FamiliehotelWeer vandaag29°20°

4 reviews over Hotel Porto Ligia in het Nederlands

Geweldige accomodatie, heel klantvriendelijk

Liesbeth koekoek
9-7-2017

De ligging van het hotel is erg mooi, de kamer(zeezicht) eenvoudig maar goed en wordt goed schoongemaakt ( harde werkers) en het ontbijt erg uitgebreid en erg lekker. 1 minpuntje handdoekje leggen 'smorgens vroeg bij het zwembad, behoorlijk irritant. Het eiland is prachtig, een auto huren is zeker aan te raden

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldig!

D en T.
22-7-2016

Fantastisch hotel. Aardige eigenaar die alles voor je wilt doen. Prachtig uitzicht vanaf de kamer. De kamer is netjes en zeer schoon. Douchecabine vrij klein, maar hij werkt prima. Het is lekker donker op de kamer 's nachts en je hebt een ruim balkon met een waslijn mét wasknijpers! Gratis kluis op de kamer en overal in het gebouw en ligweide gratis Wifi (op de kamer ook, maar minder goed). Zelf vind ik het gras ideaal. Geen gedoe met al dat zand en minder warm. Altijd genoeg ligbedjes, geen handdoeken leggen, om half 12 nog genoeg plek. Ontbijt was prima en erg veel keus. Mini croissantjes, mini appelflapjes, veel vers fruit, Griekse yoghurt, toast, brood, komkommer, tomaat, diverse sappen ect. Als lunch kan je er lekkere tosti's, pizza, salade of een sandwich krijgen.

Er zijn wel ontzettend veel krekels rondom het gebouw en op het hele eiland, hier ben je echter snel aan gewend. Een supermarkt iets dichterbij was handig geweest.

Wij zullen niet snel nog een keer naar een hotel gaan, maar mooier dan dit krijg je het niet, echt een fantastisch hotel en prachtig eiland!

Tip: Boek zeezicht, achterkant hotel rommelig. Tip: Restaurant Seven Islands in Lygia. Klein stukje lopen. Nederlandse eigenaresse, goed eten en zeer gezellig aan het strand.

Gereisd Met partner in juli 2016

Aanrader!

M.
8-9-2014

Hotel is rustig en kleinschalig, gelegen in het vissersdorpje Lygia, direct aan de zee. Er komen verschillende nationaliteiten: stelletjes en families. Personeel is vriendelijk! Kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schoon beddengoed en handdoeken.Bedden waren goed! Douchecabine is wat klein. Kamer is verder voorzien van een klein kluisje, koelkast, airco, tv en voldoende kastruimte. Ontbijt was goed en heeft voor iedereen wat wils. Bij het hotel is overal gratis (stabiel en voldoende snel) wifi beschikbaar. Het zwembad is heerlijk, klein maar fijn. Wel tussen 15 en 17 uur gesloten. Tijd om dan een duik in de zee te nemen. Kiezelstrand; dus neem zwemschoentjes mee. Er zijn voldoende ligbedjes bij het zwembad en strand beschikbaar (september). Kortom: zeer goede prijskwaliteitsverhouding en een echte aanrader! Richtprijs rond de 500 euro pp (8-11 dagen).

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Dekkers
23-8-2010

Wij verbleven 8 dagen in hotel Porto Lygia en dat is ons zeer goed bevallen! Ruime, schone kamers met groot balkon. Goed ontbijt met uitgebreide keuze. Mooi uitzicht op zee. Smal strand met gratis ligbedjes en parasol. Ook bij bij het zwembad (zeer schoon) en op de ligweide vind je bedjes. Prima gelegen, alles op loopafstand. Goede service, omkleedruimte met douche bij de receptie. Fijn als je een late vlucht terug hebt! Wat ons op viel is dat het hotel echt heel goed schoon gehouden werd. Dit hotel is echt een aanrader!! Wel waterschoenen meenemen en pas op voor de zee egels in het (heldere) zeewater. Huur een auto en rijd het eiland rond. Stranden aan de westkust zijn prachtig!

Gereisd Met partner in augustus 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Ligia in Ligia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Ligia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.