Hotel Konaki

Hotel Konaki
8,3

7 tips over Hotel Konaki

hein-anita, 21-9-2017

Huur een auto of scooter en ontdek het eiland.

Absoluut aan te raden zijn: Porto Katsiki, Kaap Lefkatas, Nidri, Agios Nikitas,Syvota, Vassiliki.

De westkust van Lefkas is adembenemend mooi om te verkennen.

Danieke Boers, 15-7-2015
eigen vervoer is bijna noodzakelijk. Het hele eiland is goed te bereiken vanaf Lygia met de auto. Vanuit de bergen een prachtig uitzicht over het eiland en de kust!
Marciano , 26-6-2015
Scooter of auto is wel een must!

We hebben een aantal aanbieders voor Konaki voor je op een rij gezet:

Marion van Kuijk, 6-6-2014
Voor heerlijk eten moet je naar Family Taverna Kaniora gaan. Je zit er heerlijk aan zee, en het eten is voortreffelijk. Nog nooit zo'n heerlijke moussaka gegeten!
K en d, 2-9-2012
We hebben heerlijk gegeten in taverne Seven Islands. Heerlijk eten aan de zee echt geweldig. De waterval is zeker een bezoek waard. De stranden aan de westkust zijn het mooist.
K en d, 2-9-2012
We hebben heerlijk gegeten in taverne Seven Islands. Heerlijk eten, direct aan het strand! Het Eiland lefkas is supermooi. De waterval is zeker een bezoek waard en de stranden met name aan de westkust zijn geweldig!

fam. Wittens, 25-6-2012
Blijf niet in het hotel ,maar maak een verkenning tocht op het eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Konaki voor je op een rij gezet: