

mooi goed restaurant geweldig uitzicht

vassily, 9-9-2017

seven islands ligt op een super locatie , direct aan zee . wij hadden de eerste etage het appartement is netjes en schoon. het uitzicht is fantastisch over de zee kijk je uit op de eilanden en rechts naar het gezellige haventje. er liggen een paar kleine strandjes vlak voor de taverna waar het heerlijk is om even te zwemmen.

We zijn regelmatig gaan eten in de taverna het eten is heel goed ik vind dit de beste taverna Lygia. Veel keuze uit vlees en heerlijke verse visgerechten

en heel gezellig.

Geweldige uitzicht, gastvrije eigenaren

A & B, 5-6-2017

Complex bestaat uit 4 appartementen, waarvan 2 op de 1e en 2 op de zolderverdieping. Wij hadden een ruim app. op de 1e verdieping met prima bedden en een ruime badkamer. Balkon met geweldig uitzicht maar door restaurantje eronder misschien iets minder privacy. Hoewel wij op privacy gesteld zijn hadden we hier geen last van. De appartementen op de bovenste verdieping zijn weliswaar kleiner door het schuine dak, maar het uitzicht is zo mogelijk nog mooier. In de ondergelegen taverna met tafeltjes vlak aan het water hebben we diverse keren uitstekend gegeten. Eigenaren en personeel waren gastvrij en behulpzaam. Het dorp Lygia heeft een verhard pad (een soort boulevardje) langs het water waaraan diverse restaurantjes liggen. Aan de doorgaande weg zijn een paar supermarktjes en bakkers en er is een goede busverbinding richting Lefkas stad en Nidri. Al-met-al een plek om nog eens terug te komen.

Prachtig uitzicht

anoniem, 5-6-2016

Wij hadden studio nr. 4, twee steile trappen omhoog, uitzicht geweldig, geen privacy op balkon, geen eethoek aanwezig. Het strookje grind voor de deur mag geen strand heten. Eten in restaurant was prima en gezellig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tavern Seven Islands in Ligia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tavern Seven Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tavern Seven Islands scoort een 8.09 uit 10 op basis van 4 reviews.