Appartement Christina

Appartement Christina
8,7

3 tips over Appartement Christina

Nicoline E, 11-9-2017

Alle eettentjes zijn prima. Ontbijt een keer aan zee in de haven?

Loop eens naar rechts voor piepklein Gr taverne met oude Gr man. Daarnaast bijna lege supermarkt (er zijn genoeg anderen) daar is een prima restaurant met gratis vooraf (knoflookbrood) en ijsje met likeurtje toe. Heerlijk gegeten.

Nicoline E, 11-9-2017

Loop vanuit app Christina eens naar links. Nog 3 Taverna's die de moeite waard zijn!

Huur auto en blijf nachtje in Parga (vaste land). Heel erg leuk. Andere kust is meer strand en golven: Nikita en Vassiliki beach. Ga achter Lefkas stad bij de kitesurfers kijken?

berthold, 9-6-2015
het tegen over gelegen restaurant is een aanrader wij hebben daar een scooter gehuurd dit is erg goed te doen ondanks dat dit door de reisorganisatie werd afgeraden en veel goed koper dan een dure auto huren

We hebben een aantal aanbieders voor Christina voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl