Appartement

8 reviews over Appartement Tavern Seven Islands in het Nederlands

Wat een heerlijk plekje!

Vera,
1-12-2018

Tafeltjes op en aan het strand, heerlijke home made Griekse gerechten, bijzondere gastvrijheid van de Grieks/Nederlandse eigenaars, geen verkeer in de buurt, alleen het geluid van de golven die over het strand spoelen. Na het eten een wandelingetje langs het smalle strand bij het licht van honderden vuurvliegjes. Bij terugkomst nog een afzakkertje in de taverna en daarna hoef je alleen de trap nog maar op om in je heerlijke brede bed te vallen. 's Ochtends ontbijten op je balkon met uitzicht over de kalme zee, en plannen maken voor de rest van de dag. Een kleinschalig authentiek juweeltje in een rustig havenplaatsje. Wat een heerlijke plek, ik hoop snel nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk verblijf

Sissi,
22-6-2018

Omdat ik op 1 juni een bruiloft mocht fotograferen op Lefkas, besloten mijn man en ik dit te combineren met een verblijf van 2 weken in Lygia, accommodatie Seven Islands. Wat hebben wij hier een heerlijk verblijf gehad..! Mooie studio, prachtig uitzicht, ruime en sfeervolle inrichting en prettige ligging. Ontzettend vriendelijke en gastvrije eigenaren (Marjon en Giorgos) en bovendien beschikken zij over een prachtige taverne alwaar je een heerlijk hapje kunt eten. Echt een aanrader en wij komen hier graag nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

joke,
3-5-2018

Alles was goed de eigenaars en bediening waren heel gastvrij en vriendelijk het eten Fantastisch en alles even schoon

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Geweldig goed

Ed,
29-4-2018

Mooie appartementen, direct aan zee, balkon met uitzicht op zee. Er is ook een taverne bij waar je geweldige griekse gerechten kunt eten. De eigenaren, Georgos en Marjon zijn supergastvrij en behulpzaam, we hebben hier een fantastisch vakantie gehad.

Gereisd met partner in april 2018

mooi uitzicht

anoniem,
6-10-2017

het uitzicht is prachtig, maar veel herrie en stank vanuit de keuken als je op het balkon zit. geen eethoek dus je kunt niet binnen eten. bedden goed maar heel laag. nadeel dat je altijd door het restaurant naar de studio's moet. in lygia is heel weinig te doen, alleen restaurantjes en supermarktjes.

Gereisd met vrienden in juli 2017

mooi goed restaurant geweldig uitzicht

vassily,
9-9-2017

seven islands ligt op een super locatie , direct aan zee . wij hadden de eerste etage het appartement is netjes en schoon. het uitzicht is fantastisch over de zee kijk je uit op de eilanden en rechts naar het gezellige haventje. er liggen een paar kleine strandjes vlak voor de taverna waar het heerlijk is om even te zwemmen.

We zijn regelmatig gaan eten in de taverna het eten is heel goed ik vind dit de beste taverna Lygia. Veel keuze uit vlees en heerlijke verse visgerechten

en heel gezellig.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige uitzicht, gastvrije eigenaren

A & B,
5-6-2017

Complex bestaat uit 4 appartementen, waarvan 2 op de 1e en 2 op de zolderverdieping. Wij hadden een ruim app. op de 1e verdieping met prima bedden en een ruime badkamer. Balkon met geweldig uitzicht maar door restaurantje eronder misschien iets minder privacy. Hoewel wij op privacy gesteld zijn hadden we hier geen last van. De appartementen op de bovenste verdieping zijn weliswaar kleiner door het schuine dak, maar het uitzicht is zo mogelijk nog mooier. In de ondergelegen taverna met tafeltjes vlak aan het water hebben we diverse keren uitstekend gegeten. Eigenaren en personeel waren gastvrij en behulpzaam. Het dorp Lygia heeft een verhard pad (een soort boulevardje) langs het water waaraan diverse restaurantjes liggen. Aan de doorgaande weg zijn een paar supermarktjes en bakkers en er is een goede busverbinding richting Lefkas stad en Nidri. Al-met-al een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig uitzicht

anoniem
5-6-2016

Wij hadden studio nr. 4, twee steile trappen omhoog, uitzicht geweldig, geen privacy op balkon, geen eethoek aanwezig. Het strookje grind voor de deur mag geen strand heten. Eten in restaurant was prima en gezellig

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tavern Seven Islands in Ligia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tavern Seven Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.